בית"ר כפר סבא מצהירה כוונות!

בית״ר כפ״ס פתחה את העונה בצורה נפלאה ועם הצהרת כוונות ברורה. הקבוצה של המאמן ישראל כהן, שבעונה שעברה עשתה רצף ניצחונות מרשים והייתה קרובה מאוד להעפיל לליגה ב' דרך המבחנים, רוצה בסיום העונה לסיים במקום הראשון ולהשיג את כרטיס העלייה. את המחזור הראשון פתחה כפ״ס עם ניצחון מוחץ 1-5. ישראל כהן: ״המטרה היא לעלות ליגה״

  • על ידי: דני מלניצקי
  • 25-09-2023
  • 20:52

הצהובים שיחקו בשבת האחרונה מול מכבי השרון נתניה, במגרשם הביתי בשכונת קפלן, שם ידעה הקבוצה המקומית לא מעט רגעים מרגשים. כ-150 אוהדים הגיעו לצפות במשחק המעניין. הבית"רים נראו מצוין ובסיום הביסו 1:5 את הנתנייתים של שלומי דהאן (כן אותו אחד שהיה נחשב בצעירותו להבטחה גדולה מעיר היהלומים יחד עם עמוס סאסי והספיק לשחק במחלקת הנוער של בורוסיה דורטמונד הגרמנית). 

 

שחקני שתי הקבוצול לפני פתיחת המשחק (דני מלניצקי)

 

בדקה השמינית שי רוטמן הוכשל ברחבה ע"י מיכאל כחלון, אבל השופט אור סוציאנו לא שרק לפנדל לזכות המארחת. כעבור שתי דקות הצהובים עלו ליתרון כשאיסלאם אבו נעמה בעט פצצה מ-20 מטרים היישר אל בין החיבורים של השוער לירון מכלוף, 0:1 לכפ״ס.

בדקה ה-22 אוריין צברי ספק ניסה להרים כדור שעלה מעל מכלוף ונחת ברשת, 0:2 לכפ״ס.

 

נתניה הגיבה מהר וכעבור דקה אוראל כרדי הכניע את השוער סהר אלון וצימק ל-1:2 וקבע את תוצאת המחצית.

 

שחקני כפ"ס עם פתיחת עונה נהדרת (דני מלניצקי)

 

בפתיחת המחצית השנייה, בדקה ה-48, גובזו קנאו פגע ללא כדור במור צור. סוציאנו שלף לעברו את הכרטיס הצהוב השני והרחיק אותו. עברו ארבע דקות ובית"ר הגדילה את היתרון כשאופיר חלוואני במספרת כבש את השלישי, 1:3.

הצהובים המשיכו לדרוס ובדקה ה-57 הקפטן אפי אלון העלה כדור חופשי מקו מחצית המגרש וחלוואני נגח פנימה וקבע 1:4 לכפ״ס.

בדקה ה-65 המחליף משה אסולין, שחזר לקדנציה נוספת במועדון בו כבש לא מעט שערים ושיחק לא מעט שנים במהלך הקריירה הארוכה, הסתנן לפני כולם לרחבה ונגח לרשת, 1:5 לכפ״ס. עד הסיום המארחים היו יכולים לכבוש שערים נוספים, אך שחקניה לא היו מרוכזים בחלק הקדמי והמשחק הסתיים בניצחון ענק לכפ״ס.

 

ישראל כהן, המאמן המנצח, אמר בסיום: "כל קבוצה שתגיע לפה לשחק נגדנו יהיה קשה, יש אובר מוטיבציה לקבוצות שמשחקות נגדנו. הבחורים נתנו פייט וזה היה יכול להיגמר בתוצאה גבוהה יותר. הדרך עוד ארוכה, יש לנו עוד הרבה במה להשתפר, אנחנו עובדים קשה ורואים את התוצאות. המטרה היא לעלות ליגה, אבל אני לא רוצה לצאת בהצהרות בשלב הזה של העונה, הדרך עוד ארוכה  וקשה. הסגל שבנינו יחד עם אלברט זנפט ודני סויסה הוא טוב מאוד וחזק".

 

אלברט זנפט, דובר המועדון, הוסיף: "מאוד שמחים לפתוח את העונה ברגל ימין, עם ניצחון מאוד חשוב מול קבוצה קשה. ניצחון שנותן לנו דחיפה גדולה להמשך משחקי הליגה. הקבוצה מלוכדת, עשתה הכנה טובה בטרום עונה וחזרה ממחנה אימונים בבולגריה. בגביע עברנו שלושה משחקים והגענו לגמר גביע ליגה ג' מול בני הרצליה בעוד שבועיים. המטרה לעבור כל משחק בשלום, לנצח והיעד המרכזי הוא כמובן לעלות ליגה".

ביתר כפ"ס, האם זאת האלופה שבדרך? צילום: דני מלניצקי

הוסף תגובה
תגובות
  1. שופט נתן לכם את המשחק (יוסף 25-09-2023, 21:55)
    חבל ששולחים ילדים לשפוט קוונים בני 16 מפוחדים דקה 46 שופט גמר את המשחק
  2. טמבל שכחת לציין ששולחים שופט בן 16 למשחק ומפחד לשרוק לנתניה (דני שובבני 26-09-2023, 08:53)