"ההכנה לקראת הכח לא הייתה מספיק טובה"

גבי בורשטיין, מאמנה של מכבי יפו, הגיע מרחק נגיעה מהליגה הלאומית, אך לא הצליח לעבור את הכח ר"ג. הראש כבר בעונה הבאה, אך תחושת ההחמצה בוערת בו, ובורשטיין יודע מדוע הקבוצה שלו תעביר עונה נוספת בליגה א'.

  • על ידי: מערכת "גולר"
  • 18-06-2011
  • 15:26

החיבור של בורשטיין לקבוצה החל עוד כשהצטרף לשורותיה בתחילת דרכה, כשהייתה בליגה ג', ולא היה בטוח שתהיה בכלל קבוצה פעילה. הוא הצטרף לצוות האימון של הקבוצה בחודשיים האחרונים, ומאז הקבוצה החלה לייצר כדורגל נאה ותוצאות בהתאם. בסופו של דבר, העונה הסתיימה עם הפסד כפול להכח ר"ג מהלאומית, שהותיר טעם מר בפה.

ש: גבי, איך אתה מסכם את העונה האחרונה?
בורשטיין: "פיספוס, פשוט פיספוס. אם השחקנים הגיעו לשחק ברמה כזאת ולא לעלות ליגה, זה חבל. היינו חייבים לסיים במקום גבוה יותר. לשחק מול קבוצה מהליגה הלאומית היה ממש בלתי אפשרי, ההכנה לא היתה מספיק טובה למשחק הספציפי הזה. נתנו 3 גולים כל משחק לפני המשחק מול הכח, ומול הכח לא תיפקדנו אותו דבר.
כנראה שהרמה שלנו לא ברמה כזאת".

 

גבי בורשטיין. "תחושה של פיספוס". (צילום: אמיר דבי)

ש: אולי הרמה של השחקנים של יפו לא מספיק טובה, אפילו מול הכח שהיתה די חלשה העונה בליגה הלאומית?
בורשטיין: "הכח לא חלשה. הכח משחקת בליגה הלאומית, בקצב שבועי גבוה בהרבה מליגה א', ואם אתה משחק מול רמה גבוהה אתה משתפר. אני מתכוון שוני במהירות , כוח פיזי, מהירות מחשבה ועוד. אני רק רוצה להגיד שהשחקנים הגיעו בכושר נהדר והציגו יכולת נהדרת בפלייאוף. אפילו מול הכח המשחק השני היה שקול, ואם לא היינו מקבלים את הגול בדקה הראשונה המשחק היה יכול להתפתח אחרת".

 

"מול הכח לא תיפקדנו אותו דבר". (צילום: יאיר שמע קדמי)

ש: תוכניות לשנה הבאה?
בורשטיין: "סיכמתי את התנאים שלי במכבי יפו והמטרה היא, בסופו של דבר, לעלות ליגה, נקודה. גם לשנה הבאה זאת המטרה, הכול, כמובן, תלוי בתקציב".

ש: מי נראה לך שיתחרה איתכם שנה הבאה?
בורשטיין: "יש מספר קבוצות שנראה שמתחזקות יפה לקראת העונה הבאה. בית"ר כפ"ס מגיעה עם סגל מאד חזק ועושה רושם שהם ידברו חזק. קרית מלאכי, שהייתה קבוצה מעולה, עושים מהלכים של חיזוק נכון בקבוצה,
כך שתהיה להם קבוצה חזקה, ואפילו טובה יותר משנה שעברה".

ש: תוכניות לקיץ?
בורשטיין: "כדורגל חופים, אני משחק. זה משהו שאני מאד אוהב. אני היום באילת, נהנה עם חברים, וגם פה אני מתעסק עם מכבי יפו. יפו איתי בכל מקום".

 

האם יפו תזכה לחגוג עלייה בסיום העונה הבאה? (צילום: אנס אבודעבס)

ש: מילה לסיום?
בורשטיין: "חשוב שהקבוצה תראה טוב השנה, שהאוהדים יהנו מכדורגל ומתוצאות".
 

הוסף תגובה
תגובות