אביעד מיארה: "אנחנו מאמינים שאפשר ללכת עד הסוף השנה"

כך אמר שוער מכבי עירוני נתיבות המצטיין בניצחון מול מ.כ ירושלים במשחק ובבעיטות העונשין. מיארה הוסיף: "כל שחקן רוצה להיות במעמד של גמרים ולהעפיל ליגה"

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 09-04-2023
  • 17:45

משחקי פלייאוף ליגה ב' דרום ב' שוחקו ביום שישי. במשחק שפתח את הפלייאוף אירחה מ.כ ירושלים את מכבי עירוני נתיבות למפגש מסקרן בו המנצחת תעפיל למשחק הגמר.  המחצית הראשונה המארחת היתה עדיפה על פניי האורחים מנתיבות הגיעה למספר מצבים נעצרה ביום נפלא של אביעד מיארה בשערה של נתיבות.  במחצית השנייה נתיבות עלתה מחדר ההלבשה החלה ליזום ולייצר מצבים מול שערה של מ.כ ירושלים. עד סיום המשחק התוצאה נשמרה ללא שערים 0:0 שתי הקבוצות נכנסו להארכה. בהארכה, ירושלים המשיכה לשלוט על כר הדשא ובאה על שכרה שעידן חג'ג' העלה את ירושלים ליתרון 0:1. חמש דקות לסיום הארכה כבר בירושלים ראו את הכרטיס לגמר רפאל טפרה שעלה כמחליף כבש שער שיוויון וקבע, 1:1. שתי הקבוצות נגשו לדו קרב פנדלים בו הצטיין אביעד מיארה בתצוגת שוער גדולה ומספר עצירות המקנה לעירוני נתיבות את הכרטיס המיוחל לגמר הפלייאוף מול בית"ר נורדיה ירושלים.

 

שוער מכבי עירוני נתיבות, אביעד מיארה בסיום: "הגענו למשחק חוץ במגרש קשה נגד יריבה קשה, אחרי כל השבוע שהתכוננו ולמדנו אותם ופה יש להגיד מילה טובה למאמן שלנו מוטי עטר שהכין אותנו בצורה מצויינת. המשחק לא התפתח לאיך שרצינו והצגנו יכולת פחות טובה, בסופו של דבר אי אפשר לקחת לנו את מה שיש לנו וזה אופי לנצח משחק כזה בחוץ אחרי 120 דקות פחות טובות מראה אופי אני שמח וגאה בקבוצה שלי. אני שמח שאני ממשיך להביא את היכולת הטובה שלי למאני טיים ולעזור לקבוצה להתקדם, אנחנו מאמינים שאפשר ללכת עד הסוף השנה".

 

קח אותנו לדו קרב הפנדלים. שתף בהרגשה כשוער ?

 

"בתור שוער דו קרב פנדלים זה הדבר הכי כיף שיש, הכל עלייך לטוב ולרע ואני שמח שהייתי שם מתי שהקבוצה הכי צריכה אותי".

 

ניצחון המקנה כרטיס לגמר מול בית"ר נורדיה ירושלים, איך מביאים את היכולת לקראת המשחק ?

 

"כמו שאמרתי מקודם, אנחנו מאמינים ורוצים ללכת עד הסוף, כל שחקן רוצה להיות במעמד של גמרים ולהעפיל ליגה. המעמד הזה כבר עושה את הטירוף שלו לקראת כל משחק בלי לדבר יותר מידי

גיבור הניצחון, אביעד מיארה. צילום: יסמין מדיה

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה רפי טפרה, שחקן ליגה א' לכל דבר (תומר 09-04-2023, 18:07)
    גם בעונה שעברה בבאקה אל גרביה ובפרדיס בליגה א' רפי טפרה עשה עבודה טובה.
  2. נתיבות עולה ליגה. (אובייקטיבי 09-04-2023, 20:08)
    נורדיה תבוא שאננה אחרי הניצחון על אשדוד
  3. אחלה מיארה. שוער גדול. שתי רמות מעל הליגה. (אחד שיודע 09-04-2023, 20:09)
  4. לנורדיה אין סיכוי. למדנו אותם. הפעם זה שלנו. (נתיבות 10-04-2023, 01:04)
  5. שוער חלש (אבי אבינו 10-04-2023, 20:00)
    מתאים לליגה ג מקסימום