שמשון כובשת את מצליח

שמשון תל אביב שקמה לתחייה ממשיכה לנצח כל זאת שבוע לפני משחק העונה נגד יניב חולון. כבשו לשמשון נמרוד מכני שלושער אורן יחזקאל ורועי עובדיה הוסיפו שער כל אחד..

  • על ידי: מערכת גולר 1
  • 26-11-2014
  • 11:57

 שמשון תל אביב, קבוצת הפאר לשעבר קמה לתחייה השנה אחרי 15 שנה. אמנם הקבוצה החלה בהכנות וברישום מאוחר, אבל קברניטיה הצליחו בזמן קצר להקים מועדון וקבוצה למופת. למרות מעידה קטנה בתיקו הביתי נגד קרית עקרון, ממשיכה שמשון תל אביב לשעוט, לנצח, ולהביס כמעט כל קבוצה שעומדת מולה.

 

נמרוד מכני ועומרי כהן, מחממים מנועים לקראת המשחק. (חי ספיר)

 

בשישי האחרון, לא ריחמה שמשון וניצחה במשחק חוץ במושב מצליח את הפועל המקומית. שמשון תל אביב, הציגה משחק כדורגל משובח וברמה הרבה מעל ליגה ג. "הבעיה" של שמשון: יש לה עוד 3 יריבות לכרטיס העלייה הבודד שפחות או יותר ברמתה- יניב חולון, נורדיה ומודיעין. למרות זאת, שחקניו של עידן ליטבק ממשיכים להתרכז בקבוצתם ובחלומות העלייה, כל זאת שבוע לפני משחק העונה נגד המוליכה בעלת המאזן המושלם הפועל חולון.

 

שמשון מחממת את שחקניה. (חי ספיר)

 

שמשון תל אביב הגיעה למשחק נגד מצליח, בידיעה שכל תוצאה מלבד ניצחון לא באה בחשבון. הבדלי הרמות היו ברורים החל מהדקה הראשונה ושחקני שמשון שלטו במשחק לכל אורכו. ההגנה בראשות הבלם וממקימי המועדון עמרי כהן, לא הזיעה במיוחד מול אין ההתקפה של מצליח.

 

נמרוד מכני בקישור יחד עם אורן יחזקאל ורועי עובדיה, פשוט עשתה "שמות" בהגנת מצליח וכל רגע נתון יכלה לכבוש שער וכל זאת כשחלוץ הקבוצה ומלך שעריה תומר איוון שובת מהבקעות.

 

אוהדי שמשון, נהנו מכל רגע. (חי ספיר)

 

נמרוד מכני חגג על המגרש, וכבש שלושער נהדר, ורץ לחגוג כל שער עם חברתו ועם אוהדי הקבוצה המעטים אך המסורים של שמשון.

 

אורן יחזקאל ורועי עובדיה כבשו אף הם, ובסופו של שישי שטוף שמש. שמשון מנצחת 5-1 והיא יוצאת לפגרה בת שבוע על מנת להתכונן למשחק העונה החשוב ביותר נגד הפועל חולון.

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. חולוניה מחממת מנוע מול שעריים ונבוא לחגוג במגנדה (שמשון תתכוננו הקטר מחולון מחכה לכם 27-11-2014, 17:43)