לא התחשבו: אתא ביאליק גברה על הפועל כפר כנא

הפתעת העונה ללא ספק בליגה א' היא מכבי אתא ביאליק. אם היו כאלה שחשבו שהתוצאה שלה נגד כפר כנא סגורה והיא תבוא לשחק רק בשביל הכיף, הם טעו. אתא ביאליק לא התחשבה במצבה העגום של כפר כנא, ניצחה 0:1, התבססה בין 5 הגדולות בליגה והשאירה את כנא מסובכת בתחתית.

  • על ידי: ענר אלדר
  • 23-03-2024
  • 17:38

שבעה מחזורים לסיום העונה ואפשר לפסוק באופן די חד משמעי: אתא ביאליק היא הפתעת העונה בליגה א' צפון וגם דרום. בכל מחזור היא מוכיחה זאת מחדש. החבורה הנמרצת של אבי סבג אירחה את הפועל כפר כנא שרצתה לברוח מאימת התחתית הסוגר. עליה. "תמיד כיף להבקיע גול במיוחד גול ניצחון" אמר בסיום כובש השער,  מיכאל אשכנזי. 

 

כיאה למשחק קצוות, כפר כנא ניסתה להרדים את המשחק במטרה להכתיב את הקצב שלה. אתא ביאליק נגררה למשחק החלש ב 30 הדקות הראשונות בהן לא נרשמה שום התקפה ממשית. אבל אז, חלוץ אתא ביאליק, מיכאל אשכנזי כבש את הראשון ושבר את הקרח. 

 

כפר כנא התעוררה במקצת, מגמה שהמשיכה במחצית השנייה אך הגנת ברזל של המארחת לאורחת אפשרות לאיים על שערה והמשחק הסתיים עם ניצחון מקומי חשוב שביסס את מעמדה בין 5 הראשונות בליגה.  
בסיום המשחק דיברנו עם אשכנזי. 

 

מיכאל, איך זה מרגיש לכבוש שער ולנצח את המשחק היום?
"תמיד כיף להבקיע גול במיוחד גול ניצחון".

 

שנתיים באתא ביאליק, איך זה מרגיש?
"מצאתי בית חם,  בו אוהבים אותי מאוד ומחבקים אותי. נהנה מכל רגע".

 

שיחקת בליגה הלאומית, את מתכוון לחזור? 
"בליגה לאומית קיבלתי פחות הזדמנויות, אבל אני מקווה שאמשיך את העונה הטובה שלי אישית ושל הקבוצה וזה יתן לי את האפשרות להתקדם שוב לשם". 

 

קריית אתא הקבוצה הצעירה בליגה, מה הסיבות ליכולת הטובה שלכם?
"אנחנו קבוצה צעירה עם צוות מקצועית מנוסה שמכווין אותנו כמו שצריך. אנחנו השחקנים רוצים להצליח ולהתקדם בקריירה כך שיש פה אינטרס הדדי".

 

איך זה להתאמן תחת אבי סבג? 
"אבי תמיד דורש ממך את הכי טוב שלך וגם נותן לך עצות איך להשתפר. זו לדעתי הדרך הנכונה להצליח בכדורגל".

שחקני קרית אתא, חוגגים עוד ניצחון מרשים. צילום: יח"צ

הוסף תגובה
תגובות