"הצבנו לעצמנו מטרה ברורה וחד משמעית לעלות ליגה מהמקום הראשון בסוף העונה"

כך אמר בדיע אבו ראס מאמן בני קלנסוואה מוליכת ליגה ג' שומרון לקראת משחק הצמרת מול צופי חיפה. ניצחון של בני קלנסוואה יעלה את הקבוצה לליגה ב' 2 מחזורים לסיום עונת המשחקים.

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 10-03-2023
  • 20:58

עונת המשחקים 22/23 בליגה ג' מחוז שומרון מגיעה לרגעי ההכרעה. בשבת תארח בני קלנסוואה בשעה: 15:30 במגרש בכפר יונה את מ.כ צופי חיפה למשחק עונה מסקרן בין שתי הקבוצות. בני קלנסוואה מוליכה את הליגה 4 נקודות הפרש מהשניה מ.כ צופי חיפה 2 מחזורים לסיום העונה. ניצחון של בני קלנסוואה יקנה לקבוצה את כרטיס העליה לליגה ב', הפסד יפתח את המאבק על כרטיס העליה. המארחת בעונה מצוינת מגיעה לאחר ניצחון במחזור האחרון 2:0 על צעירי חיפה שעוד קודם הביסה 1:4 את בית"ר פרדס חנה.  האורחת, מ.כ צופי חיפה יוצאת למשחק חוץ לאחר תיקו 1:1 מול מכבי עספיא שקודם ניצחה 2:1 את מ.ס קרית חיים. על הקווים בבני קלנסוואה ניצב בדיע אבו ראס. המאמן שמונה הקיץ לאימון הקבוצה הגיע לקבוצה לאחר שרשם עליה יחד עם קבוצת הנוער של מ.ס טירה לליגה הארצית. אבו ראס בנה סגל שחקנים צעיר בשילוב שחקנים וותיקים מקומיים שמוביל את הקבוצה לעונה מצוינת שעשויה להסתיים כאמור בשבת עם כרטיס עליה לליגה ב'. בדיע אבו ראס אמר לקראת המשחק: "אומנם משחק העונה אבל בשבילי עוד משחק שצריך לנצח אותו ולהביא 3 נקודות יקרות ולגמור את הסיפור של העונה, לא משנה מול מי משחקים, השחקנים שלי מודעים לחשיבות המשחק ומאוד נחושים, דרוכים ומוכנים".

 

רצף הניצחונות  האחרון שלכם העלה את הציפיות. זו תהיה אכזבה אם לא תעלו ליגה?

 

"ברור. כשבנינו את הקבוצה מתחילת העונה הצבנו לעצמנו מטרה ברורה וחד משמעית לעלות ליגה מהמקום הראשון בסוף העונה הסדירה. אנחנו בדרך הנכונה, מקווה שנמשיך כך גם עד סוף העונה".

 

הקבוצה עורכת את משחקיה מחוץ לעיר בהיעדר מגרש ביתי. יש לבני קלנסוואה את הכלים לשחק בליגה ב' ?

 

"יש לבני קלנסווה את הכלים לשחק ולשרוד ואף להתחרות בצמרת הגבוה בליגה ב' הן מבחינת סגל השחקנים (סגל של כ 24 שחקנים איכותיים מקומיים שכולם מקלנסווה למעט שניים), בנוסף החל לא מזמן פרוייקט בניית מגרש כדורגל מודרני בקלנסווה וסביר להניח שעד ספטמבר יהיה מוכן לפתיחת עונת המשחקים 2023/4. בנוסף לשרשרת התורמים והספונסרים שנרתמים ומתגייסים לטובת הקבוצה עקב ההצלחות והעונה האדירה שהשחקנים עושים".

 

אתה רואה את היריבה העירונית הפועל קלנסוואה נלחמת על חייה בליגה א' צפון. אתה רואה תסריט כזה עם בני קלנסוואה בליגה ב' בעונה הבאה במידה ותעלו ?

 

"קודם כל אני מאחל בהצלחה לקבוצה הבכירה בעיר והישארות בליגה  ושרק נדע ימים טובים ומוצלחים בעיר.  אני לא רואה תסריט כזה בעונה הבאה ולא בעתיד מכיוון וכי אני נותן, נשען וסומך על שחקני הבית אשר גדלו אצלי במחלקת הנוער ואמשיך לעשות זאת בעתיד נותן  להם במה, מטפח אותם והם מחזירים במגרש. בהזדמנות זו אני מרגיש חייב לפרגן לכל 24 הלוחמים האמיצים על עונה מדהימה וניתנה ללא גבולות במיוחד לשחקנים הוותיקים והמנוסים כמו: הקפטן מוחמד נאטור יוסף אבו ראס, חאלד חמודה, עבודי פרוג'ה, ויוסף הדרה ועוד' מגיע להם כל הטוב שבעולם משקיעים מהלב מאמינים בצעירים המוכשרים וסוחבים אתום למעלה.זה בא לידי ביטוי בתוצאות ומניב פירות ורוח של פסגות, מילה טוב גם להנהלה שעושה המון שקט תעשייתי לשחקנים  בהנהלת היו"ר ענאן תאיה".

בדיע אבו ראס, מוביל את בני קלנסוואה לעונה מצוינת. צילום: אריסן אבו ראס

הוסף תגובה
תגובות
  1. בני קלנסווה (בדיע אבו ראס 11-03-2023, 01:11)
    ברצוני להביע את תודתי העמוקה לניסים קמתי המחונן על הפרגון בכתבה המסודרת,עניינית והמקצועית מאחל לך כל הטוב שבעולם יישר כוח