מכבי עירוני יפיע בדרך לליגה ב'

עירוני יפיע מנצחת את ביר אלמכסור ופותחת פער של 4 נק' מהמקום השני. ביר אלמכסור, נצמדת למקום השלישי

  • על ידי: עלאא בדארנה
  • 01-04-2014
  • 09:17

מכבי עירוני יפיע מארחת את מועדון צעירי ביר אלמכסור. יפיע של המאמן זאהי ארמלי ללא השוער הפצוע איוב אבו רינה ובמקומו ישחק גאסר דקואר. מנגד, צעירי ביר אלמכסור של המאמן באסל בושנאק. בביר אלמכסור יחסר המגן הימני הישאם בושנאק בגלל פציעה.

החלוץ פיראס בושנאק הגיע לקבוצה לפני 4 משחקים, וזה הספיק לו לכבוש 6 שערי ליגה בתקופה הקצרה הזו יעלה לשחק לבד בהתקפה למרות שהוא סובל מפציעה. פתיחת המשחק הייתה מהירה מאוד, כאשר המקומיים מיפיע תקפו דרך אחמד חטיב מהאגפים אאנס רחאל במרכז ההתקפה.

ביר אלמכסור הגיע לשער בדקה ה- 10 ופיראס בושנאק הוכשל, מחוץ לרחבה אך הבעיטה החופשית שלו עברה סנטימטרים קטנים ליד עמוד השער. בדקה ה- 24 אחמד חטיב מרים כדור לתוך הרחבה של ביר אלמכסור, ואחמד סולימאן מנצל יציאה לא טובה של השוער גיל דודי ומעלה את המקומיים ל 1-0.

 


באסל בושנאק, מאמן ביר אלמכסור. (צילום: עלאא בדראנה)

 

זאהי ארמלי כוכב מכבי חיפה בעבר ומאמן מכבי עירוני יפיע היום. (צילום: עלאא בדראנה)

 

בדקה ה- 43 פיראס בושנאק עולה למתפרצת מהירה, אך מוכשל במרחק של 23 מטר מהשער. את הבעיטה החופשית לקח אניס חמאדי, סובב כדור נהדר לפינה הימנית של גאסר דקואר קבע שוויון 1-1 תוצאת מחצית.

מיד לפני פתיחת המחצית, זאהי ארמלי מאמן יפיע הוציא את אנס רחאל ושלח את בשאר מגאמסה להתקפה. בדקה ה- 47 בשאר מגאמסה בנגיעה ראשונה שלו בכדור, פורץ לרחבה מטעה את השוער ובועט כדור מדויק לפינה שער נהדר לשחקן בנגיעה ראשונה שלו בכדור 2-1 למקומיים מיפיע.

 

יפיע חוגגים. (צילום: עלאא בדראנה)

 

בדקה ה- 86 פיראס בושנאק פורץ מאגף שמאל, בועט כדור מסובב חזק שכבר הכניע את השוער של יפיע אך לפני שהוא נכנס פגע בשחקן של ביר אלמכסור שנסה לדחוק ויצא לחוץ טעות גדולה למוחמד גדיר שמנע מקבוצתו לחזור למשחק.

 

פיראס בושנאק תופס את הראש איך הכדור לא נכנס בדקות הסיום. (צילום: עלאא בדראנה)


בסיום 2-1 למכבי עירוני יפיע ששומרת על המקום הראשון, בדרך לליגה ב ופותחת פער של 4 נקודות מהמקום השני. ביר אלמכסור למרות ההפסד, היא שומרת על המקום ה 3 במאזן 33 נקודות.

בשאר מגאמסה כובש שער הנצחון למכבי עירוני יפיע בתגובה: "שיחקנו נגד קבוצה טובה וחזקה היה חשוב לנו לשמור את הנקודות בבית. עליתי למגרש במחצית, וידעתי שאני כובש שער וזה היה. ברוך השם, נמשיך להתאמן ונגשים חלום עלייה לליגה ב זה מגיע לקבוצה שלנו".

 

פיראס בושנאק, שחקנה של ביר אלמכסור, ומלך שערי הקבוצה בתגובה: "שיחקנו נגד קבוצה טובה, והצגנו כדורגל טוב מאוד למרות שהגענו עם סגל חסר וללא שחקני ספסל המשחק היה שקול לאורך ה 90 דקות. בסוף הם זכו ב 3 נקודות מברוק שיהיה להם בהצלחה . אנחנו נמשיך להתאמן ולשחק ממשחק למשחק". על כושר הכיבוש שלו 6 שערים ב 4 משחקים מאז שהגיע לקבוצה: "חזרתי לשחק באמצע העונה זה היה משחקי ה 5 בקבוצה וכבר יש לי 6 שערים, אני חושב שאם הייתי פותח את העונה בקבוצה הייתי מתחרה על תואר מלך השערים של הליגה".

 

הוסף תגובה
תגובות