טירה וכפר שלם מנצחות ולא מוותרות על חלום העליה

המחזור ה-13 נערך היום במסגרת ליגה א' צפון ודרום. בדרום בקעת הירדן מסיימת בתיקו מול אדומים אשדוד שמתרחקת מאוד מחלום העליה ושמשון כפר קאסם רושמת ניצחון מרשים בחולון... בצפון כפר כנא מנצחת את נשר, ההתדרדרות של קרית ים תימשך? משחקה של רעננה מול כפר קנא נדחה וייערך במועד אחר

  • על ידי: מערכת גולר
  • 02-02-2024
  • 15:07

משחקי הדרום:

הפועל בקעת הירדן - 'אדומים' אשדוד 1-1

לאחר שהשיגו 4 נקודות בשני המחזורים האחרונים, חניכיו של חנן אזולאי אירחו היום את קבוצתו של דוד רביבו שמאוד לא יציבה בתקופה האחרונה ולא הניצחון של דימונה אמש, אשדוד יודעת שכל דבר מלבד 3 נקודות במשחק היום, וחלום העלייה יתרחק מאוד... בדקה ה-38 שי סבח העלה את המארחת ליתרון של 0-1, לא עוברות 3 דקות ואשדוד חוזרת למשחק עם שוויון מהיר לאחר שער של יהב אפריאט שבעצם קבע את תוצאת המשחק. חניכיו של דוד רביבו מתרחקים עד לכדי 7 נקודות מהפסגה. בקעת הירדן אוגרת עוד נקודה חשובה מול אחת הקבוצות הטובות בליגה ואם בסיום הקבוצה מהבקעה יוצאת מאוכזת, זה אומר הכל...

 

'ירמיהו' חולון - שמשון כפר קאסם 1-0

משחק מעניין מאוד היה היום בחולון בין 'ירמיהו' המקומית שאירחה את שמשון כפר קאסם שמראה התאוששות גדולה במחזורים האחרונים. המגמה של כפר קאסם יחד עם מאמנה איסמעיל סרסור נמשכה ושער בודד של עומרי עאמר בדקה ה-45 העניק לכפר קאסם עוד ניצחון חשוב מאוד! בעקבות ההפסד חולון מתרחקת מאוד מהפסגה וכעת תילחם על מקומה בפלייאוף, כפר קאסם מצידה אוספת עוד 3 נקודות שמרחיקות אותה עוד קצת מהתחתית.

 

עירוני מודיעין - הפועל כפר שלם 1-0

לאחר שני משחקים ללא ניצחון, הפועל כפר שלם יצאה למשחק חוץ לא פשוט בכלל במודיעין מול הקבוצה המקומית כשרק נקודה אחת מפרידה בין השתיים. מודיעין של בנודיס מגיעה בכושר נהדר כשהיא רושמת שלושה ניצחונות רצופים וחמישה משחקים ללא הפסד. בדקה ה-20 מולאט גברה מוכשל ברחבה וכפר שלם מקבלת פנדל, טל איילה כובש ומעלה את כפר שלם ליתרון חשוב מאוד! 10 דקות עוברות ואותו גברה מורחק ומשאיר את כפר שלם ב-10 שחקנים. מודיעין ניסתה ללחוץ על שערה של כפר שלם בכדי לכפות שוויון, אך שחקניו של נועם שוהם נלחמו ושמרו על התוצאה עד לסיום ולא נתנו לדימונה לפתוח ממנה פער גדול שיהיה קשה לסגור...

 

שחקני שמשון כפר קאסם עם ניצחון גדול על חולון. 

 

משחקי הצפון: 

מ.ס. טירה - הפועל באקה אל גרביה 0-2

קבוצתו של חיים סירוטקין נמצאת בתקופה אדירה כשהיא משיגה 16 נקודות מתוך 18 אפשריות במחזורים האחרונים, היום היא אירחה את באקה אל גרביה מהצמרת הגבוהה. שחקני טירה לחצו חזק על שערה של באקה, ובדקה ה-70 באו על שכרם עם שער יקר מאוד של עידו גונן. כעבור 9 דקות טירה מכפילה את היתרו עם שער נגיחה של פיראס גנאים לאחר בישול של עמית מור שחותם את התוצאה ומבטיח את הניצחון של טירה. טירה מפעילה לחץ ומתקרבת עד לכדי נקודה אחת בלבד מרעננה, שמשחק היום נדחה.

 

עמית מור , בישול נהדר שלו עזר לקבוצתו טירה לנצח את באקה. 

 

הפועל כפר כנא - עירוני נשר 1-2

משחק נהדר קיבלנו היום בין כפר כנא לעירוני נשר. האורחים עלו ליתרון מוקדם כבר לאחר 10 דקות משער של עודאי שלאעטה. על סף השריקה למחצית, גיזי דורבור קבע שוויון חשוב עבור כפר כנא. המארחת הייתה עדיפה במשחק וניסתה לכבוש את שער הניצחון, והוא הגיע בדקה ה-90 משער של אחמד ברכה שהעניק לקבוצתו ניצחון דרמטי! נשר רושמת משחק חמישי ללא ניצחון ואילו כפר כנא רושמת משחק שלישי ברציפות ללא הפסד. 

 

הפועל בועיינה - הפועל מגדל העמק 0-1

הייתם דיב הכריע את המשחק סמוך לסיום. בועיינה בורחת מעט מהתחתית הבוערת ונצמדת למגדל העמק שיחד נמצאות  במרכז הטבלה. הרחק ממאבקי התחתית.

 

מכבי אתא ביאליק - מ.ס. קרית ים 1-2  

מ.ס. קרית ים פתחת את העונה עם המון יומרות לעלות לליגה הלאומית. אך רצונות לחוד ומציאות לחוד, כבשלושת המשחקים האחרונים קרית ים הדיכה נקודה אחת בלבד וכך לא עולים ליגה. היום התארחה קרית ים אצל אתא ביאליק, שבעקבות התוצאות הטובות במחזורים האחרונים, היא התמקמה בחבורת הצמרת. לאחר 4 דקות של כדורגל, משה גולן העלה את אתא ביאליק ליתרון מהיר, קרית ים לא נבהלה ובדקה ה-35 חזרה למשחק עם שער של עלי דחלה. קרית אתא לא נשברה ועוד לפני תום המחצית הראשונה החזירה לעצמה את היתרון עם שער סארי חאג יחיא שקבע 1-2 למארחת. 

 

מכבי אחי נצרת - מכבי נוג'ידאת 0-1

 

המשמחק בין הפועל רעננה למ.ס. צעיר כפר קנא נדחה ולא נערך היום עקב מזג האוויר.

שחקני טירה חוגגים ניצחון חשוב מאוד

הוסף תגובה
תגובות
  1. זבלה (אדומים 02-02-2024, 15:17)
    חחחחחחחחח
  2. אוהד שרוף (גולן 02-02-2024, 21:43)
    עים אתא אתה באופנה ...קרית ים לאן?
  3. גועל נפש מגדל העמק שכונה סגל שחקנים לאומית (ישראל 02-02-2024, 22:01)
    בחירות עוד חודש כולם הביתה כהן ופורטל הביתה
  4. אחי נצרת ההצלחה מכולם (פרשן 03-02-2024, 09:49)
    מה שעוה אחי מאמנה והצוות זה מדהים תתחילו להבין
  5. אחי נצרת עלייה (פרדיס של הפועל 03-02-2024, 16:48)
    אני מאמין שאחי נצרת בסוף יחגגו עלייה לא יודע איך תתחילו להאמין ליגה חלשה ואפשר לעשות את זה