מג'ד אל כרום לא התקשתה מול מג'אר

מפגש הקצוות בין מוליכת הטבלה בני מגד אל כרום לנועלת הטבלה בני מגאר הבטיח רבות וגם קיים. מג'אר עוד שרדה, אך גאבר נשאת ספג אדום ומג'ד אל כרום השתלטה על המשחק ולבסוף ניצחה 0:4.

  • על ידי: פאדי זרקאווי
  • 12-11-2013
  • 07:57

מוליכת הטבלה בליגה ב' צפון א', מג'ד אל כרום, הגיע למשחק מול בני מג'אר (0 נקודות עד כה) עם מאזן מושלם וכשהיא פייבוריטית ברורה לנצח במפגש.

 

המשחק התקיים במגרשה של בענה בגלל פסילת מגרשה של בני מג'ד אל כרום. כ-250 צופים הגיעו למגרש, רובם ממג'ד אל כרום. המוליכה שלטה מההתחלה וסיכנה את השער של בן הרוש. מג'אר הצליחה להתגונן, עד שהגיעה הדקה ה-27, בה קיבל גאבר נשאת הבלם של מגאר צהוב שני והשאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים. היה ברור שהשער הוא עניין של זמן.

 

ארבע דקות חלפו מההרחקה והגיע השער הראשון לבני מג'ד אל כרום מרגלו של רוברט ארחייל הנהדר אחרי בעיטה מסוכנת לשער של בן הרוש שלא שלט על הכדור ועומר סבע שהיה קרוב בעט לשער, אבל הכדור שלו הלך דווקא לרוברט ארחיילשמול שער ריק דחק את הכדור פנימה ו1-0 למארחת.

 

שחקני מג'דל חוגגים. מקום ראשון בליגה (צילום: פאדי זרקאווי)

 

בדקה ה-42 רוברט ארחייל עבר מימין שני שחקנים של מג'אר והעביר רוחב לתוך הרחבה, יוסיף חלאילה שחקנה של מגאר במקום להרחיק לקרן, בעט את הכדור לרשת של קבוצתו. 2-0 למג'ד אל כרום.

 

במחצית השנייה מג'ד אל כרום הורידה מעט את הרגל מהגז, אך בכל הזאת הצליחה לכבוש שני שערים. איאד מנאע שבלט במשחק העביר מסירה לעומר סבע שעבר שני שחקנים ממג'אר ובעט חזק, אבל הכדור שלו הלך ליד הקורה. בדקה ה-53 נדאל דואהדה העביר כדור שטוח לעברו של בלאל סבע שמסר לרוברט ארחייל, אשר העביר לעומר סבע שמקרוב לא החטיא וכבש את השלישי.

 

איאד מנהע. המצטיין במשחק (צילום: פאדי זרקאווי)

 

בני מג'אר נעלמה במחצית השניה כאשר גם ההגנה של מג'דל בראשותו של חאתם כריים הניעה את הכדור היטב. בדקה ה-72 הגביה איאד מנאע כדור מדויק לעברו של רוברט ארחייל שמול השוער בעט לפינה הרחוקה של וכבש את הרביעי לזכות מג'דל כרום וקבע למעשה את תוצאת המשחק.

 

כאמור, בעקבות הניצחון מג'דל כרום שומרת על המקום הראשון בליגה, ובני מג'אר ממשיכה לשמור על מאזן 0 הנקודות שלה, למרות שאנחנו כבר נמצאים במחזור השישי.

 

אוהדי מג'דל כרום. לא הפסיק לעודד (צילום: פאדי זרקאווי)

 

רבאח רבאח שמר על שער נקי (צילום: פאדי  זרקאווי)

 

המאמן של מגדל כרום אמור להיות מרוצה (צילום: פאדי זרקאווי)

הוסף תגובה
תגובות