קריית מלאכי מעפילה לליגה א'. שלוש קבוצות במאבק על כרטיס לפלייאוף

המחזור ה-29 בליגה ב' דרום ב'. מכבי קריית מלאכי חוזרת לליגה א' לאחר שמונה שנים בניצחון 1:2 על נורדיה. מ.כ ירושלים חזרה עם ניצחון חוץ 3:2 על גדרה. בתחתית: גדרה ושדרות הסתבכו.

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 25-03-2023
  • 10:43

מחזור אחד לסיום עונת המשחקים הסדירה בליגה ב' דרום ב', מכבי קריית מלאכי מבטיחה את מקומה בעונה הבאה בליגה א' לאחר ניצחון מרשים 1:2 על בית"ר נוררדיה ירושלים. ירין הלל העלה את הקבוצה מהבירה ליתרון, 1:0. מושיקו אביטן בצמד שערים הפך את התוצאה וקבע ניצחון גדול למלאכי. היריבה העירונית מ.כ ירושלים יצאה למשחק חוץ מול הפועל עירוני גדרה וחזרה עם ניצחון 3:2. סאן טוריאל, עידן חג'ג' ושום בוסקילה כבשו למ.כ ירושלים. דן אבוטבול צמד שערים כבש לגדרה.

 

 

שחקני קריית מלאכי, עונה גדולה מסתיימת בעליה לליגה א'. צילום: שלומי אבוטבול

 

מכבי עירוני נתיבות רשמה ניצחון שני ברציפות בעידן מוטי עטר על הקווים, 1:5 על בני לוד. ירין אבקסיס צמד שערים, אביאל אפנג'ר, יונתן אליאס ואופק אלימלך כבשו לנתיבות. בר אוחיון צימק לבני לוד. מכבי רמלה רשמה ניצחון יקר במפגש התחתית מול מכבי עירוני שדרות 0:3. טל דגן, אושר טקה ואברטון זגה כבשו לרמלה שסיבכה את שדרות במאבק על ההישארות בליגה ב'. מ.כ שדרות איבדה 2 נקודות יקרות במאבק על כרטיס לפלייאוף שסיימה בתיקו 1:1 מול מץס שיכון המזרח. עדן יונה כבש לשדרות, שליו כהן כבש לשיכון. הפועל בני אשדוד ממשיכה בעונה המצוינת שניצחה 0:1 את הפועל ירוחם. שער ניצחון של יוני יעקב העביר את ההכרעה למחזור הסיום במאבק על הכרטיס לפלייאוף.

 

בית"ר קריית גת רשמה ניצחון יקר בביתה מול היורדת מכבי באר שבע, 1:2. הפועל אשקלון שירדה במחזור הקודם לליגה ג' לא הופיעה למשחק מול שגב שלום.

 

המחזור הבא (30):

 

מ.ס שיכון המזרח - מכבי רמלה

 

הפועל ירוחם - שגב שלום

 

בית"ר נורדיה ירושלים - הפועל בני אשדוד

 

מכבי עירוני שדרות - מכבי קריית מלאכי

 

מכבי באר שבע - מכבי עירוני נתיבות

 

הפועל אשקלון - בית"ר קריית גת

 

הפועל בני לוד - מ.כ ירושלים 

 

הפועל עירוני גדרה - מ.כ שדרות 

שחקני מ.כ ירושלים חוגגים עליה לפלייאוף. צילום: דניאל עמר

הוסף תגובה
תגובות
  1. הקהל האלים (מרמוקי מודאג 25-03-2023, 23:06)
    האלימות חוזרת לליגה א. חבל