סטטוס קוו בצמרות של ליגה א', התחתית בדרום לוהטת!

המחזור ה-15 בליגה א' יצא היום לדרך. בדרום, דימונה וכפר שלם מנצחות, קרית מלאכי מפתיעה את מודיעין, בתחתית הבקעה ונורדיה מנצחות את לוד וכפר קאסם... בצפון, רעננה וטירה מנצחות גם הן, ושומרות על סטטוס קוו בצמרת ליגה א' צפון ונוג'ידאת סוחטת תיקו דרמטי מנשר...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 09-02-2024
  • 15:03

משחקי הדרום:

עירוני מודיעין - מכבי קרית מלאכי 2-1

קבוצתו של ארז בנודיס, אירחה היום את עירוני קרית מלאכי כשהיא מגיעה עם רוח גבית נהדרת לאחר הניצחון בשבוע שעבר נגד דימונה. מנגד, קרית מלאכי מתנדנדת בין התחתית המסוכנת למרכז הטבלה. דווקא קרית מלאכי עלתה ראשונה על לוח התוצאות משער בתוספת הזמן של המחצית הראשונה של אוראל קוריאט. בדקה ה-68 לישי ביטון הכפיל את התוצאה ונתן המון שקט למלאכי. מודיעין נשארה ב-10 שחקנים לאחר הרחקה של אור דעבול בדקה ה-76. שחקני מודיעין לא ויתרו, אך הצליחו רק לצמק משער של שלו צבאן בתוספת הזמן. קרית מלאכי מנצחת ומפתיעה את מודיעין ובנודיס. 

 

נועם שוהם, ניצחון גדול על שעריים. בכפר שלם שומרים על המקום הראשון. צילום: דדי ברק

 

הפועל בקעת הירדן - הפועל לוד 0-1

במשחק התחתית הלוהט בין הפועל בקעת הירדן לבין לוד של אופיר רגב, ידעו שתי הקבוצות שניצחון הוא חובה עבור שתיהן. בקעת הירדן התחילה לעלות ליתרון ראשונה כבר במחצית הראשונה לאחר שער של שחר שפייר. שער היתרון נשמר עד לסיום וסיבך לגמרי את התחתית כשבעקבות הניצחון בקעת הירדן מעלה את מאזנה ל-13 נקודות, רק 2 נקודות פחות מלוד שמסתבכת גם היא.

 

מכבי עירוני אשדוד - מ.ס. דימונה 2-0

לאחר ההפסד במחזור הקודם, דימונה ידעה שהפסד נוסף והיא מתחילה בהתדרדרות שתרחיק אותה המכרטיס לליגה הלאומית. מגד המארחת, עירוני אשדוד, מגיעה בכושר רע מאוד כשהיא משיגה 2 נקודות בלד מ-15 אפשריות. ירדן אבוחצירה העלה את דימונה ליתרון בדקה ה-35. 15 דקות לסיום המשחק, דימונה מקבלת הזדמנות להכפיל את היתרון, משעלי כבש מהנקודה הלבנה וקירב את דימונה לניצחון. עד לסיום אשדוד לא הצליחה לעשות יותר מדי ודימונה אוספת 3 נקודות יקרות. בעקבות ההפסד, קבוצתו של ברוך דגו מסתבכת מאוד בתחתית!

 

מכבי יבנה - הפועל עירוני הרצליה 1-0

מכבי יבנה אירחה את הפועל הרצליה של עידן דוד, כששתי הקבוצות לא מצליחות לייצר יציבות במחזורים האחרונים. חמש דקות לתום המחצית הראשונה, האורחים עולים ליתרון לאחר שער של ג'יי ליבנה. יבנה ניסתה לכפות שוויון אך עד לסיום לא מצאה את הרשת והרצליה יורדת עם הניצחון שבעקבותיו היא עוברת את יבנה בטבלה. 

 

בית"ר נורדיה ירושלים - שמשון כפר קאסם 1-2

משחק תחתית נוסף וחשוב מאוד נערך היום. כשבית"ר נורדיה אירחה את שמשון כפר קאסם, כשטרם המשחק נקודה אחת בלבד מפרידה בין שתי הקבוצות. בדקה ה-16, בר סוויסה כבש מהנקודה הלבנה והעלה את המארחת ליתרון של 0-1. בדקה ה-48, קבוצתו של סרסור מאזנת את התוצאה משער שוויון של צ'קאנה. נורדיה לא ויתרה וידעה שניצחון יעניק לה 3 נקודות חשובות מאוד בקרבות התחתית ובדקה ה-77, היא חוזרת להוביל משער חשוב מאוד של שוורץ, ער שנשמר עד לסיום ומעניק לנורדיה הרבה אוויר בתחתית. בעקבות ההפסד ושאר תוצאות המחזור, שמשון חוזרת להסתבך כשהיא עם 16 נקודות בלבד. 

 

אהוד כחילה, ניצחון גדול על כפר קאסם. צילום: יוסי סוריק

 

מכבי שעריים - הפועל כפר שלם 2-1

הפועל כפר שלם נצמדה במחזור האחרון לדימונה שבמקום הראשון, והיא רצתה להמשיך את המומנטום החיובי היום נגד שעריים שמצידה יודעת שהפסד נוסף והתחתית תבער מתחתיה... כפר שלם עלתה ליתרון בדקה ה-35 משער עצמי של שעריים. עומר בוארון הכפיל את התוצאה 2 דקות לפני תום המחצית הראשונה והוריד את קבוצתו של נועם שוהם רגועה מאוד להפסקה. בדקה ה-66, רוי טליו כבש עבור שעריים וצימק את התוצאה, אך זה לא הספיק לשעריים שמסתבכת גם היא מאוד!

 

במשחק נוסף שהתקיים היום, ירמיהו חולון והפועל 'אדומים' אשדוד נפרדו בתיקו ללא שערים.

מחר יושלם המחזור, כששמשון ת"א החזקה תארח את האחרונה בטבלה, הפועל מרמורק.

 

משחקי הצפון:

הפועל רעננה - הפועל בועיינה 0-2

לאחר איבוד הנקודות במחזור הקודם, מוליכת ליגה א' צפון אירחה היום את הפועל בועיינה, שמצידה מגיעה לאחר שני משחקים ללא הפסד. שער של עבדי פרחאת בדקה ה-42 העניק לרעענה יתרון שנתן לקבוצתו של אלימלך המון שקט. בדקה ה-78, רעננה מקבל פנדל, וניר עזריה לקח את האחריות, כבש וקבע 0-2 לרעננה בדרך לניצחון חשוב ולשבוע נוסף בפסגה של ליגה א' צפון, שכזכור יש לה עדין משחק חסר. 

 

אוהדי טירה יכולים להיות מרוצים מהקבוצה שלהם. צילום: איתן ידגר

 

מ.ס טירה - מ.ס. צעירי טייבה 1-2

הדקה ה-50, גנאים מעלה את טירה ליתרון לאחר דחיקה של הכדור ממרחק של חמישה מטרים. היתרון של טירה החזיק מעמד בדיוק 8 דקות, וקבוצתו של שאקי חזרה למשחק לאחר שער של סולימאני עם הראש ממטר לאחר ערבוביה גדולה ברחבת טירה. טירה לא התייאשה וכעבור 15 דקות, גנאים משלים צמד ומחזיר לקבוצתו של סירוטקין את היתרון היקר! שחקני טירה עם ניסיון רב שמרו על היתרון עד לסיום וטירה מנצחת ולא נותנת לרעננה לברוח.

 
הפועל בני זלפה - הפועל בקה אל גרביה 1-0

בקה אל גרביה רצתה לתקוע יתד במקום המוביל לפלייאוף העליון ורצתה לנצל את העובדה שאתא ביאליק אינה משחקת היום ורצתה להפעיל עליה לחץ. בקה יצאה למשחק חוץ מול בני זלפה, שמצידה מגיעה לאחר שני הפסדים רצופים, וידעה שהפסד שלישי ברציפות יכניס אותה למשבר שירחיק אותה מהחלק העליון של הטבלה. שער של ראם גוהגאה בדקה ה-14 העלה את בקה ליתרון ונתן לה ביטחון לקראת המשך המשחק. בקה הצליחה לשמור על היתרון עד לסיום והיא עולה באופן לזמני למקום השלישי בטבלה!

 

מכבי אחי נצרת - הפועל כאוכב 0-1

לאחר ההפסד במחזור הקודם, מכבי אחי נצרת רצתה לחזור למסלול הניצחונות מול נועלת הטבלה, הפועל כאוכב, שלה כאמור יש 6 נקודות בלבד מ-14 משחקים מאז פתיחת העונה. שער של אבו נאסר מהנקודה הלבנה בדקה ה-19, העלה את אחי נצרת ליתרון. כאוכב שכאמור, השיגה ניצחון אחד בלבד העונה (שגם עליו יש המון סימני שאלה), לא הצליחה לקבוע שוויון ואחי נצרת חוזרת למסלול הניצחונות. כאוכב? כנראה שבשנה הבאה נראה אותה בליגה ב'...

 

מכבי נוג'ידאת - עירוני נשר 1-1
לאחר הניצחון החשוב מול אחי נצרת במחזור הקודם, עירוני נשר יצאה למשחק חוץ מול מכבי נוג'ידאת, מי שנמצאת במקום ה-15 בטבלה, מי שהשיגה עד כה ניצחון אחד מפתיחת העונה. שער של עודאי שלעאטה בדקה ה-44 העניק לנשר יתרון חשוב. נשר כבר ראתה את שלוש הנקודות אצלה בכיס, אך שער שוויון דרמטי של עלי עדאווי בדקה ה-88 קבע חלוקת נקודות בין השתיים.

שחקני קרית מלאכי חוגגים ניצחון חשוב. צילום: מדיה קרית מלאכי

הוסף תגובה
תגובות
  1. מודיעין קרית מלאכי רמת שיפוט ילדים א,שופטת חלשה ביותר (אבי 09-02-2024, 15:30)
  2. כפר שלם (אוהד 09-02-2024, 15:41)
    שירזי עומר הבקיע (לא שער עצמי של שעריים)
  3. מס.דימונה.מקום.ראשון.והיא בעזרת השם שתעלה ליגה. (אדרי.דני. 09-02-2024, 17:42)
    אדון.שוהם.לא נורא תיקח שוב פעם את כפר שלם.למיבחנים.היא קבוצה לא יציבה.המזל משחק לה יותרדימונה איבדה 9.נקודות חשובות ,בבית זה לא יקרה בסיבוב השני.אמן ואמןןן.
  4. תגובה ל דימונאי (יתיר 09-02-2024, 19:07)
    אם לכםר שלם היה את התקציב של דימונה שהוא פי 3 מכל הליגה אז כפר שלם היו עכשיו עם 9 פור על דימונה . אז שב בבית יא מתוסכל את כל התקציב של העיר לקחתם לכדורגל אז אם אתם עכשיו לא עם 9 פור על הליגה זה בושה
  5. רעננה משחקת עם 12 שחקנים וזה היתרון שלה פנדל חחחח (עבד 09-02-2024, 19:51)
  6. מה עם אדון אופיר רגב (לוד יורד ליגה 09-02-2024, 20:15)
    ניצח היום? שילם חובות היום? התשובה שלילית על 2 השאלות .תרד ליגה אמן יפח זבל
  7. לחולה נפש אדרי דני (מורדי 09-02-2024, 20:33)
    נבוא לדימונה עוד שבועיים ונראה לך איך כפר שלם יותר טובים יא מעפן
  8. כל הפסד של רגב סיבה למסיבה (לודאי 09-02-2024, 22:52)
    רוצים שילך מכאן גם אם תתפרק הקבוצה ותיבנה מחדש בליגה ג ולא בעלים מלוכלך כזה
  9. טייבה חחחח (כאלד בראנסי 10-02-2024, 06:52)
    חחח טייבה יפסידו אינשאלה כל עוד חייבים כסף לשחקנים לסלאח ולעוד שחקנים
  10. ביבנה צרכים ללמוד מהרצליה (הפועל הרצליה עשת בית ספר ליבנה 10-02-2024, 09:11)
    הרצליה נראת קבוצה חזקה מחוייבת רוצה מתלהבת אין אפשר להשוות בין הקבוצות שפו לעידן דוד ולצוות ניצחון ענק