פתחה ברגל ימין: כפר סבא פתחה את העונה עם ניצחון

קבוצת האוהדים החדשה של כפר סבא 1928 פתחה את עונת הבכורה שלה בליגה ג' עם ניצחון מרגש וקשה 0:1 בחוץ מול הפועל פרדסיה. סיפור המשחק הוא כמובן הקהל הכפר סבאי שנטש את הפועל כפר סבא ותומך במרענן הרשמי של העיר. כ-350 אוהדים ירוקים הגיעו למשחק כדי לתמוך בשחקנים של המאמן שלומי בן ציון, שמקווה לסיים את העונה עם הכרטיס לליגה ב'

  • על ידי: דני מלניצקי
  • 23-09-2023
  • 10:23

קהלה את כפר סבא הגיע לתמוך בקבוצתו, (דני מליצקי)

 

בחצי השעה הראשונה המשחק היה שווה כוחות כששתי הקבוצות לא הצליחו לייצר מצבים ליד השערים. בדקה ה-34 גל גולדנברג, החלוץ הכפר סבאי, הוכשל בתוך הרחבה והשופט שרק לפנדל. שי דוד המנוסה לקח את האחריות ודייק מהנקודה הלבנה לרשת, 0:1 לאורחים, שנשמר עד ההפסקה. 

 

שחקני כפ"ס חוגגים יחד עם הקהל שלהם (דני מליצקי)

 

בפתיחת המחצית השנייה הכתומים היו לפרקים טובים יותר, אבל לא הצליחו להתגבר על ההגנה הטובה של כפ"ס בניהולם של רועי ברנשטיין ואלעד שיק, שנתנו שקט וביטחון לשוער דוד בסון. שתי הקבוצות הצליחו למצוא את הרשת בהמשך, אך השערים נפסלו בטענה לנבדל ועבירה מוקדמת. 


בדקות האחרונות הכפר סבאים היו קרובים להגדיל את היתרון, אולם לא היו חדים בחלק הקדמי. תוספת זמן של 7 דקות לא מנעה מחניכיו של בן ציון לאבד את היתרון המינימלי ולאסוף שלוש נקודות יקרות.

 

הקבוצה עדיין צריכה להתחבר ולהתחזק כדי להוות גורם משמעותי בצמרת. בינתיים, ביום חמישי האחרון חתם במועדון הסמל של הפועל כפר סבא בשנים האחרונות, עומר פדידה, ששווה בליגה ג' לא מעט שערים ובישולים.

 

ברנשטיין, הקפטן הכפר סבאי, אמר בסיום: "אין הרגשה כיפית כמו לפתוח עונה עם ניצחון שמגיע עם לב ענק ונשמה של כל שחקן כאן החל משחקני ההרכב, שחקני ספסל, צוות מאמנים והנהלה. לקחנו 3 נקודות חשובות במשחק לא גדול שלנו, אבל צריך לדעת לקחת נקודות גם במשחקים כאלה. האיכות עוד תגיע בהמשך, חשוב שלא ספגנו, צריך הגנה יציבה להמשך. הקהל היום נתן את יריית הפתיחה לעונה החדשה ואני רוצה להודות לו בשם כל השחקנים. אין דברים כאלה בליגה ג׳ וגם לא בליגה לאומית, במילה אחת וואוו, הפנים קדימה למשחק הבא. מאחל לכולם שבת שלום וגמר חתימה טובה ושוב פעם תודה רבה שאתם איתנו במסע הזה".

 

אוהדי כפ"ס חוגגים פתיחת עונה נהדרת מהבחינה 

 

בן ציון הצטרף לדבריו והוסיף: "אני שמח מאוד על הניצחון! מחזור ראשון של העונה תמיד מלווה בהתרגשות גדולה. היה מעורר גאווה ומדהים לראות את כל האוהדים שבאו אחרינו בשישי בצהריים. כולנו מלאי הערכה לכל אותם האוהדים, נשים, ילדים, מבוגרים ונערים שבאו ותמכו בנו לאורך כל המשחק. הניצחון מוקדש להם!"


בן ציון המשיך ואמר: "מבחינה מקצועית אמנם הכדורגל לא שטף, אבל אני בוחר להסתכל על חצי הכוס המלאה, ליהנות מהניצחון ולהתכונן מהיום למשחק הבא. אנחנו צריכים להבין שאנחנו בצעדים הראשונים שלנו כמועדון כדורגל וכקבוצה והדרך לא תהיה קלה ופשוטה. אני בטוח שממשחק למשחק הכדורגל ישתפר ויהיה הרבה יותר שוטף ותכליתי. נתכונן הכי טוב שאפשר למשחק הקרוב ביום רביעי נגד רעננה, כדי לנצח ולשמח שוב את האוהדים היקרים שלנו".

אוהד כפ"ס חוגגים ניצחון ראשון בליגה (דני מליצקי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. קשה לדעת על המחזור ה-1 (ברק 23-09-2023, 21:53)
    איזו קבוצה היא פרדסיה. שנה שעברה היתה חלשה מאוד. בכל מקרה רעננה זה כבר סיפור אחר לגמרי.
  2. הפועל כפר-סבא החדשה (שמוליק קורן 24-09-2023, 08:18)
    עלו והצליחו
  3. באיזה מגרש הם משחקים ואיפה זה? (רז 24-09-2023, 11:25)