נתן להם בבוגטוס

מ.ס. חצור הגלילית התארחה בג'וליס, למשחק תחתית אצל האחרונה בטבלה. האורחים הגיעו למשחק מהמקום ה-11, כאשר ניצחון היה מקרב אותם מאוד למרכז הטבלה. בסיום, הפער האיכותי עשה את שלו וחצור ניצחה 0:3.

  • על ידי: מערכת "גולר1"
  • 19-03-2012
  • 08:06

המשחק התחיל בשליטה מוחלטת של האורחים בורוד, שלא הפסיקו להחמיץ מהדקה הראשונה.

 

בדקה ה-25 הגיע הגול שהיה באוויר מתחילתו של המשחק: כדור חופשי של רפי אביסרור מצא את ראשו של הבלם שי גודז, אשר מצא את הקורה בלבד, אבל צח בוגטוס הגיע מהצד ונתן יתרון לורודים – 0:1 למ.ס חצור.

 

צח בוגטוס. העלה את האורחים ליתרון ראשון.

 

המחצית הראשונה נמשכה עם המון הזדמנויות של חצור, אבל זה לא הספיק לה כדי לשנות את התוצאה, וביתרון 0:1 מינימלי ירדו שתי הקבוצות למחצית.

 

להבדיל מהמחצית הראשונה, חצור עלתה טיפה אנמית לחצי השני, והגול המוקדם גרם לה להיכנס טיפה לשאננות, כאשר ג'וליס זכתה להגיע לכמה היזדמנויות שכמעט והישוו את התוצאה.

 

למרות השאננות, היה ניתן להבחין בשמוליק בנג'ו, שמתפקד בקישור האחורי של חצור, אשר לא נתן מנוח לחבריו, והרבה לצעוק ולהעיר את השחקנים סביבו, וכניראה שזה גם עזר. כדור עומק של שמוליק בנג'ו, "השומר באמצע", הגיע לאורי כהן, שמסר רוחב לתוך הרחבה ומצא את צח בוגטוס, שבפס של אומן לפינה מצא את הרשת ואת השני שלו במשחק – 0:2 חצור.

 

שמוליק בנג'ו. "השומר שבאמצע".

 

אם דיברנו קודם על החמצות, אז בדקה ה-79 קיבלנו החמצה גדולה במיוחד של החלוץ הכישרוני, אורי כהן, שהגיע למצב של אחד על אחד מול שוערה של ג'וליס, ובחוסר מזל, פס שלו לפינה פגש את שתי הקורות ומשם התגלגל החוצה.

 

בדקה ה-85, נגיעת יד של שחקנה של ג'וליס ברחבה העניקה למ.ס חצור פנדל, אליו ניגש הבלם הצעיר, שי גודז, שבקור רוח בעט פס יפה לפינה הימנית, והעלה את הורודים ל-0:3, תוצאת הסיום.

 

שי גודז. כבש את השלישי של מ.ס.חצור.

 

בסיום המשחק היה ניתן להבחין בשמחה של השחקנים הצעירים, ובחיוך על פניהם של שני המאמנים, יהודה חטואל ויוסי לוי, שדאגו לעבור בין השחקנים ולעניק בפניהם את הוקרת התודה שלהם. אין ספק שהמאמנים האלה עושים עבודת קודש משבוע לשבוע, כאשר מביאים את השחקנים שלהם מוכנים לכל משחק. יישר כוח לחבורה הצעירה מחצור!

 

וכך, בחצור הגלילית צומחת לה בשקט מופתי הקבוצה המקומית. אומנם לא במקומות המובילים בליגה אבל אפשר לזהות קבוצה צעירה,כישרונית ורעבה. אם רק היו שמים עין על הקבוצה הזו היו יכולים להבחין בכמה כישרונות, שבקלות היו ממלאים את הליגות הבכירות שלנו בארץ.
 

הוסף תגובה
תגובות