אל אל אביאל: בית"ר יבנה ואביאל אוחנה מתכוננים לליגה ב': "שואפים לצמרת"

הבלם הצעיר (22) מסכם עונה ראשונה בקבוצה שעלתה לליגה ב' אחרי ניצחון בפלייאוף, על הפציעה הקשה ("שנתיים לא שיחקתי כדורגל") ועל הציפיות לשנה הבאה: "פה מאמינים בשחקן ונותנים לך צ'אנס, יש כאן חבורה של גברים מלוכדים"

  • על ידי: שקד ברויר
  • 02-05-2023
  • 08:37

אביאל אוחנה מבית"ר יבנה הוא בלם דומיננטי, יציב ובעל נוכחות במגרש שלא החמיץ דקה העונה. לאחר שקבוצתו גברה 0:4 בפלייאוף על בני לוד והבטיחה את חזרתה לליגה ב', הוא מספר בריאיון ל"גולר" על הדרך הקשה שהובילה אותו לליגה ג', על ההזדמנות שקיבל ביבנה ועל התקוות לעונה הבאה.


"גדלתי בהפועל ר"ג. בגיל נערים ב' עברתי פציעה קשה בברך שבגללה לא שיחקתי כדורגל שנתיים", מספר אוחנה, אך הוא סירב לוותר: "בנוער חזרתי להתאמן, החלום לשחק כדורגל היה בשבילי הכול. הייתי הקפטן במשך שנתיים של מכבי יפו בנוער אבל בבוגרים לא קיבלתי הזדמנות. לא רציתי להיות שחקן ספסל, רציתי לשחק ולהחזיר את הביטחון, אז קיבלתי הצעה מבית"ר יבנה ומהרגע הראשון המטרה הייתה לעלות ליגה".


ההתאקלמות בקבוצה החדשה, לדבריו, הייתה מהירה: "בית"ר יבנה זה בית חם, לא מוצאים היום בכדורגל שלנו אנשים כאלה. כקבוצה השגנו את המטרה שלנו ועלינו ליגה. היו אנשים בדרך שלא נתנו לנו סיכוי, אבל יש פה חבורה של גברים מלוכדים, המאמן וההנהלה האמינו בנו שנצליח לעשות את זה. יש פה תנאים ברמה הכי גבוהה שיש, דואגים לכל שחקן. ההנהלה נתנה לנו גיבוי ושקט לאורך כל העונה".


הוא התייחס גם לעתידו ביבנה ולשאיפות שלה: "אנחנו צריכים לשבת בקרוב, מקווה שהכול יסתדר על הצד הכי טוב. אם כן, נשאף לצמרת הגבוהה. יש לנו בקבוצה שחקנים עם כישרון ענק שיכולים לשחק ברמות מאוד גבוהות ורק מסיבות שונות הם התבזבזו, אבל זה הזמן שלהם לחזור לבמה כי בבית"ר יבנה מאמינים בשחקן ונותנים לו את ההזדמנות שלו".


לסיכום, אוחנה נשמע אופטימי: "מאחל לעצמי שהעונה הבאה תהיה טובה כמו האחרונה, אני שואף להגיע הכי רחוק בעבודה קשה והתמדה".

אביאל אוחנה, מהצעירים המוכשרים שהובילו את יבנה לליגה ב. צילום: יח"צ

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוהב אותך אח יקר (Ruby Rubi 02-05-2023, 09:06)
    אוהב אותך אח יקר אתה מלך
  2. כשרון (גדי כרמלי 02-05-2023, 12:25)
    שחקן מצויין חזק נחוש וחיובי מאוד בחדר הלבשה!! שווה ליגה לאומית לפחות!!
  3. קבוצה מצויינת (מטה משה 02-05-2023, 17:55)
    משפחת שטרית משפחה נהדרת. כל הכבוד לכולם וגם לאליאור ועדיאל.
  4. מעולים (מיקי 02-05-2023, 22:23)
    הלוואי דרבי בשנה הבאה בליגה א
  5. יאלה יבנה (דודו 02-05-2023, 22:24)
    העיר יבנה לא מנוהלת נכון ביתר עם מינימום תקציב עושה מה שמכבי הגדולה לא עושה עם 90 אחוז מתקציב העיר
  6. ביתר יבנה (יבנאי 03-05-2023, 08:55)
    כאוהד כדורגל יבנאי רוצה לציין שביתר יבנה מנוהלת ע"י משפחת שיטרית ניהול נכון ומכאן ההצלחה של ביתר,לאומת מכבי יבנה שיש יו"ר נמושה שאין לו מילה בקבוצה ומחתים בלחץ עברייני מאמן שהוא בכלל גנן בעירייה כמו יוסי זוזוט . למכבי יבנה ישנה הנהלה שהיו צריכים לעוף מתחילת העונה,ונוסף להנהלה גם ראש עיר ליצן שלא יודע בכמה שחקנים משחקים במשחק כדורגל .ומבזבז כספי ציבור כל עונה על החתמת משפחת פשע זוזוט . בושה !!! והצלחה לביתר יבנה