איתי אברגיל בתחזית ליגה א דרום- מחזור מספר 23

הישורת האחרונה של הליגה כבר כאן ומפלס המתח עולה. כפר שלם תתארח אצל בקעת הירדן, דימונה אצל מרמורק ומודיעין אצל יבנה. מי תנצח? מי תפסיד? בתחזית של איתי אביגיל, מאמן השוערים של עירוני מודיעין

  • על ידי: מערכת גולר
  • 21-03-2024
  • 14:50

שעון החול מתקתק, המתח עולה ורגעי ההכרעה של העונה מתקרבים במהירות. איתי אביגיל, מאמן השוערים של עירוני מודיעין בעונתו הראשונה בקבוצה והשלישית עם ארז בנודיס, בתחזית לקראת המחזור ה-23 בליגה א' דרום.

 

שמשון תל אביב – מכבי שעריים
שתי הקבוצות מגיעות אחרי שלקחו רק נקודה בשבוע שעבר, שתיהן צריכות את הנקודות ותיקו לא יספק אותן,. שמשון צריכה להבטיח את הפלייאוף ושעריים תרצה ללכת לים מוקדם העונה. חי אבייב מאמן מצוין ואני בטוח ששמשון יגיעו מוכנים וייקחו את הנקודות.ההימור שלי: ניצחון לשמשון תל אביב.

 

הפועל מרמורק – מ.ס. דימונה
מרמורק הוא מועדון גדול ואוהדיו חשובים לליגה. רק בגלל נתונים אלה, אני מקווה מאוד שהם יישארו. מצד שני, לדימונה העונה יש חוסר מזל משווע. הקבוצה איבדה יותר מידי נקודות העונה ולכן אני חושב שגם הפעם זה יקרה. אחרי 4 הפסדים רצופים מרמורק תעשה את הפתעת המחזור ותנצח את המשחק.ההימור שלי: ניצחון למרמורק.

 

חי אבייב, הפך את שמשון לקבוצה מצויינת העונה. ינצח שעריים? צילום: יח"צ

 

בקעת הירדן – הפועל כפר שלם
לכפר שלם יש את ההתקפה הכי הטובה בליגה והיא יוצאת למשחק חוץ קשה נגד קבוצה שרק רוצה לשרוד. הבקעה תנסה לעשות חיים קשים, אבל אני בטוח שנעם שוהם יצליח לפרוץ את הבונקר של חנן אזולאי כדי לנצח את המשחק. ההימור שלי: ניצחון לכפר שלם.

 

ירמיהו חולון – עירוני אשדוד
משחק בין שתי קבוצות שבאות לשחק כדורגל. עירוני אשדוד עם סטטיסטיקה של קבוצת צמרת לכל דבר, (13 נקודות מתוך 15 בחמשת משחקים האחרונים) והם בתקופה טובה מאוד. מנגד, חולון קרובה מאוד לעשות פלייאוף, וגם היא עדיפים בבית.
ההימור שלי: ניצחון לחולון.

 

קהל עירוני אשדוד, יכול להיות מרוצה מקבוצתו לאחרונה. ינצחו את חולון? צילום: דדי ברק

 

מכבי יבנה – עירוני מודיעין
לא אשקר שאנחנו קבוצה מאוד חזקה ומגיעים לכל משחק כדי לנצח. מצד שני, היריבה מבחינת כדורגל הקבוצה הכי טובה ואיכותית ששיחקנו נגדה בסיבוב הראשון, יהיה משחק קשה ומעניין. מעדיף לא להמר על הקבוצה שלי. מה שבורא עולם יחליט.

 

אדומים אשדוד – מכבי קרית מלאכי
אדומים אשדוד קבוצה הרבה יותר טובה ממלאכי אבל בליגה בה כולם יכולים לנצח את כולם, מלאכי יכולה וחייבת להתעורר אחרי 5 ההפסדים רצופים ולהתחיל לקחת נקודות אחרת היא תמצא את עצמה מסתבכת בקרבות נגד הירידה. ההימור שלי: תיקו.

 

דני טולמסנוב, הפסד נוסף של מלאכי והוא יצטרך לקחת אחריות על המצב. צילום: דוברות מלאכי

 

הפועל הרצליה – שמשון כפר קאסם
כפר קאסם היא קבוצת החוץ החלשה בליגה כשצברה 5 נקודות בלבד בכל המשחקים מחוץ לביתה. מצד שני, הפועל הרצליה אחרי 2 עונות רצופות בהן התברגה בפלייאוף העליון נמצאת בעונה לא כל כך טובה הרצליה ספגה כמעט 30 שערים ב22 משחקים ונראה שהחלק האחורי פחות מתפקד, לעומת זאת בחלק ההתקפי יש להרצליה שחקנים מצויינים כמו רוסלן קוזניצוב ואדיר רוטשטיין שיעשו את ההבדל וינצחו את המשחק הזה. ההימור שלי: ניצחון להפועל הרצליה.

 

בית״ר נורדיה ירושלים – הפועל לוד
נורדיה תרצה לשכוח את ההפסד המאכזב ליבנה בשבוע שעבר, בעוד שהפועל לוד של אופיר רגב עושה צרות לכל הקבוצות בליגה ותגיע לקחת נקודות.ההימור שלי: תיקו.

 

בהזדמנות זו רוצה לאחל לרפואת והצלחת כל חיילי צה״ל ובעזרת השם לשובם של כל החטופים בשבי החמאס שנמצאים שם מעל 5 חודשים.

איתי אברגיל, מאמן השוערים של מודיעין. מכיר את הליגה מצויין.

הוסף תגובה
תגובות
  1. איך מכיר מצוין את הליגה שכל השנים היה בליגה א' צפון (עמרמי 21-03-2024, 15:21)
  2. ישמן (עירוניה 21-03-2024, 15:54)
    מי אתה ישמן שאתה משחק אותה מבין מחר תאכל תכובע ועוד שתי לאפות
  3. מרמורק מנצחים את דימונה אולי בחלומות (אור 21-03-2024, 16:14)
    נגמר בהפרש של יותר מ 2 גולים קללל
  4. מבין (דני 21-03-2024, 17:23)
    למד מניר שיטרית איך לדבר
  5. חייב לומר מודיעין מנצחת,עלאק אני לא מהמר (דניאל 21-03-2024, 17:49)
  6. מודיעיני (אודי חמודי 21-03-2024, 21:17)
    איתי היקר רואים את עבודתך בנושא השוערים במודיעין הכנסת רוח חדשה וטובה רואים את האכפתיות שלך לגבי המועדון ו שוערים במיוחד מקצועי חד וטוב ! המשך בדרכך הטובה ועוד תגיע רחוק בנוגע לכל הכאובים למיניהם הם חלק מהכדורגל היו ותמיד יהיו אין מה לעשות לאנשים ובמיוחד לקולגות כואב לראות הצלחות יישר כוח איש יקר !
  7. איתי אברגיל אתה ליצן (אבי שטראוס 21-03-2024, 23:03)
    איתי אתה ליצן רק רועי אלחנני יקבע את התוצאות של המחזור אף אחד לא יחליט בליגה אך ורק רועי אלחנני
  8. מכבי יבנה (לאיתי 22-03-2024, 08:44)
    תבואו ליבנה תאכלו עוגיות פתי בר זה מה שיש ביבנה ביחד עם הסטייק ראש ביצה דור שרון וארז זנו האפסים
  9. מאמן שוערים תותח (שי 23-03-2024, 18:55)
    למספר 2 אולי בתמונה הוא נראה שמנמן אבל במציאות מאמן שוערים תותח מקצועי יסודי שיודע מה לעשות עם שוערים ואתה בטח מכוער אז הכל טוב שבוע טוב