קטטת ענק במשחק בין נצרת עילית לזלפה

קטטת ענק פרצה במפגש הצמרת שנערך במוצ"ש בין נצרת עילית לבני זלפה במסגרת ליגה ג' (2:2). בזלפה טוענים: "שחקן נצרת עילית הלהיט את האווירה אחרי שצעק מחבל במשך כל המשחק". בנצרת עילית טוענים: "אחרי שער השוויון שלנו בדקה ה-93, האוהדים שלהם פרצו לכר הדשא ונתנו אגרופים לשחקנים שלנו"

  • על ידי: אורי דוד
  • 22-03-2015
  • 06:57

האלימות בליגה ג' נמשכת: מפגש הצמרת המסקרן שנערך במוצ"ש בגרין בין מכבי נצרת עילית להפועל בני זלפה במסגרת המחזור ה-20 של ליגה ג' מחוז יזרעאל לעיני כ-500 אוהדים, פוצץ לאחר ה-90 בעקבות התפרעות אוהדים, וקרב אגרופים בין השחקנים.

 

 רומן זולו ושרון סויסה מנצרת עילית. "אוהדי זלפה נתנו אגרופים"

 

המהומה החלה בדקה ה-93 לאחר שער שוויון דרמטי של המקומיים (2:2). בהמשך, כך על פי גורמים שנכחו במגרש, שחקן נצרת עילית נתן מכה לאחד משחקני זלפה והשופט אור בן עמי שלף לעברו את הכרטיס האדום. מכאן הדרך להמהומה הייתה קצרה מאוד, כשעשרות אוהדי זלפה פרצו לכר הדשא, והחלה קטטת ענק. 

שחקן מבני זלפה ניסה להסביר מה גרם למהומה הגדולה וטען לאחר המשחק: "שחקן נצרת עילית, מספר 11, הלהיט את כל האווירה אחרי שצעק במשך כל המשחק מחבל". חבר הנהלה של בני זלפה אמר בזעם: "לא יכול להיות ששולחים לנו שופטים הזויים שגומרים לנו את העונה. בושה וחרפה. אנחנו נפנה לאיגוד השופטים".

 

השופט אור בן עמי (במרכז התמונה). עמד בעין הסערה   צילום: עלא בדראנה

 

בנצרת עילית אמרו בתגובה: "אחרי שכבשנו את השוויון, הם התחילו להתעצבן. האוהדים שלהם פרצו לכר הדשא והחלו לתת מכות לשחקנים שלנו, גם חבר הנהלה שלהם השתתף באירוע ונתן אגרוף לשחקן שלנו. זה יכול היה להיגמר באסון גדול".

יצוין כי נגד בני זלפה עומד עונש על תנאי עוד משנה שעברה בעקבות התפרעות אוהדיה, וכעת היא צפויה לספוג עונש כבד.

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. מה קורה במגרשים ממש בושה (אבי מצפת 22-03-2015, 09:19)
  2. שקרנים (אוהד 22-03-2015, 17:24)
    כמה אתם יכולים לשקר אנשי זלפה זאת הפעם שניה שלכם גם עונה שעברה עשיתם באלגן כל המשחק אתם מקללים והקהל שלכם יורק על מספר 11 ומקללים אותו סך הכל הוא בגול הוא רץ ועשה יש מה גם זה אסור לשחק לחגוג בבית שלו בושה תקשורת של פחדנים