איחוד בני באקה מכוונים גבוה

איחוד בני באקה מליגה ג', בונה קבוצה שתתמודד חזק על העלייה לליגה ב'. מי הגיעו, מי מאמן את הקבוצה, ומה השאיפות, הכל בכתבה הבאה.

  • על ידי: מערכת גולר1
  • 07-09-2014
  • 10:21
לפני שנתיים ירדה איחוד בני באקה לליגה ג' אחרי שבילתה 9 שנים בליגה ב' צפון ב', הנהלת הקבוצה החליטה להשקיע בבית ספר ששייך למועדון ובקבוצת הנוער השייכת אליו, התוצאות לא איחרו להגיע. בשנה שעברה קבוצת הנוער כבר עשתה עלייה מרשימה לליגה הארצית.
חברי ההנהלה הפנימו שרק בדרך הזאת יכולים לבנות קבוצה לטווח ארוך, שתייצר כל הזמן שחקנים כישרוניים, על בסיס זה הם כבר מכוונים גבוה, והמטרה : תוך שנתיים להיות בליגה א'.
 
על הנייר הקבוצה נראית המועמדת המובילה לעלות ליגה ממחוז יזרעאל, כמו כן ההנהלה מינתה את וליד מואסי, שחקן עבר וזמר מפורסם לתפקיד המאמן, גמאל עויסאת יהיה עוזר המאמן.
 
הצוות המקצועי העלה ארבעה כשרונות ממחלקת הנוער לקבוצה הבוגרת, סביבם ליכדו עוד שישה שחקני בית מנוסים מה שיצר שילוב של סגל מקומי מנוסה מוכשר וצעיר.
 
איחוד בני באקה מכוונים גבוה (ואסים מואסי)
 
המאמן הנחית עוד חמישה שחקנים חיזוק לקבוצה. הקשר משה גולדנברג, שחקן מנוסה ששיחק המון שנים בליגות הבכירות בקבוצות כמו קריית שמונה ,עכו, נתניה ואחרות . הקשר איתי בר-דוד, שעלה בעונה שעברה עם הפועל מורשה לליגה א' עם 9 כיבושים. החלוץ עידן ששון, סגן מלך השערים של ליגה ב דרום א עם 20 שערים במדי השרון נתניה. הבלם אבישי סעדה, בלם מנוסה שעשה כבר כמה עליות והגיע לבאקה מפרדסייה. השוער יניב טבצ'ניק, הגיע לבאקה אחרי 4 עליות ב-4 השנים האחרונות, בשלוש קבוצות שונות. 
כמו כן, ההנהלה האריכה את ההתקשרות עם החלוץ חמאדה אנור לעוד שנה אחרי שכבש 31 גולים בעונה שעברה במדי הקבוצה .
 
 
יניב טבצ'ניק, קבלן עליות (אביחי חיים)
 
הקבוצה ערכה עד כה 5 משחקי אימון בהן הציגה כדורגל נפלא, כשניצחה ב-4 משחקים וסיימה משחק אחד בתיקו: 
ניצחון 2-0 על מ.ס טירה (ליגה ב').
ניצחון 2-0 על איחוד בני כפר קרע (ליגה ב').
ניצחון על כפר יונה 3-2 (ליגה ב').
ניצחון על עירוני נשר 3-1 (ליגה א')
תיקו 2-2 עם צעירי טייבה (ליגה ב')
 
היו"ר חסן מואסי: "הקבוצה המתחדשת תוכיח לכולם שרק עם עבודה יסודית אפשר להגיע רחוק, נישאר צנועים, נבוא קטנים ונצא גדולים בסוף העונה". 
אחראי מחלקת הנוער וחבר ההנהלה, פאדי ביאדסה: "יש לנו תשתיות כדי להצליח, תהיה הזרמת כשרונות כל שנה לקבוצה הבוגרת ממחלקת הנוער, קבוצת הנוער שלנו תתחרה השנה על עלייה לליגה הלאומית".
 
חבר ההנהלה עומר אבו חוסיין כיוון גבוה בלי למצמץ: " תוך שנתיים אנחנו בליגה א', זה חלום של העיר שבעים שנה".

הוסף תגובה
תגובות
  1. באקה צהובה ... האימפריה חוזרת (איחוד בני באקה 07-09-2014, 10:38)
  2. חס ושלום שבקה תהיה צהובה רק הפועל בקה.... אדומים כולנו (חוסני 07-09-2014, 17:39)
  3. משה גולדנברג (מ.ס באקה 07-09-2014, 18:13)
    הוא לסגל מ. ס באקה ואין כוונה לשחררו מהקבוצה .. בקרוב הוא יחזור לשורות הקבוצה.
  4. ילא הפועל (הפועל באקה 09-09-2014, 08:13)
    באקה אדומה ותשאר אדומה