יואב פוריאן: "לכבוש שער זו את ההרגשה הכי טובה שיש"

בהפועל הרצליה תמיד התהדרו בקידום שחקנים צעירים. אחד מהם הוא יואב פוריאן שהגיע הקיץ מהפועל כפר סבא. בחמישי שעבר התכבד בכיבוש שער בכורה בקריירה המקצוענית שלו. "הרצליה היא כמו בית שני עבורי", הוא מצהיר.

  • על ידי: ענר אלדר
  • 07-03-2024
  • 08:33

יואב פוריאן, שחקנה הצעיר (21) של הפועל הרצליה הגשים את חלומו ביום שישי האחרון כשהבקיע את שערו הראשון כשחקן בוגר. חלום של כל שחקן צעיר בליגה.

פוריאן הגיע בקיץ מהפועל כפר סבא לאחר שלא זכה לשחק הרבה בעונתו הראשונה בבוגרים. עושה רושם כי הירידה לליגה א', עשתה לו רק טוב במיוחד תחת שרביטו של המאמן, עידן דוד.

היה זה בדקה ה-4 של המשחק נגד שעריים, אז זכה פוריאן להבקיע שער בכורה בבוגרים בפרט, רגע אותו יזכור כל חייו ולא רק זאת, הרצליה גם ניצחה. תפסנו את פוריאן וניסינו להבין מה ההרגשה להבקיע שער הראשון, את ההשתלבות שלו בקבוצה ועם המאמן עידן דוד, ומי נתן לו השראה להיות איפה שהוא היום.

 

איך זה מרגיש לכבוש את השער הראשון שלך בעונה ולנצח את המשחק?

"לכבוש, זו בכלל ההרגשה הכי טובה שיש ועוד בשלב מאד מוקדם במשחק. בפן האישי זה נותן ביטחון להמשך המשחק וגם למשחקים הבאים".

 

 זו העונה הראשונה שלך בהרצליה, איך זה להיות בקבוצה?

"אני מרגיש שאני נמצא במקום מצוין שהוא כמו הבית השני שלי, אם זה חדר הלבשה מאד מלוכד מה שבהרבה קבוצות לא קיים, אנשי צוות מעולים והנהלה שדואגת לכל מה שצריך. תנאים ברמה גבוהה ואנשים חמים וטובים שרוצים רק לטובת הקבוצה".

 

איך אתה מרגיש עם המאמן עידן דוד?

"זו חוויה טובה. הוא אחד שיודע מה הוא רוצה מעצמו, מחובר מאוד לשחקנים הרבה בגלל שהיה שחקן פעיל בעצמו עד לפני זמן קצר. הוא מאמן שנותן לך תחושה שאתה רוצה לנצח ולשחק בשבילו לפני הכל".

 

אתה רק בין 21, מי זה שעזר להביא אותך להיות איפה שאתה היום?

"האמת שיש יותר מאחד שעזר לי להגיע למקום בו אני נמצא, שהוא כמובן לא התחנה אליה אני מייעד את עצמי בסופו של דבר. הוריי היקרים שתומכים בי ועוזרים לי בכל דבר שאני זקוק לו. האישיות הנוספת הוא הדוד שלי, יוסי רוזן, שחקן ליגת העל בעבר, שעוזר, מייעץ, משפר ודוחף אותי להיות תמיד יותר טוב".

 

היום (חמישי) מחכה לפוריאן ולהפועל הרצליה כפר שלם, יהיה מעניין לראות אם המומנטום ימשיך.

הוסף תגובה
תגובות
  1. עד היום (קודם פארטיות אחר כך ניצחונות 07-03-2024, 10:33)
    כל שחקן שני אומר ש "זה הבית השני " תפסיקו עם זה בשביל עוד 500 שקל אתם עוברים קבוצה אז חלאס כבר
  2. אחלה מועדון הרצליה נותן במה לצעירים (הפועל הרצליה חממה לשחקנים צעירים 07-03-2024, 12:11)
    כל הכבוד להפועל הרצליה מועדון שתמיד תמיד שמר על יציבות מקצוענות סדר משמעת אין ספק שהרצליה זה מועדון שראוי לרמה יותר גבוה מליגה א מאמין שבסוף זה השתלם כל הכבוד
  3. אחלה מועדון יש בהרצליה תמיד אהבתי אותו (הרצליה מועדון שנותן במה לצעירים שנים 07-03-2024, 12:13)
    תמיד שמועים רק דברים טובים על המועדון הזה תמיד מסודר תמיד יציב אין דרמות וזעזועים יודעים להתנהל גם במשברים כל הכבוד להנהלה ולצוות ישר כוח