״עשינו עונה נהדרת, חבל שלא עלינו ליגה״

שלומי בן עשור, שחקנה של מ.ס טירת הכרמל מליגה ב צפון ב, מסכם עונה בראיון מיוחד לאתר גולר. תחושת ההחמצה, השאיפות והמחשבות על העונה הבאה

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 08-07-2023
  • 13:47

״עשינו עונה מוד נהדרתחבל מאוד שלא הצלחנו לעלות ליגה״, כך פתח את דברים שלומי בן עשור, שחקנה של טירת הכרמל, אשר סיימה את העונה במקום השני עם 61 שערים אבל לא הצליחה לנצח את מכבי אאל במשחק המבחן בפלייאוף העלייה לליגה א. בן עשור היה בורג מרכזי העונה, כבש 12 שערים ובישל 7 נוספים.

 

שלומי, איך אתה מסכם את העונה שלכם ״מבחינה מקצועית עשינו עונה טובה מאוד, נלחמנו על עליית ליגה כל העונה עד המחזור האחרון עם קצב צבירת נקודות מטורף, אבל סיימנו את העונה עם תחושת פספוס ענקית שלא עלינו ליגה״.

 

 

באופן אישי עשיתה עונה טובה.

״כן באמת היתה עונה טובה מבחינה אישית, נהנתי מאוד וזה בא לידי ביטוי במספרים ובמשחקים טובים״.

 

שחקן כמוך בעל ניסיון רב בליגה א ובליגה לאומית, איך הגעתה לליגה ב?
״עברתי פציעות לא פשוטות לאורך השנים שאילצו אותי לרדת לשחק בליגות הנמוכות, כיום אני כבר לא צעיר ואין לי שאיפה לשחק בליגות גבהות יותר, ולשחק בליגות הנמוכות זה משתלב לי עם חיי המשפחה והעבודה״.

 

האם נראה אותך בעונה הבאה ממשיך בטירת הכרמל?
״מועדון ספורט טירת כרמל זה אחד המועדונים הכי טובים שיש בליגה ב׳, מקום שהפך להיות לי לבית. בשבילי זה מועדון שיקר לליבי עם הנהלה מאמן ואנשים שאני מאוד אוהב, עשינו ביחד עונה מצוינת ויש לי חלום לעלות את המועדון הזה לליגה א׳ למקום שהוא ראוי להיות בו. עוד לא חתמנו על חוזה לעונה הבאה אבל ללא ספק מס טירת כרמל תיהיה אופציה מובילה מבחינתי״.

 

פספסתם את העלייה מהמקום הראשון וניסיתם לעלות דרך משחקי הפלייאוף, אבל הפסדתם במשחק השני נגד אכסאל. מתסכל?
״המטרה שלנו העונה היתה לעלות ליגה. אחרי שפיספסנו את העליה מהמקום הראשון התכוננו ועשינו הכל כדי לעלות דרך הפלייאוף אבל לצערי במשחקי נוק אאוט צריך גם קצת מזל והפסדנו בדקה 90 במשחק השני״.

 

משפט לסיום?
״אני רוצה להודות למועדון ספורט  טירת כרמל על עונה מוצלחת וטובה,ולאחל לכולם המשך פגרה מהנה״.

צילום: מאור אלקסלסי

הוסף תגובה
תגובות