"זה כמו חלום רע, זה יקח זמן אבל אנחנו ננצח"

כך אמר מאור סיסו, מאמנה של מ.ס. טירת הכרמל מליגה ב' צפון ב' על התחושות הקשות מאז פרוץ המלחמה ב-7.10, אך הוא בטוח שידה של ישראל תהיה על העליונה בתום המלחמה. על החזרה לכדורגל: "אני מתגעגע מאוד למגרשים, אבל אני לא רואה איך נחזור לשחק השנה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 27-11-2023
  • 11:51

מאור סיסו, מאמנה של מ.ס. טירת הכרמל מליגה ב' צפון ב', ומי שהיה אחד השחקנים היותר מוכרים במחוז הצפוני, סיפר לאתר גולר מה הוא מרגיש בימי המלחמה: "אני מרגיש עצוב על מה שהיה, התחושה היא כמו חלום רע! החיים לא אותו דבר מאותו יום ארור. אני דואג מאוד לחיילים שלנו ומתפלל שהחטופים יחזרו, זה יקח זמן אבל אנחנו ננצח".

 

כרגע יש תאריך יעד לחזרת המשחקים בליגות הנמוכות, האם התחלתם להתאמן?

"אנחנו עוד לא חזרנו להתאמן, קשה מאוד לנהל קבוצה בליגה במצב הזה. אנחנו מתגעגעים מאוד לכדורגל אבל למה שהיה לפני המלחמה... המצב של היום לא מאפשר לחזור לשחק, יש לי שחקנים במילואים וזה הופך את זה ללא מקצועי ויש יש המון אי וודאות. כמו שאמרתי אני מתגעגע מאוד למגרשים אבל אני לא רואה איך נחזור לשחק השנה".

 

מה אתה חושב על כך שבגלל המצב שנוצר, קבוצות רוצות שהשחקנים יקצצו בשכר? 

"אני לא חושב ששחקנים צריכים לקצץ בשכר, כמו שקבוצות נפגעות גם השחקנים נפגעים. צריך שיהיה גוף שעוזר לקבוצות. שחקן שבא להתאמן ולשחק, צריך לקבל את מה שמגיע לו, לשחקנים יש המון בעיות, המון סימני שאלה, אבל לא אנחנו אלו שמקבלים את ההחלטות. מה שיחליטו נעשה - אני מקווה שיחליטו דברים חכמים והגיוניים".

מאור סיסו רוצה לחזור למגרשים, אך הוא בספק גדול אם זה יקרה...צילום: עדי דטליס

הוסף תגובה
תגובות
  1. כן זה ההיתאחדות רק הם (אכן 27-11-2023, 14:57)
    הכל זה כסף לצערי שום דבר לא ישתנה אתה לא ניספר
  2. חרטטן (שלומיאל 30-11-2023, 20:31)
    חלאס אם התירוצים שיש לך שחקנים במילואים אתם לא הקבוצה היחידה שחלק מהשחקנים שלה במילואים חוזרים לשיגרה כמו שאתה עובד בעבודה שלך בבוקר גם השחקנים רוצים לחזור לעבודה שלהם לכדורגל ובלי תירוצים אל תדאג עוד מעט הסוכן הנוכל מהצפון יביא לך שחקנים במקום ויעקוץ אותכם