סטטוס קו בצמרת, מכבי באר שבע בדרך לליגה ג'

המחזור ה-27 בליגה ב' דרום ב', מכבי קריית מלאכי הביסה 1:4 את הפועל אשקלון, נורדיה ניצחה בשדרות 2:0. בתחתית מכבי באר שבע הפסידה לבני אשדוד וקרובה לליגה ג'.

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 18-03-2023
  • 08:03

שלושה מחזורים לסיום  העונה, מכבי קריית מלאכי ממשיכה ברצף הניצחונות וקרובה לליגה א'. הקבוצה של יואל סויסה פיגרה הפכה פיגור 1:0 לניצחון 1:4. ירין מכלוף, רחמים צ'קול, הדר לוי וליאור היילה הפכו את התוצאה.  השניה, בית"ר נורדיה ירושלים יצאה לשדרות מול מכבי המקומית וחזרה עם ניצחון 2:0. צמד לירין הלל. בנתיבות אירחה מכבי עירוני נתיבות את מ.כ שדרות. רועי אללוף כבש את שער הניצחון לשדרות, 1:0 שהבטיחה את מקומה בפלייאוף.

 

 

מ.כ ירושלים אירחה את מ.ס שיכון המזרח. יניב חייא העלה את האורחים ליתרון 1:0. יונתן כהן איזן במחצית השנייה, 1:1 וקבע מ.כ ירושלים בפלייאוף. הפועל בני אשדוד אירחה את מכבי באר שבע וניצחה בתוצאה 1:3. מאיר אדרי שלושער מול שער מצמק של אביתר ביטון. מכבי רמלה חזרה עם ניצחון מרשים 3:1 על הפועל ירוחם. לואי אבו גאנם, אברטון זגו וטל דנן כבשו לרמלה מול שער מצמק של דודו כהן. הפועל גדרה חזרה עם שלוש נקודות יקרות וניצחון יקר 2:1 על חשבונה של בית"ר קרית גת. הפועל בני לוד ניצחה 3:2 בשגב שלום.  בר אוחיון, מוחמד אזברגה ורז כהן כבשו לבני לוד. נאוריי בוסקילה צמד כבש לשגב שלום.

 

המחזור הבא (28):

 

בית"ר נורדיה ירושלים - מכבי רמלה

 

הפועל ירוחם - מכבי קריית מלאכי

 

הפועל אשקלון - הפועל בני אשדוד

 

הפועל בני לוד - בית"ר קרית גת

 

מכבי באר שבע - שגב שלום

 

הפועל עירוני גדרה - מכבי עירוני נתיבות

 

מ.כ שדרות - מ.כ ירושלים 

 

מ.ס שיכון המזרח - מכבי עירוני שדרות

שחקני מ.כ שדרות חוגגים ניצחון בנתיבות. צילום: דף פייסבוק מ. כ שדרות

הוסף תגובה
תגובות