גיא וייס בתחזית ליגה א׳ דרום: מחזור 15!

המחזור ה-15 בליגה א׳ דרום הגיע, ולקראת המחזור שינעל לנו את הסיבוב הראשון הבאנו בפניכם את התחזית של סוכן השחקנים, גיא וייס... איך יסתיים קרב התחתית בין בקעת הירדן ללוד? מי תסיים את המחזור במקום הראשון? ומה יהיה בשאר המשחקים...? שווה לראות את התחזית של וייס...

  • על ידי: גיא וייס
  • 08-02-2024
  • 15:21

לקראת המחזור שינעל את הסיבוב הראשון, אמר גיא וייס: "ליגה א' העונה היא המשוגעת ביותר שזכורה לי לפחות בעשר השנים האחרונות. ההבדלים בין הקבוצות לא גדולים, וביום נתון הכל אפשרי, לכן ההימורים ממש קשים העונה וזה מוכח כל שבוע מחדש. שיהיה מחזור פורה אמן עם הרבה שערים יפים לקהל...

 

ונעבור למשחקים:
עירוני מודיעין - עירוני קריית מלאכי

מודיעין חוזרת לביתה אחרי ניצחון גדול על דימונה בחוץ, היא תארח את מלאכי שהובסה בביתה מול נורדיה. יחסי הכוחות נוטים בבירור לטובת מודיעין ובדרך כלל מה שקורה במשחקים כאלו זה ההפוך על הפוך ומגיעה ההפתעה, אבל מודיעין קבוצה ממש חזקה שהתייצבה הגנתית. לדעתי היא תנצח אבל יהיה לה קשה מאוד בדרך לניצחון כי מלאכי תבוא ותלחם על כבודה. תחזית: ניצחון למודיעין.

 

הפועל מרמורק, יוצאים למשחק חוץ נגד שמשון ת"א. האם יחגגו גם מולם? צילום: דוברות מרמורק

 

הפועל בקעת הירדן - הפועל לוד
זה משחק של להיות או לחדול עבור הבקעה. במקרה והיא תפסיד מול לוד, לוד בורחת ופותחת פער של 8 נקודות הפרש מהבקעה. לוד עשתה השבוע ניצחון גדול על שעריים וחזרה לעצמה אחרי מיני משבר שהיה. לוד התחזקה השבוע ובאה לנצח את המשחק, לעומתה הבקעה מפסידה בקרב תחתית ישיר מול מרמורק. משהו רע עובר על הבקעה העונה. המשחק הזה הכל אפשרי ופתוח. תחזית: ניצחון ללוד.


'ירמיהו' חולון - אדומים אשדוד
חולון תארח את האדומים בקרב ישיר על מקום בפלייאוף העליון. חולון קבוצה עיקשת וקשה מאוד, שרוצה לחזור שוב למסלול הנצחונות וכנ"ל אדומים, שההפסד מול שמשון תל אביב די הרחיק אותה מהמקום הראשון. שוב הכל אפשרי ופתוח. תחזית: תיקו.


עירוני אשדוד - מ.ס. דימונה
משחק חשוב עבור 2 הקבוצות. דימונה אחרי ההפסד למודיעין שבעקבותיו כפר שלם השוותה את מספר הנקודות לדימונה, וכששמשון תל אביב ומודיעין בעקבותיה, דימונה מבינה שאם היא לא חוזרת לנצח היא מאבדת את המקום הראשון. מולה אשדוד שפתחה את העונה בצורה פנטסטית ועשתה נצחונות גדולים, אלא שמאז שעזב דניאל אלימלך ומעט עייפות של החומר הקיים, מראה ירידה בתוצאות ולטעמי היא חייבת חיזוקים ורענון דחוף, כי היא התקרבה לתחתית והליגה עוד ארוכה. דבר אחד בטוח - קשה לנצח באשדוד. תחזית: תיקו.

 

עירוני אשדוד חוגגים. לא נראה שיחגגו מול דימונה החזקה. צילום: ירון קליין


מכבי יבנה - הפועל הרצליה
מכבי יבנה אחרי ניצחון גדול בחוץ על שמשון כפר קאסם, תרצה להמשיך במומנט הטוב ולהתקרב עוד לצמרת הגבוהה שם מקומה. מולה הפועל הרצליה, קבוצה צעירה נמרצת שעובדת ורצה, אבל חסרת מחץ ואיכות במרכז המגרש ומעלה לטעמי. תחזית: ניצחון למכבי יבנה.

 

נורדיה ירושלים - שמשון כפר קאסם
זו שהביסה מול זו שהובסה באמצע השבוע. שמשון כפר קאסם לא תפסיד פעמיים רצוף ולמרות שנורדיה בבית יכולה לנצח כל יריבה המשחק יסתיים ללא הכרעה. תחזית: תיקו.

 

מכבי שעריים - הפועל כפר שלם
מכבי שעריים קיבלה סטירה בלוד שקירבה אותה לתחתית הבוערת. מולה כפר שלם שבשני נצחונות גדולים על מודיעין ועירוני אשדוד, שבה בגדול לקרב העלייה. הכי קל להמר על כפר שלם כי ברור שהיא איכותית משעריים, אבל וזה אבל גדול - הוכח לכולנו בעבר ששעריים מועדון גדול ומכל המצוקות שנכנסה ידעה לצאת והוכיחה שיכולה לנצח כל יריב בכל מגרש, בטח ובטח במגרשה הביתי. תחזית: תיקו.

 

אופיר רגב, מבין יותר מכולם מה צריך כדי להצליח בליגה א. צילום: אבי רביבו

 

שמשון תל אביב - הפועל מרמורק
שמשון תל אביב המרעננת הרשמית של ליגה א' דרום, קבוצה עם כדורגל מצויין וחדוות משחק אדירה. מולה מרמורק שגם בתקופות הכי קשות, האמינו שם שיידעו לצאת מהפתיחת עונה המחרידה שלה, ובאמת בשלושת המשחקים האחרונים משיגה מרמורק 7 נקודות מתוך 9 נקודות ומתחילה להיראות ולהרגיש כפי שמועדון כמו מרמורק צריך. היא תילחם ותהווה יריב קשה מאוד לשמשון, אבל קשה לי לראות את שמשון בכושרה הנוכחי מפסידה. אני לא מוציא מכלל חשבון תוצאת תיקו, אבל נראה לי שבסופו של המשחק תהיה הכרעה בקרב הקשה הזה. תחזית: ניצחון לשמשון.


לסיום: בתקופה קשה זו שעוברת עלינו האזרחים ועל מדינתנו, ברצוני לחזק לפני הכל את משפחות הנופלים והפצועים שיבריאו במהרה, וכמובן שחטופינו יחזרו אמן במהרה אלינו. תודה בשם כולם לחיילים האמיצים שבזכותם בכלל אנחנו יכולים להתנהל ולחיות ולדבר בכלל על כדורגל". 
 

הוסף תגובה
תגובות
  1. אשדוד דימונה תיקו? (בני 08-02-2024, 15:38)
    דימונה נותנים 3 לאשדוד קל, אשדוד קבוצה רכה הכי קל לשחק נגדם.
  2. שעריים ידעה לצאת ממצוקות ????? (הוגה דעות 08-02-2024, 17:48)
    בחודש מאי הפסידה לקבוצה מליגה ב וירדה לליגה ב....יש עובדות המציאות
  3. עירוני (אשדוד 08-02-2024, 20:12)
    מחר מקבלים 4
  4. שעריים (שי 08-02-2024, 21:22)
    בדרך חזרה לליגה ב'.התנהלות שכונה ומאמן שאין לו מושג. הכפר ישימו להם מחר 5 חתיכות
  5. שעריים מועדון הכי גדול (אחד שרואה את הנולד 08-02-2024, 21:50)
    כמו ששעריים הפסידה לנורדיה יכלה גם לנצח שבדקה ה110 הבקיעה שער יתרון. שעריים זה המועדון הכי גדול בליגה וזה עניין של זמן עד שתגיד שלום לליגה א ותעלה,שאר הקבוצות כאן שמנסות לעלות ירדו במהרה
  6. שעריים (אחד שיודע 09-02-2024, 02:08)
    בדרך המהירה לליגה ב'. קופרלי מיחזר את ההגנה משנה שעברה וחושב שהוא יצליח. קישור לא מתפקד והתקפה פחחח
  7. וייייס (גן עדן 09-02-2024, 18:33)
    אחלה וייס מזל שאתה לא שולח טוטו היית ניכנס לבית סוהר לא פגעת בשום תוצאה ????????????
  8. הרצליה תפסיד ליבנה (כמה אתה דיבל גיא ויס 09-02-2024, 21:24)
    אתה חסר מושג כל מה שאתה אומר יוצא הפוך