"עשינו ממש נס בדרך להבטחת ההישארות"

כך אמר אדהם זועבי מאמן סנדלה/גלבוע שהגיע במהלך העונה לקבוצה מליגה ב' צפון ב' מוביל את הקבוצה למסע הישארות בליגה ב' יוצא דופן.

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 30-03-2023
  • 08:28

אדהם זועבי שלא מתבייש לקחת אתגרים קיבל אתגר קשה לפני סגירת חלון ההעברות, קבוצת סנדלה גלבוע מליגה ב' צפון ב, קבוצה שהייתה על סף פירוק שחקנים לא הגיעו להתאמן סגל דל וצעיר מאד לא עשו הכנה ולא התאמנו כל פגרת משחקי המונדיאל. אבל אדהם זועבי האמין שהוא יכול לעשות את הבלתי יואמן ממש נס שבוע לפני סגירת חלון ההעברות חיפש זועבי שחקנים ללא קבוצות ומצא את מיזר זועבי חלוץ בכיר שהיה בבית, מועין נגאר בלם עם הרבה נסיון בליגה ב' ללא קבוצה סולטן זועבי אחיו של המאמן גם התנדנד בערערה ועוד שחקנים שבאו במטרה אחת לשחק בשביל אדהם ובכדי להשאר בליגה.

 

השבוע במשחק הכי חשוב בקריירת האימון, זועבי ניצח את מ.ס פרדס חנה/כרכור. ניצחון שהקנה לסנדלה/גלבוע את המקום ה-13 והוריד את פרדס חנה/כרכור למקום ה-14 המוביל למשחקי מבחן מחזור אחד לסיום העונה. סנדלה/גלבוע כעת תלויה בעצמה, ניצחון מול מכב אחי איכסל במחזור סיום העונה והקבוצה תרשום הישג ענק שרבים סברו כבר כיורדת לליגה ג' נוכח המצב של הקבוצה לפני כחודשיים.

 

אדהם זועבי אמר לאתר גולר: "ההנהלה ביקשה ממני להגיע לפחות למבחנים, כיום אנחנו עשינו ממש נס בדרך להבטחת ההישארות ללא מבחנים. נבוא נשחק על קריירת כדורגל שלמה מכל הבחינות. נקווה שנעבור את המשחק האחרון הקשה נגד קבוצת מכבי איכסל שהיא קבוצה קשה וסגל ומאמן איכותיים אשר משחקת כדורגל מודרני מהטובים בליגה. סנדלה גלבוע קבוצה השייכת למועצה איזורית גלבוע, רוב השחקנים מהכפרים תושבי הגלבוע המאמן מהגלבוע וההנהלה אבל לא מקבלת תקציב מהמועצה ולא מקבלת שום תמיכה. הזנחה ואפלייה בלתי מובנת טוענים בהנהלה. ליגה ב' צפון ב' הייתה קשה העונה קבוצות עדיין נלחמות על הכרטיס לעלייה וכמובן נגד הירידה וכנראה סנדלה/גלבוע הולכת כנגד כל הסיכויים להישאר עוד עונה בליגה ב'.

אדהם זועבי, עושה את הבלתי ייאמן עם סנדלה/גלבוע. צילום: יח"צ

הוסף תגובה
תגובות
  1. גדול (פרדיס של הפועל 30-03-2023, 15:59)
    אדהם אוהבים אותך בפרדיס אינשאללה תישארו סומך עליך