חזר להפציץ: רביעייה לוג'די אבו יונס

אחרי שהוליך בעונה שעברה את צעירי כפר כנא לעלייה לליגה ב', נחת החלוץ וג'די אבו יונס במקום מפתיע משהו: מ.ס. ג'וליס מליגה ג'. "המקום התאים לי מבחינת האימונים". אתמול כבש רביעייה בניצחון 0:5 על בני חורפיש

  • על ידי: גיא גולדפרב
  • 29-09-2015
  • 08:46

מי שבעבר הלא רחוק קרע רשתות בליגה א', וג'די אבו יונס החליט בשנתיים האחרונות לשנות פאזה אולם מכיוון שהכדורגל עדיין בוער בעצמותיו, הוא מצא בית בקבוצות בליגות נמוכות יותר.

 

בעונה שעברה 7 משעריו עזרו לצעירי כפר כנא לעלות לליגה ב'. העונה הוא בחר במקום מעט מפתיע, מ.ס. ג'וליס, קבוצה שבעונות האחרונות השתרכה לה בתחתית/מרכז טבלת ליגה ג' גליל עליון.

 

"המקום התאים לי מבחינת ההקלות שקיבלתי באימונים", אמר אבו יונס, "אני היום מלמד חינוך גופני בבית ספר תיכון באר שבע כך שיש לי בעיה להגיע לאימוני אמצע השבוע".

 

בכלל ג'וליס החליטה לכוון גבוה העונה. לאמן הוחתם דרוויש הינדאוי, מי שאימן בעבר את אחי עכו ואל אבו יונס חברו מוניר עלי קבלן העליות, איקרמי כיאל ואליאס איוב.

 

אתמול (שבת) פרע אבו יונס שטרות ראשונים כשהוליך את קבוצתו החדשה ל-0:5 על בני חורפיש בגביע עם רביעייה פרטית.

כבר בדקה ה-2 השחיל כדור חופשי מדויק לרשתו של שוער חורפיש, בדקה ה-45 הכפיל את התוצאה ממצב דומה ובדקות 65 ו-72 השלים רביעייה עם שני מבצעים אישיים. את החמישי כבש אדיל עאמר בדקה ה-85.   

 

"אני עדיין לא ממש בכושר", הודה אבו יונס, "אבל חוש הבקעה תמיד היה לי. בג'וליס עשו קבוצה טובה במטרה לעלות ליגה ואני מקווה שאוכל לעזור להם בזה"

הוסף תגובה
תגובות
  1. מברוק (אחד שמכיר 29-09-2015, 15:02)
    אחד החלוצים הטובים המבוזבזים שראיתי חבל שלא קבל צאנס בקבוצת סכנין אבל מה שכן אחד החלוצים הטובים שהיו בליגות הנמוכות ושאפו על זה שהלך ללמוד בגיל כזה