תיקו שכולו אכזבה: קרית ים ומכבי נוגידאת נפרדו ב 1:1 דרמטי

איך אמר ירדן כהן, שחקנה של קריית ים, בראיון שערך באתר גולר לפני המשחק נגד מכבי נוג'ידאת: "אין משחק קל בליגה הזו". אמר וצדק. אם על הנייר נראה היה שקריית עם תיקח 3 נקודות קלות, בפועל זה לא קרה ולא רק זאת, הקבוצה ניצלה מהפסד כשאותו כהן כבש שער שוויון עמוק בתוספת הזמן.

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 26-02-2024
  • 10:04

אין משחק קל בליגה א', בטח שלא בשלב כזה של העונה. את זה כולם ידעים. מי שחשה זאת היטב על בשרה הייתה קריית ים שאירחה בביתה למשחק קצוות את מכבי נוג'ידאת מהתחתית. זו עשתה לה חיים מאד קשים, עתה ליתרון מאוחר אך בסופו של דבר ידעה המארחת לצאת עם משהו מהמשחק כשכבשה שער שוויון מאד מאוחר.

 

המחצית הראשונה נפתחה היטו מצד שתי הקבוצות ועל המגרש התפתח משחק שקול למדי. אט אט החלה קריית ים להשתלט על מרכז המגרש, להפעיל לחץ על הגנת נוג'ידאת במטרה לכבוש שער ראשון. המשימה לא צלחה ומצד שני גם קבוצתו של עיסא נוג'ידאת הגיעה להזדמנויות שלה אך גם היא לא הצליחה לכבוש ובתום 45 דקות שתי הקבוצות ירדו להפסקה ב 0-0.

 

במחצית השנייה שוב פתחו שתי הקבוצות היטב במטרה לכבוש אבל השוערים שעשו את עבודה שלהם כמו שצריך, מנעו זאת. בדקה ה-85 זה הגיע כשהאורחים מנוג'ידאת הפתיעו עם שער נהדר של ראשיד עדאוי. קריית ים התעוררה, שלטה על המשחק וניצלה את העובדה שנוג'ידאת נסוגה לאחור כדי שלמור על היתרון. בדקה ה-93 זה הגיע כשירדן כהן השיג שוויון דרמטי והציל את קריית ים מהפסד ביתי.

 

בסיום 1:1 מאכזב עבור שתי הקבוצות. קריית ים שהתרחקה שוב מהמקום הראשון ונוג'ידאת שלא ברחה מהתחתית הבוערת.

 

מאור סיסו, מאמן קריית ים אמר בסיום : "מחצית ראשונה של כדורגל לא רע ועם מצבים שהיינו צריכים לעשות לפחות 0:1. במחצית השנייה פחות אהבתי את צורת המשחק של הקבוצה כי שיחקנו לידיים שלהם וארוך שזה לא מתאים לנו כקבוצה התקפית. צריך להסתכל על חצי הכוס המלאה. פעם היינו מפסידים משחקים כאלה. יצאנו עם נקודה והפנים קדימה ליום שני למשחק בנשר. אני סומך על השחקנים שלי בלב שלם"

שחקני קרית ים, מאוכזבים מהתיקו. צילום: עדי דטליס

הוסף תגובה
תגובות
  1. חבל (עוד הפעם ירדן כהן נפצע ???? 27-02-2024, 00:03)
    קרים ים השקיעו את כל הכסף עליו והוא נפצע חצי מהמשחקים חבל אם היה כשיר היו במאבק עד הסוף הפועל פתח תקווה עוקבים