סולמונוב: לא אסתפק בפחות מ- 3 נקודות

מאמן אחווה עראבה מודע לחשיבות המשחק מחר. למרות מצב כלכלי בעייתי והעובדה כי הקבוצה שקועה עמוק בתחתית, תנסה מחר (שני, 17:00) קבוצתו לנצח את הכח עמידר ר"ג בוינטר. ניצחון של עראבה יהפוך את התחתית לקלחת בוערת. ר"ג לא מצידה, תנסה לעשות הכל כדי לא להסתבך

  • על ידי: אמיר אזון
  • 21-03-2011
  • 00:52

מחר (שני) יושלמו משחקי המחזור ה-27 בליגה הלאומית. בין המשחקים יתקיים אחד שיכול להפוך את התחתית לאזור קרב אמיתי, עת תארח הכח עמידר ר"ג את אחווה עראבה. ניצחון של האורחת, אותה מדריך אלברט סולומונוב יכול להתחיל מסע הישרדות סנסציוני. עראבה המצויה בכושר טוב יחסית, תוכל בעזרת 3 נקודות להגיע ל-11 נקודות, 9 בלבד פחות מיריבתה. עם החוקים המוזרים של ההתאחדות לכדורגל והקיזוז שבדרך, עראבה יכולה להגיע לפער ניתן אפשרי בהחלט למחיקה במשחקי הפלייאוף התחתון.

 


חמודי בריק עם הכדור. עראבה בתקופה טובה. (צילום: לירן דורף)

 

כאשר לזכותה, 3 משחקים ללא הפסד, בהם צברה שני ניצחונות, תגיע עראבה ללא רגשי נחיתות למגרש בוינטר. מי שראה בשבועות האחרונים את הקבוצה, התרשם מקבוצת כדורגל טובה, שאילולא עונש בית המשפט שהפחית ממאזן הקבוצה 10 נקודות ועוד קצת מזל, הייתה בשקט יכולה להיות במקום גבוה יותר בטבלה. בקבוצה כאמור מחכים לכספי המועצה המקומית שדוחה את ההעברה כבר מתחילת השנה. הפעם, אומר עו"ד קובי בטש, נאמן הקבוצה, כי המועצה הבטיחה להעביר את הסכום עד לערב המשחק מול הכח ר"ג. כצעד מחאה כנגד ההתנהלות, הורה בטש בשבוע שעבר לשחקנים לא להגיע לאימון. למרות זאת בקבוצה אומרים כי השחקנים יגיעו מוכנים ודרוכים במאת האחוזים.

 


סולמונוב. בדרך למסע הישרדות מופלא? (צילום: ניר חורי)

 

המארחת, הכח ר"ג, תגיע למשחק לאחר שבשעה טובה רשמה בשבוע שעבר, ניצחון ראשון לאחר 19 משחקים ללא אחד כזה. הקבוצה נראתה טוב ב- 1:3 על בית"ר שמשון ת"א בחוץ (צמד לטל שמעיה) וכעת עם ביטחון מחודש של שחקניו של רונן וינשטיין בהחלט צפוי בוינטר משחק תחתית בין שתי קבוצות כדורגל שרק רוצות לשרוד וחזרו לכושר טוב ברגעים המכריעים של העונה. רונן וינשטיין יחסר את יוגב בן סימון המורחק. גיא זגדון נפצע באימון המסכם ויערוך מבחן כשירות לפני המשחק.

 


רונן וינשטיין. הוא והכח יצאו מהבצורת. (צילום: לירן דורף)


מאמן אחווה עראבה, אלברט סולומנוב לקראת המשחק: "לא אסתפק בפחות מ- 3 נקודות. לשם אנחנו מכוונים. אנחנו נראים טוב לאחרונה והמצב שלנו היה יכול להיות טוב בהרבה אם לא החלטת בית המשפט".
על הדיבורים כי בעונה הבאה יעזוב לאמן בחו"ל אמר המאמן: "כרגע הראש שלי כאן ואסיים את העונה".

הוסף תגובה
תגובות