"אני מאמין שבהתמדה ועבודה קשה אני אוכל להגיע לכל מקום שארצה"

כך אמר תומר קרפנר, שוער הפועל בני ערערה מהמצטיינים בקבוצה במסע הישארות של הקבוצה בליגה ב' צפון ב'. קרפנר הוסיף: "לקחתי את ההזדמנות שניתנה לי בשתי ידיים".

  • על ידי: אוהד רון
  • 04-04-2023
  • 08:14

עונת המשחקים 2022/23 אינה האירה פנים בפתיחת העונה עבור תומר קרפנר. השוער המוכשר פתת את העונה בהפועל מגדל העמק ליגה א' צפון לאחר חצי עונה בה אינו זכה לדקות משחק וחילופי מאמנים בקבוצה בחר קרפנר לעבור להפועל בני ערערה מליגה ב' צפון ב' היה מהמצטיינים בקבוצה במסע ההישארות בליגה. 

 

איך אתה מסכם את העונה ?


"חוויתי עונה מטלטלת. התחלתי את העונה בהפועל מגדל העמק בליגה א׳ שנה שנייה ברציפות. לאחר חצי עונה מאכזבת מבחינתי, בה לא קיבלתי את דקות המשחק, לאחר שהמאמנים שהתחלפו הביאו שוערים מהבית, בחרתי לאחר שיקול דעת מושכל לעבור לליגה ב׳ לאור הנסיבות על מנת לצבור עוד דקות משחק. הגעתי להפועל ערערה כשוער ראשון, ומהרגע שהגעתי הרגשתי שאני במקום טוב. לקחתי את ההזדמנות שניתנה לי בשתי ידיים והצלחתי בעזרת החברים להביא את המועדון מתחתית הליגה וסכנת ירידה להישארות בליגה, תוך ספיגה מועטה של שערים ומספר משחקים עם רשת נקייה".

 

שיחקת בערערה, ספר קצת על הקבוצה, קהל האוהדים, הנהלה ?

 

"לא אשקר, בהתחלה היו חששות. הגעתי לאחר אכזבה וחששות לרדת לליגה ב׳ מפחד שלא אוכל להתקדם משם. בנוסף, לא ידעתי איך אשתלב בקבוצה בה הרוב שחקנים מהמגזר ואיך יקבלו אותי כיהודי בקבוצה כזו. לאחר האימון הראשון שם, כל מה שחשבתי נעלם. כל השחקנים תמכו, השתדלו לדבר בעברית כל הזמן בשבילי ובשביל שחקנים אחרים, המאמן מאיר כהן שאימן אותי במגדל העמק שנה שעברה קיבל אותי בזרועות פתוחות וההנהלה התייחסו אליי כמו אל אחרון שחקני הבית הותיקים. הגעתי לקבוצה מנוסה ומוכשרת שידעתי שנצליח בכל המשימות שנציב לנו לעתיד ואני יכול להגיד בפה מלא שעמדנו בכל המשימות ומעבר. דבר נוסף שחשוב לציין לטובה הוא הקהל. כל המשחקים, בית וחוץ, תמיד היו אוהדים שעודדו. . כל מה שיש לי להגיד למועדון הזה זה תודה".

 

אתה שוער מצויין, עשית עונה טובה מאוד, איפה נראה אותך עונה הבאה ?


"השאיפה היא תמיד למקום הכי גבוה שאפשר. אני לא יכול להכחיש שהרצונות זה תמיד לשחק בליגת העל אבל גם אם אצטרך לטפס לשם לאט אעשה זאת במקצועיות ובלי קיצורי דרך".

 

משהו לסיום ?


"אני יודע שהדרך קשה וארוכה. לא ויתרתי כשאמרו שזה לא מספיק ולא אוותר אף פעם. אני מאמין שבהתמדה ועבודה קשה אני אוכל להגיע לכל מקום שארצה. יוצאים לפגרה, אנצל אותה כדי לעבוד קשה ולחזור לליגה א׳ ".

תומר קרפנר, מכוון לליגות הגבוהות. צילום: אבי רביבו

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא חשוב מי תרד, חשוב שכפר שלם, שנואת הליגה, לא תעלה!!! (ציון 04-04-2023, 09:47)
  2. קרפנר (מכיר 04-04-2023, 17:07)
    חוץ מגובה אין לו כלום ראיתי אותו לפחות ב10 משחקים. לוקה ביסודות שוערות ושוער פחדן יכול לעמוד בערערה ולקבל גול מבאר שבע. מתאים בקושי לקבוצת תחתית ליגה ב. בהצלחה