"משחקים כל כך חשובים עבור המועדון שלנו, ושוב ושוב אנו מקבלים צוות שיפוט שהורס את המטרות שלנו"

כך אמר יו"ר מכבי עירוני נתיבות, ישראל שריקי בסיום משחק גמר פלייאוף ליגה ב' מול בית"ר נורדיה ירושלים בו הפסידה נתיבות 0:4.

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 14-04-2023
  • 16:51

מכבי עירוני נתיבות התארחה אחר הצהריים במסגרת משחק גמר פלייאוף ליגה ב' דרום ב' מול בית"ר נורדיה ירושלים. על כר הדשא המארחת הביסה 0:4 את מכבי עירוני נתיבות העפילה למשחק גמר המחוז מול מכבי עמישב פתח תקווה מליגה ב' דרום א'. בסיום המשחק בנתיבות הפנו טענות קשות לעבר צוות השיפוט בראשות שופט המשחק, רום לוי. יו"ר הקבוצה ישראל שריקי שלח מכתב חריף למנכ"ל איגוד השופטים, יריב טפר בגין שיפוט המשחק.

 

 

הנדון: מכתב תלונה על שופט משחק גמר מחוז ליגה ב' דרום ב', רום לוי.

 

"במסגרת משחקי הפליאוף של ליגה ב׳ דרום ב׳, בו שפט השופט רום לוי, ״זכינו״ לתצוגת שיפוט מזעזעת מצד שופט המשחק הראשי, וכן עוזרו יאזן אבו טיר. כבר בחימום המשחק, נכנסו השניים לאזור חימום השחקנים על כר הדשא, הפריעו להם בחימום המשחק, ביקשו מהם מספר פעמים להפסיק את החימום מסיבות מוזרות. לבסוף הוסיפו חטא על פשע והחלו לאיים ולדבר בצורה תוקפנית כלפי שחקני הקבוצה.בדקה ה-26׳ לאחר משחק קשוח של שתי הקבוצות, לפתע שולף השופט כרטיס אדום באופן מעורר תהיות, כפי שניתן לראות בוידאו המשחק, כאשר הרגל של שחקן נתיבות נמוכה בגובה דשא, ואף לא נראה כי כלל נוגעת בשחקן היריבה. גם במצב של החמרה, כרטיס צהוב היה מספיק חמור. לא זאת אף זאת, מכאן השופט איבד את המשחק ובאותו אירוע שלף כרטיסים צהובים לכל שחקן שהתקרב אליו, ואמר באלו המילים: ״היום אני מזיין אתכם יא בני זונות״, והחל לזרוק את הידיים ונתן מכות לשחקני הקבוצה שלנו. משחקים כל כך חשובים עבור המועדון שלנו, ושוב ושוב אנו מקבלים צוות שיפוט שהורס את המטרות שלנו. כנראה שקבוצות שמגיעות ממרכב הארץ מקבלות יחס עודף, וערי הפריפריה ״זוכות״ ליחס מחפיר.

 

מועדון מכבי עירוני נתיבות מגנה בתוקף את התנהגות שופט המשחק, ודורש לדעת כיצד טופל בחומרה על מנת להפחית אירועים כגון אלו.

בברכה,
ישראל שריקי
יו״ר מועדון הכדורגל מכבי עירוני נתיבות

ישראל שריקי, טענות קשות לצוות השפוט. צילום: יסמין מדיה

הוסף תגובה
תגובות
  1. בכיין (בכיין 14-04-2023, 18:58)
    שריקי מדבר על תוקפנות ואלימות מילולית? המאיים מספר אחת בליגה?
  2. תמיד רק בוכה מגיע לך על מה שעשית לסתיו (שריקי תמיד היה בכיין וישאר בכיין 15-04-2023, 02:37)
    במקום לפרגן חטפת 4-0 אמרו לך לא לגעת במאמן הזה, דפקת אותנו סתיו בנה את הקבוצה והיה ענק פה הרסת אותנו
  3. משחק העליה (מירו 15-04-2023, 10:14)
    אתה צודק ב100% השופטים של הליגות הנמוכות מזעזע הם באים להרוס משחקים ההתאחדות מקבלים כסף מראש ,וגם שולחים שופטים שאין להם מושג,צריך להשבית את הליגות הנמוכות עד שיעשו סדר הליגה נגמרת חודש וחצי לפני כולם , 6 חודשים אין פעילות , חייבים להתארגן ולפעול בהתאם בהצלחה לכולם
  4. הטרמפיסט (מבין 15-04-2023, 17:55)
    הטרמפיסט לקבוצה הבאה והבאה והבאה ,,
  5. ליצן קטן שלי, אולי תבכה איתי (האנונימוס בלפי 16-04-2023, 01:01)
    במקום להשתולל ולתקוף את השופט, ולאיים בפיצוץ המשחק היית צריך להרגיע את השחקנים. חטפפתם את הגול באשמתך יא ליצן. אח"כ זה כבר היה מוכרע.