בית"ר כפר סבא זמנית בפסגה

בית"ר כפר סבא, שנפרדה במחזור השני בתיקו מאכזב מול בני טירה, חזרה אמש (שני) הביתה למגרש בקפלן, שם הוציאה את כל זעמה על בית"ר טוברוק ורמסה אותה בתוצאה 0:9 שהחזיר אותה למקום הראשון בטבלה של ליגה ג' שרון

  • על ידי: דני מלניצקי
  • 03-10-2023
  • 15:19

בכיכר העיר הייתה זאת הזמרת שרית חדד ששימחה את התושבים כששרה את מיטב שיריה, בזמן שבמזרח העיר מי שהלהיבה את הצופים (כ-100) הייתה זו הקבוצה של ישראל כהן. המועמדת העיקרית לעלייה לליגה ב' לא ריחמה על היריבה הנתנייתית ובסיום דרסה אותה בתוצאה 0:9. הצהובים נהנו על המגרש כשלא מעט שערים נכבשו לאחר מהלכים קבוצתיים נהדרים ואף התוצאה הייתה יכולה להיות גבוהה יותר.

 

בדקה ה-10 איסלאם אבו נעמה שלח כדור ארוך לשי רוטמן שהמשיך לרשת, 0:1. המארחת המשיכה לתקוף ובדקה ה-30 איתי אוחיון בעט למרכז השער מ-20 מטרים, השוער מאור כלפון לא היה מרוכז והשמיט את הכדור לתוך שערו, 0:2.
בדקה ה-34 עידן אלקין הצעיר פרץ מצוין משמאל והעביר כדור רוחב אל רוטמן שגלגל פנימה, 0:3.
בדקה ה-40 אבו נעמה המוכשר סיבב כדור חופשי נהדר לפינה הימנית וקבע 0:4, שנשמר עד ההפסקה.
 

המחצית השנייה הייתה המשך ישיר לראשונה. בדקה ה-49 הקפטן אפי אלון העלה כדור חופשי לרחבה, נוצרה עירבוביה ובסיומה אופיר חלוואני דחק את החמישי, 0:5.
בדקה ה-60 אוחיון, המנוע של המקומיים, מצא את אבו נעמה  שהגביה משמאל לרוטמן שנגח את השישי של בית"ר והשלים שלושער, 0:6.
חלפה רבע שעה ובדקה ה-75 שמעון ישראלי הוריד למשה אסולין, שהשאיר לאורי בונקר  שבעט לרשת, 0:7. בדקה ה-77 אסולין, שנכנס כמחליף עם הרבה רעב לכבוש ולהזכיר את ימיו היפים, חדר לרחבה ומול כלפון הרשית את השמיני, 0:8. בדקה ה-85 צח סויסה הרים כדור חופשי לרחבה, כלפון הדף רע ואסולין מול שער חשוף קבע 0:9.

 

שחקני כפר סבא חוגגים תצוגה מרשימה. (קרדיט צילום: דני מלנציקי)  
 

אפי אלון, קפטן הקבוצה שלוקח השנה הרבה אחריות ומראה מנהיגות, ואף היה שותף לבניית הקבוצה, אמר בסיום המשחק: "אני שמח מאוד שידענו להתאושש מהמעידה בשבוע שעבר ולשחק את הכדורגל שאנחנו מצפים מעצמנו. אני רוצה להגיד תודה לקהל שמלווה אותנו מתחילת השנה, זה לא מובן מאליו. בהזדמנות זו אני קורא לכולם להמשיך ולהגיע. חג שמח לכולם ושנישאר בריאים".

בית"ר כפר סבא, חזרה לפסגה אחרי תצוגה מרשימה. (קרדיט צילום: דני מלניצקי)

הוסף תגובה
תגובות