חוזרת למאבק? טירה מנצחת את אחי נצרת

מ.ס. טירה חוזרת למאבק העלייה? הקבוצה של חיים סירוטקין ניצחה אמש את אחי נצרת 1-2 והיא כבר סופרת ניצחון שני ברציפות. כובש השער השני עידו גונן: "בכדורגל הכל אפשרי. נילחם עד הסוף ונקווה לבשורות טובות".

  • על ידי: אוהד/רון
  • 22-03-2024
  • 08:30

לפני המשחק הביתי נגד אחי נצרת ידעו במ.ס. טירה כי כל תוצאה זולת ניצחון, תחתום באופן סופי את הגולל על חלום העלייה. טירה הגיעה למשחק לאחר ניצחון מרשים על כפר כנא ואילו אחי נצרת הגיעה לאחר תיקו מרשים משל עצמה מול המובילה מרעננה.

 

המשחק נפתח בצורה מצויינת מבחינת טירה שכבשה צמד שערים תוך 20 דקות. עמית מור כבש בדקה 19 מבישול של ראול גרשומוב ושלוש דקות מאוחר יותר היה זה עידו גונן המצויין שכבש מבישול של עמית מור. ללא ספק גונן בעונה אישית מצויינת. טירה המשיכה ללחוץ והיתה עדיפה אך החלק ההתקפי של קבוצתו של חיים סירוטקין הרבה להחמיץ. לקראת הסיום אחי נצרת הצליחה רק לצמק. בסיום 1-2 לטירה שמצליחה לצמק את הפער מרעננה לכדי 7 נקודות, לפחות עד למשחק של רעננה בשישי.

 

דודו אדרי ואליאס זאנה, חוגגים ניצחון בסיום. צילום: יח"צ.

 

כובש השער של טירה עידו גונן בסיום סיכם: "ניצחון יקר מאוד נגד קבוצה טובה ומאומנת. שמחים על ה 3 נקודות, נחגוג היום וכבר ממחר חושבים על המשחק הבא".

 

לגבי צמצום הפער מהמובילה מרעננה ועל האפשרות לעלות ליגה העונה, אמר הקשר: "הכל אפשרי בכדורגל. בתקופה האחרונה איבדנו לא מעט נקודות שהרחיקו אותנו מהמקום הראשון אבל יש פה סגל מצוין ואנחנו נעשה הכל ונילחם עד הסוף"

עדיין בתמונה. שחקני טירה (יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות