עירוני בני כאבול קופחה נגד צעירי טמרה

דרמה גדולה קרתה אמש (שלישי) במשחק בין עירוני בני כאבול לבין צעירי טמרה בליגה ב׳ צפון א׳ שהתקיים באצטדיון בקרית ים. צעירי טמרה מצליחה לעשות מהפך בדקה ה-96 וה-97 אך לטענת כאבול לא בצדק אחרי טעויות גדולות שעשו קווני המשחק ושופט המשחק ובסיום המשחק נפתחה מהומה גדולה בין שחקני שתי הקבוצות

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 04-10-2023
  • 18:17

עירוני בני כאבול הובילה 1:0 במחצית הראשונה משערו של השחקן מוחמד אבו ריא, כאבול הייתה טובה יותר ושלטה במשחק עד שהגענו לדרמה הגדולה בדקה ה-96, השופט מתיקאל ערוק שורק לבעיטת פנדל לזכות צעירי טמרה, כמה שנראה כהחלטה שגויה ובכך עירוני בני כאבול קופחה, בלאל סבע כבש את השער והשווה את התוצאה ל-1-1.

 

לאחר דקה אחת בלבד צעירי טמרה הצליחה לכבוש ולעלות ליתרון של 2:1 ולקבוע מהפך גדול עבור צעיריטמרה, מן הצד השני צוות השיפוט רשמו משחק לא טוב בכלל כשהשופט הראשי ושני הקוונים עם המון טעויות.

 

בסיום צעירי טמרה מצליחה לנצח את המשחק ולקחת 3 נקודות נוספות והיא ממשיכה את מסע העלייה שלה.

 

למרות ההפסד, מי שרשם הופעה גדולה בבני כאבול היה שוערה, אחמד שולי, שהתעלם מכל הקללות שקיבל מאוהדי צעירי טמרה ונתן הופעה מוציינת.

 

תגובת המאמן מוסא דיאב מאמנה של צעירי טמרה בסיום המשחק: ״לקחנו 3 נקודות חשובות להמשך הדרך, כולם יודעים שיצאנו מהמינוס מוקדם ואנחנו נמשיך לאסוף נקודות. יש לנו קבוצה פייטרית ועקשנית שלא מוותרת. ברוך השם השגנו את שלוש ננקודות וזה מה שחשוב״.

 

מצד שני בכאבול סירבו להגיב אחרי כל הסערה שהייתה מסביב המשחק

 

גם השופט מתיקאל עורוק סירב להגיב על אירועי המשחק

אבו ריא. כאבול קופחה. צילום: מחמוד עאישי

הוסף תגובה
תגובות
  1. עיאשי? (פראנקו 06-10-2023, 15:01)
    כתבה מאכזבת ולא הוגנת