כפר קאסם שועאע עלתה לליגה ב'

הפועל כפר קאסם שועאע גברה על הפועל אורנית 1-5 משערים של אוהד רון צמד, איסמעיל עאמר, עלא עראר ואיתן טיקר והבטיחה את עלייתה לליגה ב מחזור אחד לפני סיום העונה. צפו בווידאו של החגיגות..

  • על ידי: מערכת גולר 1
  • 19-05-2014
  • 08:10

מחזור 29 בליגה ג מחוז שרון הפגיש לנו את המובילה הגאה הפועל כפר קאסם שועאע, שהיתה זקוקה לניצחון על אורנית על מנת לעלות לליגה ב. כפר קאסם שהובילה את העונה למן המחזור הראשון השקיעה כספים ומשאבים רבים על מנת לעלות ליגה העונה. לשם העליה, הביאה שחקנים מוכרים כמו אוהד רון, איתן טיקר, יניב טבנצ'יק, איסמעיל עאמר, שאוקי עיסא, ועוד טובים ומוכרים. כשמאמן את הקבוצה הינו ריאן טהא, מי שהעלה את טירה רק לפני מספר עונות לליגה ב ומאז אימן את טירה לפלייאוף עליון בליגה ב.

 

כפר קאסם פגשה במחזור ה- 29 את הפועל אורנית שאומנם מדורגת במקום הרביעי בטבלה  אבל ההפרש בין שתי הקבוצות הוא גדול בהרבה ולא סתם שנה הבאה יפריד בין שתי הקבוצות ליגה.

 

המשחק נפתח בלחץ של כפר קאסם וכבר בדקה הראשונה חלוץ הקבוצה ומלך שעריה אוהד רון, חטף כדור מהגנת אורנית ופרץ לעבר השער אך הבעיטה שלו היתה לחוץ.

 

הלחץ של כפר קאסם נמשך ולמעשה ראינו קבוצה אחת עם יתרון ברור, כאשר הקבוצה תוקפת מצד ימין עם איתן טיקר ומצד שמאל עם מוחמד טאלל. בדקה ה- 18 כדור קרן של כפר קאסם נבלם עד לקשר הקבוצה עלא עראר שמכניס כדור לאוהד רון על קו ה 16 שבסיבוב בועט לפינה מצד לצד וכובש את הראשון!  0-1 לכפר קאסם גול יפה!

 

הראשון של אוהד רון. (אביחי חיים)

 

הלחץ של כפר קאסם נמשך, אך התקפת הקבוצה החמיצה לאחר מצבים די טובים לכיבוש, ובדקה ה- 44 עלא עראר עושה לזה סוף כשכובש מ 18 בסיבוב אל עבר חיבורי הקורות. 2-0 לכפר קאסם שער יפה!

 

עלא עראר כובש שער נפלא. (אביחי חיים)

 

מחצית שניה החלה כמו הראשונה, רק שהפעם מוחמד טאלל מקבל כדור ברחבת אורנית ופורץ אל עבר השער אך הוא מוכשל. פנדל ללא ספק. איסמעיל עאמר בלם הקבוצה בועט באלגנטיות לפינה וכובש 3-0 לכפר קאסם והחגיגות החלו.

 

 

מוחמאד טלאל, החיזוק המצויין מטייבה עולה ליגה שנה שנייה רצוף. 

 

מוחמד טאלל מוכשל ברחבה ואיסמעיל עאמר כובש... (אביחי חיים)

 

דקה 55 ואורנית מגיבה משער נאה של אבירם בניטה שמקבל הרמה לרחבה וומהאוויר כובש 1-3 שער יפה.

 

אבירם בניטה, כובש שער כבוד. (אביחי חיים)

 

אם חשבו שאולי יהיה לחץ בכפר קאסם אז הלחץ היה על אורנית, דקה 66, איסמעיל עאמר מכניס כדור עומק אל עבר חלוץ כפר קאסם אוהד רון שבנגיעה מכניס כדור עומק מדוד לאיתן טיקר שדוחק פנימה. שער קבוצתי נאה. 1-4.

 

 

 

איתן טיקר חוגג, וכובש את הרביעי של הכפר. (אביחי חיים)

 

בדקה  ה- 71 טיקן וטלאל במספר מסירות באזור המסוכן של אורנית כשלבסוף הכדור מורחק אל עבר אוהד רון שמקרוב כובש 1-5 קל ומשכנע לכפר קאסם.

 

אמא עליתי ליגה. (אביחי חיים)

 

מעניין יהיה לראות איך הקבוצה תתכונן לליגה ב' כאשר ללא ספק הקבוצה תוסיף הרבה צבע ועניין לליגה ..

 

כפר קאסם שועאע, עלתה לליגה ב'. (אביחי חיים)

 

יניב טבנצ'יק, שוערה המצויין של כפר קאסם. עונה שנייה רצוף עולה ליגה.

 

מאמן רעננה, אלי צורף,הלהיט את הרוחות במגרש. לא מתאים למאמן רעננה לעשות פרובוקציות במשחק. (אביחי חיים)

 

טוביאק שמר על הסדר. (אביחי חיים)

 

מחמוד מטיראת, מגנה הימיני של כפר קאסם. היה פעיל מאד על הקו.

 

איסמעיל עאמר ואוהד רון, ניצחו את אורנית. (אביחי חיים)

 

אוהד רון ומוחמד טלאל. 

 

 

אוהד עם שאוקי עיסא. עלו ליגה בסטייל.

 

וויסאם וניקסון האנשים האחראיים על העלייה. 

 

הצוות הניהולי של כפר קאסם.

 

ווליד חוגג את העליה. 

 

תגובות מהמשחק:

 

ריאן טהא, מאמן הקבוצה:"הקבוצה הכי טובה והכי יציבה בליגה עלתה ליגה בזכות. הובלנו את הטבלה מהמחזור הראשון ועד האחרון וזה מגיע לנו. אני מודה לחברי ההנהלה, לשחקנים ולאוהדים על התמיכה בקבוצה. עלינו בסטייל."

 

מוחמאד טלאל, קשרה של כפר קאסם: "זאת העליה השניה שלי לאחר שעליתי עם טייבה שנה שעברה. שמח שעמדנו במשימה שלנו. לא קל היה להוביל את הטבלה מהמחזור הראשון ועד האחרון ואני שמח שעמדנו בזה. יש לנו קבוצה טובה מאד".

 

איתן טיקר, קשרה של כפר קאסם: אני שמח שעלינו ליגה עם קבוצה כזאת שיש לה לב גדול והנהלה שלא מחסירה מאיתנו כלום.לא קל לשמור כל העונה על המקום הראשון ולזכותו של ריאן יאמר שהוא תמיד שמר אותנו במתח ורצינות. כיף גדול אין מה להוסיף".

 

איסמעיל עאמר, בלמה של כפר קאסם: "זו הייתה עונה ארוכה ומתישה אבל מוצלחת ביותר. עשינו סיבוב שני ענק, עשינו 14 ניצחונות ברצף ונשאר משחק אחד ובע"ה ננצח גם אותו. השחקנים היו גברים ואני שמח שעמדנו במשימה שהצבנו לעצמנו. כל הכבוד לכולם!"

 

אדם סרסור, קפטן כפר קאסם: לכל דבר בעולם יש קני מידה, חוץ מהאושר, אותו אי אפשר לתאר. וכך אני מרגיש את האושר שאני נמצא בו כרגע. אנחנו בקבוצה 4 שנים שמנסים ורוצים לעלות ליגה ותמיד אנחנו קרובים אך לא עלינו. וסוף סוף הגיע ברוך השם אין לי מילים לתאר".

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. חחחחח למה לא צילמתם את אוהד רון? (שאוקי באוקי 19-05-2014, 11:31)
  2. מעניין. (אוהד 19-05-2014, 22:25)
    אם כבר השקעתם ושלחתם צלם, אז מתוך שישה שערים אפילו אחד הוא לא תפס? העיקר את אוהד רון הוא יודע לצלם.