יהיה רענון בתוצאות?

במסגרת המחזור הרביעי של ליגת הנוער שיתקיים ביום שבת, תנסה המארחת הפועל רעננה להשיג נקודות ראשונות דווקא על חשבונה של מכבי חיפה.

  • על ידי: יובל זיגדון
  • 22-09-2011
  • 12:31

 

למשחק יגיעו שתי הקבוצות במגמות הפוכות:הפועל רעננה התחילה את העונה רע והיא סופרת שלושה הפסדים כבר אחרי שלושה משחקים: למכבי פתח תקווה, הפועל באר שבע והפועל כפר סבא.האם היא תצליח לעצור את המפולת דווקא נגד מכבי חיפה?שחקן רעננה שהעדיף להישאר בעילום שם חושב שכן:"תמיד יש סיכוי לנצח. זה ספורט ואנחנו נבוא כדי לנצח".

 


נוער הפועל רעננה.

 

מהצד השני מגיעים החיפאים לאחר שהתחילו את העונה בהפסד מפתיע בדרבי ליריבה העירונית הפועל, אך הצליחו להתאושש עם ניצחון בפתח תקווה וניצחון מרשים נוסף 5-0 על הפועל באר שבע במחזור החולף.האם הירוקים יגיע שאננים למשחק מול נועלת הטבלה?

 

גיל לבנדה,מאמן נוער מכבי חיפה.

 

לדעת גבריאל גרינר קפטן מכבי חיפה התשובה היא שלילית:"לא תהיה שום שאננות.פתחנו את הליגה בהפסד שכנראה נבע משאננות.מההפסד בדרבי למדנו את הלקח, זה לא השם מכבי חיפה שבא לשחק אלא השחקנים, וכל השחקנים באים להוכיח את עצמם כל משחק מחדש.

 

זה גם לא שיש לנו רצף של ניצחונות שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו להגיע זחוחים.אנחנו מסתכלים יותר עלינו ופחות על הקבוצה היריבה ונבוא לתת הכול כדי לחזור עם שלוש הנקודות".
 

 

 

הוסף תגובה
תגובות