הפועל "רובי שפירא" חיפה ערכה ערב פתיחה חגיגי לעיני 450 נוכחים

אמש זה קרה! אירוע הפתיחה של קבוצה חדשה קמה. ולא סתם קבוצה! קבוצת הפועל "רובי שפירא" חיפה. מכבי יפו וקטמון יש לכן אחות קטנה-גדולה חדשה...

  • על ידי: אוהד רון
  • 11-06-2014
  • 10:45

אמש הוקמה באופן רשמי קבוצה חדשה ששמה הפועל "רובי שפירא" חיפה על תקן האלטרנטיבה של האוהדים בהפועל חיפה שחלקם לא אוהבים את הדרך שהפועל חיפה מנוהלת כיום ולכן החליטו לעשות מעשה ולהקים קבוצה חדשה.

ואתמול לעיני 450 נוכחים במרכז ספורט "ליאו בק", ובברכת רחל שפירא האישה של...הוצגו שחקני הרכש החדשים לקבוצה האדומה החדשה מהכרמל.  במהלך הערב הוצגו התוכניות ודרכי הפעולה של המועדון. כמו כן הוצגו בעלי התפקידים במועדון שחקני רכש כפיר לייבוביץ, ענן פרו, חי בן לולו, גל פיבך, ניר וואנה איתן יואש ועוד רבים וטובים וכמובן המאמן שנבחר  חנא פרהוד.

שירי עידוד מהקהל ודברי ברכה של רחל שפירא אשתו של רובי ז"ל. ניתנה סקירה מקצועית ע"י היו"ר הזמני פאר שמילוביץ. ניתנה סקירה כללית וכלכלית של הגזבר גידי ברייטמן וסקירת מדיה והצגת סרטון תדמית ע"י תומר הורביץ. את כל הערב הנחה דרור מרשלקוביץ.

 

כפיר לייבוביץ בתגובה: "היה ערב מדהים ומרגש נותן הרבה תקווה לעתיד. היה מאד מעניין ומרגש לראות דמויות מוכרות מהעבר. ואנחנו כולנו מצפים שהמועדון יצליח כמו הערב אמש שהצליח ובגדול".

 

450 נוכחים באולם הספורט "ליאו בק" ...(צילום באדיבות: דריה סבנטורז'צקי)

 

רחל שפירא על הבמה....(צילום באדיבות: דריה סבנטורז'צקי)

 

אהרון מילרד אחד מיוזמי המהלך יחד עם רחל שפירא והיו"ר פאר שמילוביץ. (צילום באדיבות: דריה סבנטורז'צקי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. קבוצה כזאת אולי תשרוד עונה אחת ולגבי לייבוביץ אתה זקן תפרוש כבר (אחד שמבין ומכיר את הליגות הנמוכות 11-06-2014, 12:59)
  2. ב ה צ ל ח ה ( יועד 11-06-2014, 13:01)
    הגיע הזמן שיקום תחליף ליואב כץ, אבוא במיוחד מידי פעם ממרכז הארץ לראות משחקים בימי שישי, להפועל חיפה המקורית הפסקתי ללכת מיזמן
  3. בהצלחה מאוהדי הפועל כפ״ס (הלב הירוק 11-06-2014, 14:35)
    כל הכבוד על היוזמה המבורכת. אנחנו מזדהים איתכם ומאחלים לכם המון בהצלחה ומי יתן ויבוא היום ״ותשתלטו״ מחדש על הפועל חיפה. מעמותת אוהדי הפועל כפ״ס הלב הירוק
  4. אבל למה חנא פרהוד צריך להיות המאמן..... (אוהד שרוף 11-06-2014, 15:53)
  5. הפועל טירת כרמל (הפועל זה אדום! 11-06-2014, 18:48)
    כל הכבוד על המהלך אין ספק שיהיה המון צבע בליגה, אנחנו מאחלים לכם בהצלחה, מי יתן ויהיה 2 עולות וזה יהיה הפועל ״רובי שפירא״ יחד עם הפועל טירת כרמל! מה שבטוח האדום ידבר השנה בליגה!!! נ.ב. בהצלחה למאמן חנה פרהוד שהשנה עשה דבר מדהים עם באקה!
  6. חנא פרלוד מאמן כושל (מכיר 12-06-2014, 00:37)
    אני לא בטוח שבחירת המאמן פרלוד מוצלחת , ההצלחה שלו בעונה שעברה לא הייתה בגללו, אין לו שיטת אימון, טוחן לא אוהב לעבוד , הראש שלו עסוק בהימורים וסחיטת כסף מהאחרים על הקבוצות בהן עובד, לפני שנתיים הוא הוריד את אחווה חיפה לליגה ג׳ , כך שאל תהיו בטוחים .
  7. העלייה של מ.ס באקה חנא היה חלק קטן ממנה (מ.ס באקה 12-06-2014, 00:45)
    למספר 5 מטירת הכרמל : הדבר המדהים שמ.ס באקה עשתה הוא שמינתה את חנא פרהוד למאמן הקבוצה ונתנה לו במה לשקם את עצמו אחרי שהוריד את אחווה חיפה ליגה , שכולם ידעו שמ.ס באקה עלתה זה בגלל הכסף ששפך היו״ר של הקבוצה וסגל השחקנים שהביא בכסף שלו .