"תמיד האמנתי שאני יכול לעלות ליגה עם הפועל יפיע"

כך אמר סמיר סראחנה מאמן הפועל יפיע שרשמה עלייה היסטורית מליגה ג' מחוז יזרעאל לליגה ב'. סראחנה הוסיף: "עם כמה חיזוקים במקומות הנכונים אנחנו נדבר חזק בליגה ב".

  • על ידי: אורי פורצל
  • 12-04-2023
  • 09:17

עונת המשחקים בליגה ג' מחוז יזרעאל הגיע לסיומה עם עליה היסטורית לליגה ב' של הפועל יפיע. המועדון שהוקם לפני שלוש שנים רשם עונה מצוינת במקום הראשון עם מאזן מרשים, 18 ניצחונות לצד 3 הפסדים ויחס שערים 27:83. על הקווים מי שהוביל את הקבוצה היה סמיר סראחנה אחד ממקימי המועדון. סמיר סראחנה התארח לראיון באתר גולר.


אתה חלק מעלייה היסטורית לליגה ב' שתף איך זה להיות חלק מההיסטוריה הזאת ? 


"הפועל יפיע התפרקה לפני יותר מ-20 שנה ואני וחברי ההנהלה החזרנו אותה למפה ועלינו ליגה תוך שלוש שנים ובתקציב ממש נמוך יכולנו לעשות את זה . והכי חשוב החזרנו את האוהדים למגרש".


האמנת שיגיע היום הזה ותעלו ליגה ? 


"תמיד האמנתי שאני יכול לעלות ליגה עם הפועל יפיע. בעונה הראשונה שלנו היינו מרחק נקודה אחת מעלייה ושתי הראשונות שעלו ליגה באותה עונה היו דליה וצעירי אום אל פחם עם תקציבים גדולים ואנחנו עם תקצים אפסי. באותה עונה ניצחנו את דליה פעמיים וסיימנו בתיקו מאום אל פאחם".


אחרי העלייה, אתה חושב שתוכלו לעשות את ההיסטוריה שעשו בני ריינה ולהגיע עד לליגת העל ?


"ליגת העל זה חלום בעזרת השם אני מכוון לשם. מה שעשה סעיד בסול בריינה זה דבר מדהים וכל הכבוד לו ואני מאחל להם להישאר בליגת העל ולהיות כמו סכנין קבוצה אהובה שמביאה המון כבוד למגזר". 

 

 

קהל אוהדי הפועל יפיע, חוגגים עליה לליגה ב'. צילום: חגאג רחאל


הסגל שיש כרגע מספיק לדעתך כדי להיות דומיננטים גם בליגה ב' ?


"הסגל ברובו מתאים לליגה ב', היתה לנו קבוצה חזקה עם כמה חיזוקים במקומות הנכונים אנחנו נדבר חזק בליגה ב' ולא נהיה דומיינטים אנחנו נבנה קבוצה חזקה בשביל לעלות ליגה בעזרת השם".


האם נראה אותך ביפיע גם בעונה הבאה ?

 
"אני ביפיע בעונה הבאה ובעזרת השם נעלה ליגה. רק אם תהיה הצעה מפתה מליגה יותר בכירה אני אשקול אותה. אבל הפועל יפיע זה הלב והנשמה יש לציין את אנשי ההנהלה שעובדים יום ולילה במועדון הצנוע הזה ועזרו להצלחה הגדולה: ראמז עלי סאלח,מוחמד חטיב,אמגד סראחן,עיסאם אבו סעיד,אסעד חטיב,נאסיף עלי סאלח יש לציין שאנחנו בנויים על תרומות מנכבדי הכפר ואני מנצל כאן את הבמה להודות לכל אחד ואחד שתרם למועדון הפועל יפיע".

סמיר סראחנה, רושם עליה היסטורית עם הפועל יפיע. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. נטרלי (אבי 12-04-2023, 13:57)
    אני זוכר אותו כשחקן.היה שחקן מצויין..מהר וידע לתת גולים..בחור טוב..בהצלחה
  2. יפיע (אחמד 12-04-2023, 22:11)
    מאמן חכם וידע לעשות כבוש והוא יסליח