מחפשים שקט

אולי האיחוד הכי מוזר בכדורגל הישראלי יוכל להוות הפתעה נעימה , אבל את שמשון/רמלה לא מעניינת הגיאוגרפיה אלא רק הכדורגל . שמשון/רמלה פותחת עונה עם סגל חדש לחלוטין .

  • על ידי: רועי אסרף
  • 03-08-2010
  • 00:29

בית"ר שמשון שהצליחה להינצל מירידה לליגה א' בעור שינייה רק במחזורים האחרונים של הליגה , חטפה מהלומה קשה כאשר שמואל שניצר היו"ר החליט לעזוב את הקבוצה .
בתחילה לא היה מובן מה יעלה בגורלה של שמשון אבל הפתעה לא צפוייה חיכתה לך בדמות עירוני רמלה
מליגה ב' שכשלה בניסיון לעלות ליגה דרך משחקי המבחן , אך הצליחה לקפוץ שתי ליגות במכה דרך השולחן הירוק .
ראש העיר של רמלה , יואל לביא , נתן את האות לפתיחת מו"מ על איחוד בין הקבוצות היותר ותיקות בכדורגל הישראלי , והנה נולדה קבוצה חדשה/ישנה , בית"ר שמשון/רמלה .
אריק גילרוביץ' , המאמן שלקח את שמשון כאשר היא הייתה כבר עם רגל וחצי בליגה א' , ממשיך לקבל את הקרדיט כשלצידו הוא מינה את מאיר סומך לעוזרו .

 

אריק גילרוביץ' אמר לגולר: " השנה אנחנו בונים קבוצה צעירה ונמרצת , אנחנו רוצים להימנע מטעויות של השנה שעברה , והמטרה שלנו היא מקום טוב באמצע , אנו לא מתכוונים להצהיר על עלייה כי יש כבר יותר מדי קבוצות שהצהירו , ההצהרות שלנו יגיעו על המגרש , אנחנו פשוט עובדים בשקט על מנת להשיג תוצאות יפות ולשמח את הקהל שלנו "

 

אריק גילרוביץ',"אנו בונים קבוצה צעירה ונמרצת".(צילום:ברני ארדוב,וואלה ספורט!)

 

בית"ר שמשון רמלה עשתה מהפכה בסגל כאשר לא פחות מ – 17 שחקנים ששיחקו בעונה שעברה כבר לא יהיו לרשותו של המאמן מסיבות כאלה ואחרות , במיוחד הכוכב שלה עידו אקסברד שעשה קפיצת מדרגה לליגת העל שם ישחק במדיה של הפועל פתח תקוה.

אבל כמו ששוחררו השחקנים כך דאגו בשמשון/רמלה למלא את החסר ובקבוצה נחתו שרון גורמזנו שרק לאחרונה עשה עליית ליגה עם אשקלון , והחלוץ הצעיר של מכבי ת"א מתן לוטטי שלא קיבל דקות משמעותיות בהפועל רמת גן ועוד יתן את אותותיו כך מקווים במועדון.
גם איציק אבושדיד שעוד בעונה שעברה שיחק בליגה ב' עם רמלה , הצליח להרשים את גילרוביץ וישאר בקבוצה .

רכש נוסף הגיע בדמותם של דודי ליאני(עירוני רמלה),מור גולן הכשרוני מהפועל רמת גן,מתי אפללו מגנה הימני של השקמה רמת חן,אסי ברזילי בלמה המצויין של עירוני בת ים,אלירן אפריאט ובן דרור מראשון לציון ומייקל גרינברג שסיים גיל נוער בקבוצת מכבי פתח תקוה,גם יוסי תורג'מן הצטרף.

ברשימת העוזבים אפשר למצוא את מור שקד,לירן מזרחי,מתי אברהם,עידן נעים,אסף עזו,פאדי אמסיס,תומר סולטן ומוסא סלמן,גם שלושת הזרים עזבו וכך גילרוביץ' קיבל את המפתחות לבנות קבוצה חדש מאפס.

 

 

שלומי דהאן שחקן הקבוצה : " אני כבר משחק 5 שנים בשמשון , ויותר מעשור בכדורגל , וכמו בכל התחלה עדיין יש פרפרים בבטן , יש לנו את אריק שהוא מאמן מצוין שאני הכרתי אותו רק כשהוא הגיע אלינו במהלך העונה שעברה , והוא הצליח להשאיר אותנו כנגד כל הסיכויים עם רצף ניצחונות , ואני שמח שהוא ממשיך איתנו לעונה נוספת , אריק הוא מאמן שדוגל בשיטה ההתקפית שחסרה כל כך לא רק אצלנו אלא בכל הכדורגל הישראלי " מחמיא דהאן למאמנו וממשיך : " בסך הכל האיחוד טוב לנו , וגם אנשי רמלה הם אנשים חמים שאוהבים כדורגל , ואני מאמין שאיתם אנחנו נצליח לעשות עונה יפה "

 

שלומי דהאן(בלבן),"עדיין יש פרפרים בבטן".(צילום:לירן דורף)

 

ביום שישי הקרוב תשחק הקבוצה במסגרת גביע הטוטו בבית נגד עירוני בת ים , ויום לאחר מכן ( שבת ) תצא הקבוצה למחנה אימונים בצפון שימשך 5 ימים .


בסך הכל האיחוד בבית"ר שמשון עשה טוב לשני הקבוצות , אם זאת רמלה שרצתה לעלות ליגה או בית"ר שמשון שנתקעה עם עזיבתו של שמואל שניצר, אבל הכוונה היא ברורה , לבנות קבוצה שתעמוד איתנה בליגה השנייה בישראל .
הסגל שנבנה במהלך הקיץ הוא סגל שלא נפל מקודמו ואולי יותר טוב , אבל לא לנו התוצאות , ורק נותר לאוהדי שמשון/רמלה לקוות לעונה יפה .
 

הוסף תגובה
תגובות