ליגה לאומית: לקראת הכרעה בעונה הסדירה

מחזור 27 כבר מאחורינו והליגה הלאומית רותחת כתמיד בשלב זה של העונה ומספקת לנו עניין גם במאבק על הפלייאוף העליון וגם במאבק נגד ירידת ליגה. ניחוש: הולך להיות מתוח עד הסוף.

  • על ידי: ליאור ראובן
  • 27-03-2024
  • 09:44

שלושה מחזורים לסיום העונה הסדירה והליגה הלאומית רותחת ומבעבעת. 

 

בצמרת רשמה בני יהודה ניצחון חשוב מאוד השבוע שנתן להם הרבה שקט לעוד שבוע. אין ספק כי הציפיות שם  יצרו  לחץ גדול מאד. אבל בינתיים זה עובד ובני יהודה נצמדה לקריית שמונה אותו מספר נקודות 54. גם טבריה ויפו, למרות התבוסה לעכו, חזק מאד בתמונה. טבריה קבוצה חזקה והיא תיתן פייט עד הסוף בעוד שיפו עם כאמור, הפסד שעצר להם רצף.  קבוצה שרוצה לעלות חייבת לנצח משחקים כאלה, אך גם יפו לא אמרה את המילה האחרונה, המרובע הזה בצמרת ייאבק עד הסוף. 

במאבק על הפלייאוף העליון נותרו שני מקומות עליהם נאבקות 4 קבוצות.


מכבי הרצליה היא הפתעת העונה. אם תצליח להשיג את הכרטיס לפלייאוף זה יהיה הצלחה גדולה. אום אל פאחם עם הסגל הכי איכותי מכל ה-4 צריכה גם להיות בפלייאוף.


כפר קאסם אחרי הפסד בקרב הישיר מול א.א. פאחם שקצת מרחיק אותם ועכו שעשו ניצחון נהדר על יפו הראו שהם לא מתכוונים לוותר ורוצים גם להשתחל לפלייאוף. מה שבטוח שעד סוף העונה הסדירה יהיה מעניין מאד.

 

בתחתית, כפר סבא במסע הישארות למרות ההפסד במחזור האחרון להרצליה שקטע רצף של 7 משחקים ללא הפסד. לדעתי היא תישאר בליגה.  ראשון לציון והפועל רמת גן מסובכות ואיך שהן יסיימו את העונה הסדירה זה ישפיע מאד על הפלייאוף התחתון. 


המאבק נגד המקום שמוביל למבחנים יהיה צמוד. עפולה לא נראית טוב, כמובן שיש להם עדיין סיכוי תאורטי והם לא יוותרו כל כך מהר אבל יהיה להם קשה מאד להבטיח עוד עונה בליגה הלאומית כמו שפרעם שלדעתי מעשית כבר ירדה.

ליאור ראובן, מנתח את המחזור בליגה הלאומית. דדי ברק

הוסף תגובה
תגובות
  1. עפולה ירדה לליגה א (קוצלר 27-03-2024, 20:45)
    ככה זה שמעדיפים כל דוק ועקום ממכבי חיפה על פני שחקנים מעפולה. מי שהיה שותף למכירת הקבוצה למכבי חיפה צריך ללכת הבייתה,נכשלתם!!
  2. יאללה ראשונייה (Dominique 28-03-2024, 20:52)
    שנה הבאה עולים ליגה