בדרום: מודיעין מנצחת את דימונה, בצפון: טירה ורעננה מאבדות נקודות

איזה מחזור היה לנו השבוע בליגה א' צפון, שתי המובילות רעננה וטירה סיימו בתיקו ובאקה שגברה על אתא ביאליק מתקרבת לצמרת הגבוהה.. בדרום כפר שלם מנצלת את ההפסד של מודיעין דימונה ומשווה את הנקודות בפסגה, שמשון ת"א מנצחת את האדומים ותופסת את המקום השלישי, ניצחון גדול ללוד שמסבכת עוד קבוצות בתחתית… אבל מה היו יתר התוצאות?

  • על ידי: אוהד רון
  • 06-02-2024
  • 17:26

ונעבור למשחקי היום:

מ.ס. דימונה - עירוני מודיעין 2-1

מודיעין התארחה היום אצל מוליכת הטבלה והיא הגיעה מוכנה מאוד, כשהיא מניעה כדור נהדר. מנגד, נראה היה שדימונה לא הגיעו למשחק. במחצית הראשונה מודיעין הייתה עדיפה ויכולה הייתה לכבוש מספר מצבים, אך כבשה רק בדקה ה-45, כשקרן שתומר בנבניסטי הגביה, מצא את אלי אלבז שרץ לקרוב ונגח לאחור, הבלם פיליפ חאיכ דחק פנימה מול שער ריק והעלה את מודיעין ליתרון. במחצית השניה דימונה השוותה מרגלי גיל חדד שניצל כדור חוזר מהגנת מודיעין, אך מודיעין חזרה לשלוט במשחק וכבשה מפנדל מוצלח של מישל חורי שמעניק ניצחון גדול לחניכו של ארז בנודיס. 

 

שמשון כפר קאסם - מכבי יבנה 3-0

הצגה של מכבי יבנה במשחק חוץ בכפר קאסם! יבנה פתחה חזק את המשחק, כבשה שלושה שערים מרגלי עודד בירו, עומר לקאו ורואי בן בסט. יבנה מתקרבת לכיוון הפלייאוף העליון ואילו כפר קאסם תחזיק אצבעות שקבוצות התחתית לא ינצחו. 

 

אוהדי כפר שלם. חזרו בענק למאבק האליפות. צילום: דדי ברק

 

הפועל אדומים אשדוד - שמשון ת"א 2-0

במשחק נוסף מסקרן של המחזור ה-14, שמשון ת"א הוכיחה את היכולת שלה כשניצחה את האדומים אשדוד במשחק חוץ. שמשון פתחה חזק את המשחק ויובל בן עמי הרים היישר לראש של מושיקו מאיר שקבע 0-1 לשמשון. לאחר מספר דקות עוד התקפה יפה של שמשון, כאשר בסיומה חמזה מואסי בישל לאור גרינברג שכבש וקבע 2-0 מוצדק לשמשון. שמשון עולה באופן זמני למקום השני ואילו האדומים יורדים למקום השישי...

 

מכבי קרית מלאכי - בית"ר נורדיה 4-1

עוד הצגה של ביתר נורדיה כאשר הביסה במשחק חוץ את קרית מלאכי 4-1. לנורדיה כבשו פיליפ מנה, גיא שטח וצמד של עוזיאל פרדו. נורדיה בורחת מהתחתית בצורה משכנעת. קרית מלאכי? אסור לה להפסיד משחק תחתית בצורה כזאת, כי הפסד נוסף ואולי הם מצטרפים למאבקי התחתית. 

 

הפועל כפר שלם - עירוני אשדוד 1-3

כפר שלם עלתה למשחק בידיעה שהמובילה מדימונה הפסידה למודיעין... כפר שלם פתחה חזק את המשחק ועלתה ליתרון כבר בדקה השישית משער של תמיר חיימוביץ, עומר בוארון הכפיל עבור כפר שלם, הראל בן אבי צימק עבור אשדוד מפנדל במחצית השניה, יוסי טזאבו, מי שעלה השנה מהנוער של כפר שלם כבש את השלישי וחתם את תוצאת המשחק. כפר שלם נצמד לדימונה וכעת שתיהן עם אותו מספר נקודות.

 

הפועל לוד - מכבי שעריים 0-1

קבוצתו של אופיר רגב עם עוד ניצחון חשוב בליגה. הערב אירחה לוד את מכבי שעריים למשחק תחתית חשוב! שער בודד של ציון אלמיהו העניק ללוד ניצחון יקר מאוד שמסבך מאוד את קבוצות התחתית. בעקבות הניצחון, לוד מגדילה את מאזנה ל-15 נקודות, נקודה פחות משעריים אותה ניצחה היום. 

 

הפועל הרצליה - ירמיהו חולון 0-0

בצפון:

צעירי טייבה - הפועל רעננה 0-0

רעננה נעצרה מול קבוצתו החזקה של איציק שאקי, זאת לאחר 10 ניצחונות רצופים. טייבה יכולה הייתה גם לצבור שלוש נקודות במשחק, אבל גם תיקו מול המובילה זה מכובד. רעננה יכולה להיות מרוצה, מכיוון שהיריבה העיקרית שלה מטירה לא ניצחה גם היא ולא ניצלה את המעידה של רעננה. 

 

צעירי טייבה, יכולים להיות מרוצים שעצרו את רעננה. צילום: אמיר חאג יחיא

 

צעירי כפר כנא - מ.ס. טירה 0-0

כל הכבוד על הספורטיביות של צעירי כפר כנא שלא וויתרה ושיחקה כמו ספורטאית אמיתית מול טירה. טירה מצידה יודעת שהתיקו הזה מנע ממנה לעלות למקום הראשון ולהיות שם עד סיום העונה. טירה קבוצה חזקה, היא תחזור לנצח ואולי לקוות למעידה נוספת של רעננה. 

 

עירוני נשר - מכבי אחי נצרת 2-3

עירוני נשר עם ניצחון גדול על אחי נצרת, מוכיחה שהיא ראויה לחלק העליון של הטבלה. אחי נצרת קבוצה מספיק טובה ולא מודאגת מההפסד יתר על המידה. לנשר כבשו ראני חמזה, וצמד של שאקר סאקר, לאחי נצרת כבשו אבו נאסר יאסר ואמגד סולימאן. 

 

שחקני נשר חוגגים ניצחון מרשים על אחי נצרת. 

 

הפועל כאוכב - הפועל כפר כנא 1-0

במשחק תחתית, קבוצתו של חנא פרהוד מפסידה לקבוצתו של אמיר ראדי. כאוכב נשארת במקום האחרון ויודעת שלא כל יום יש בני זלפה... כפר כנא לא במשחק גדול, בורחת יפה מהחלק המסוכן. 

 

הפועל בקה אל גרביה - מכבי אתא ביאליק 0-1

באקה עם ניצחון גדול על אתא ביאליק, מוכיחה שהיא ראויה להיות במקום אשר מוביל לפלייאוף העליון. קרית אתא לאחר תקופה נהדרת, הפסידה משחק שהייתה שווה לפחות נקודה, מנגד באקה יכולה לחזור להסתכל על רעננה שבמקום הראשון. 

 

תוצאות נוספות:

הפועל מגדל העמק - מכבי נוגידאת 1-1

הפועל בועיינה - צעירי אום אל פאחם 0-0

שחקני קרית ים חוגגים ניצחון על בני זלפה. צילום: עדי דטליס

הוסף תגובה
תגובות
  1. מודעין (אוהד 06-02-2024, 19:28)
    קבוצה מלוכדת לוחמנית ומאומנת היטב !
  2. הייתי במשחק של הפועל לוד נגד שעריים היום (גליקו רמלה 07-02-2024, 00:44)
    בית ספר לכדורגל רגב עשה במחצית היום טיקי טקה לוד צעירים כל הכבוד הלואי ברמלה ילמדו מרגב
  3. טיקקי טקה ואתה תמשיך לשבת בבית אין לך מושג בכדורגל (אדון גליקו 07-02-2024, 09:14)