בדקה ה-90 מ.ס טירת כרמל מעפילה לגמר מול אחי איכסל

הקבוצה של מאור סיסו איבדה יתרון שני שערים מול כפר קרע. בתוספת הזמן חסיב אבו רוקון כבש שער ניצחון דרמטי 2:3. בן עשור: "אסור לנו להיות שאננים עוד לא עשינו כלום, יש עוד דרך ארוכה".

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 08-04-2023
  • 20:00

משחקי הפלייאוף בליגה ב' צפון ב' יצאו שוחקו בסוף השבוע. במגרש בטירת כרמל אירחה מ.ס טירת כרמל את איחוד כפר קרע למפגש מסקרן בין שתי קבוצות שציפו לזכות בניצחון וכרטיס עליה למשחק הגמר מול אחי איכסל. המארחת פתחה נהדר את המשחק ומלך שערי הקבוצה חסיב אבו רוקון כבש בדקה ה-16' 0:1. טירת כרמל המשיכה לייצר מצבים מול שערה של כפר קרע לא השכילה לתרגם לשערים.

 

במחצית השנייה היתה שקולה, שתי הקבוצות החלו ליזום ולהגיע למצבים. דקה 67' טירת כרמל הכפילה את היתרון ששלומי בן עשור כבש את שערו ה- העונה, 0:2. 7 דקות חולפות וכפר קרע חזרה למשחק שאסף אטיאס כובש שער מצמק 1:2. 2 דקות חולפות וכפר קרע השלימה שיוויון ששאדי כבהא עלה כמחליף במחצית השנייה כבש, 2:2. ככל שהדקות חלפו היה נראה הקבוצות בדרכן להארכה, המארחת זוכה לכדור עונשין מ-11 מטר לאחר נגיעת יד ברחבת ה-16 של אסף אטיאס שראה את הכרטיס הצהוב השני והאדום. עד מהרה התפתחה מהומה על כר הדשא ששחקני כפר קרע הקיפו את שופט המשחק רון לוי ששפט כרטיס אדום לבר אלסברי. חסיב אבו רוקון ניגש לביצוע הבעיטה מול שרון חונייב כובש ושולח את קבוצתו למשחק גמר הפלייאוף מול מכבי אחי איכסל.

 

חלוץ מ.ס טירת כרמל, שלומי בן עשור: "אני מאוד שמח על הגול שעזר לנו לנצח. אבל אסור לנו להיות שאננים עוד לא עשינו כלום, יש עוד דרך ארוכה והפנים כבר למשחק החשוב שלנו בשבוע הבא".

 

ניצחון דרמטי מול קבוצה שחזרה מפיגור 0:2. מה הוביל לניצחון ?

 

"הכוח שלנו כקבוצה. אנחנו ביחד גם בטוב וגם שקשה ותמיד יודעים להרים את עצמנו ולהוציא מעצמנו את הכי טוב שאפשר".

שחקני מ.ס טירת כרמל, יפגשו בגמר את אחי איכסל. צילום: דוברות מ.ס טירת כרמל

הוסף תגובה
תגובות
  1. טעויות (מה זה 08-04-2023, 20:53)
    חסיב אבו רוקון לא בועט לקים קים השוער של טירת כרמל נו באמת מה זה הכתבה הזאת ????