ניצחון גדול למודיעין בדימונה

מוליכת הטבלה, מ.ס. מדימונה, אירחה את קבוצתו של ארז בנודיס, עירוני מודיעין, למשחק צמרת כשבסיום מודיעין עם הניסיון של בנודיס, מנצחת את דימונה 2-1 משערים של פיליפ חאיכ ומישל חורי, גיל חדד איזן זמנית עבור דימונה. בנודיס: "ניצחון קריטי שלנו". חורי, כובש שער הניצחון של מודיעין: "הגענו למשחק במטרה אחת-לנצח", חאיכ: "היינו עדיפים רוב המשחק והגיע לנו הניצחון"

  • על ידי: אוהד רון
  • 07-02-2024
  • 16:08

עירוני דימונה, מוליכת ליגה א' דרום, אירחה אמש את הרביעית הטבלה, עירוני מודיעין, למשחק שעל הנייר דימונה עדיפה וצריכה להמשיך לנצח, על מנת לעשות צעד נוסף אל עבר הליגה הלאומית. מנגד מודיעין מגיעה למשחק לאחר הפסד לכפר שלם בידיעה שהפסד נוסף והיא כבר יוצאת מהמירוץ לכרטיס לליגה הלאומית. 

המשחק התחיל מצויין מבחינת מודיעין, שהגיעה יותר מוכנה למשחק ורואים שמאמן הקבוצה ארז בנודיס מכין את שחקניו נהדר כי מודיעין הייתה עדיפה במשחק, הגיעה למספר מצבי הבקעה וכבשה כבר במחצית הראשונה מרגלי פיליפ חאיכ. 
במחצית השניה דימונה ניסתה להגיב ואומנם הצליחה להשוות מרגלי גיל חדד, אך קרוב לסיום מישל חורי עשה צדק והביא ניצחון גדול למודיעין ולארז בנודיס. מודיעין מוכיחה שהיא יכולה לנצח כל קבוצה בליגה וכשהיא רק ארבע נקודות מהפסגה, היא יכולה עדיין לחלום על עליית ליגה. דימונה? חייבת להיות מאוכזבת מההפסד, אבל להפסיד ליריבה שלך במשחק בית זה מראה על הכנה לקויה ומפתיע כי ניר קלינגר מאמן וותיק, אבל זה כישלון ענק עבוד דימונה, ומה שיותר גרוע זה שכוח ההרתעה שלהם בדימונה כבר לא קיים, כי גם את יבנה דימונה לא ניצחה לפני שבועיים.

 

מישל חורי, כובש שער הניצחון של מודיעין אמר בסיום המשחק: "אין הרבה מה להגיד, זה ניצחון חשוב מאוד. הגענו למשחק הזה במטרה לצאת רק עם ניצחון, כדי להראות לכולם שאנחנו קבוצה חזקה מאוד ושנמשיך להיות קבוצה בצמרת, כי זה מה שאנחנו - חבורה של גברים אחד אחד וזה ניצחון משמעותי להמשך העונה שלנו. הפנים כבר למשחק הבא בשישי".
כובש השער הראשון של מודיעין, פיליפ חאיכ, בתגובה לאחר המשחק: "זה ניצחון סופר חשוב נגד קבוצה מצויינת. אחרי שבשבוע שעבר פספסנו נקודות נגד כפר שלם, לא הרבה נתנו לנו סיכוי במשחק חוץ נגד המוליכה, אבל ידענו להתעלות, לשחק את הכדורגל שלנו. אני חושב שחוץ מכמה דקות במחצית השנייה שקצת הלכנו אחורה, שיחקנו מצויין, שלטנו בקצב, הגענו להרבה מצבים והגיע לנו הניצחון הזה. אין לנו זמן לשמוח, אנחנו חייבים להמשיך לצבור נקודות כבר בשישי נגד מלאכי".
מאמנה של מודיעין, ארז בנודיס, אמר לאחר הניצחון: "יצאנו למשחק חוץ קשה נגד אחת הקבוצות הטובות בליגה. הגענו לאחר ההפסד במחזור האחרון, באנו דרוכים ומוכנים והבנו שזה משחק מאוד קריטי להמשך הדרך שלנו. שחקנים הגיעו מוכנים מבחינה פיזית וטקטית, עמדו נכון על המגרש ובאו על שכרם בשלוש נקודות חשובות למאגר הנקודות שלנו. הפנים ליום שישי למשחק הקשה נגד קרית מלאכי".

ארז בנודיס יכול לחיי חיוך רחב (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. משחק גרוע ביותר של דחמונה (אלי 07-02-2024, 17:25)
    מתחילת העונה זה המשחק הגרוע ביותר של דימונה אפילו פס לא הצליחו לתת גם מודיעין
  2. הסירו דאגה אוהד רון נעלה השנה (דימונאי 07-02-2024, 19:06)
  3. א (רוני 07-02-2024, 22:27)
    דימונה תעלה לו לדאוג רון
  4. מודעין (רון 08-02-2024, 16:41)
    תמשיכו לזלזל זו בדיוק הסיבה העקרית להפסד שלכם מול מודעין שבדקות מסוימות נראתה כקבוצת ליגה לאומית . דימונה זכרו צוחק מי שצוחק אחרון !