"מעניין לאיפה הולך הכסף, גם ככה ההתאחדות לא עושה כלום עבור הקבוצות רק לוקחת"

יו"ר מכבי עירוני נתיבות יוצא בהתקפה חריפה נגד בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל שפסק עונש כספי 3,000 ש"ח ו-2,500 על תנאי לקבוצה. שריקי: "יו"ר כבר לא באים לדיונים כי הם יודעים מה הקנס יהיה לא משנה כמה תביא הוכחות".

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 02-03-2023
  • 09:36

לא שקט במכבי עירוני נתיבות. הקבוצה מליגה ב' דרום ב' הועמדה לדין בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל בעקבות דו"ח שופט המשחק במסגרת המחזור ה-24 בין מכבי עירוני נתיבות לבית"ר קרית גת. בדו"ח שופט המשחק נכתב: " לאורך כל המשחק נזרקו בקבוקי מים לכיוון שוער ק. גת מהקהל של נתיבות למרות התערבות של אנשי האבטחה בנושא". בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל פסק קנס כספי לקבוצה 3,000 ש"ח ו-2,500 על תנאי. 

 

ישראל שריקי, יו"ר מכבי עירוני נתיבות הגיב לעונש לאתר גולר: "בושה שבית הדין מקבל החלטה שערויתית בקנס של 3,000 שקל על דבר שלא היה ולא נברא. נמאס שבאים על הקבוצות מהליגות הנמוכות שמשקיעות הכל כדי להחזיק את הקבוצות, מעניין לאיפה הולך הכסף גם ככה ההתאחדות לא עושה כלום עבור הקבוצות רק לוקחת. מישהו צריך לשים לזה סוף במקום שנשקיע את הכסף בילדים לוקחים לנו אותו. היום זה נתיבות מחר זה כל קבוצה אחרת. שמענו מספיק סיסמאות הגיע הזמן לבצע לא בדיבורים במעשים" שריקי הוסיף: "הם צריכים להבין שההחלטות שלהם מפרקים קבוצות שגם ככה קשה להם ולא מקבלים תקציבים, במקום לראות איך עוזרים לקבוצות הם רואים דו"ח שופט שרושם מה שבא לו !! הם כבר יודעים את ההחלטה לפני שמגיעים לדיון שזה קנס".

 

איפה יתר יו"ר ומנהלי קבוצות ליגות ב' וג' ? מדוע לא שומעים מהם ?

 

"שמעו מהם והבטיחו שדברים ישתנו, אבל דיבורים לחוד מעשים לחוד. יו"ר ומנהלי קבוצות כבר לא באים לדיונים כי הם יודעים מה הקנס יהיה לא משנה כמה תביא הוכחות הם כנראה מבינים כמה כסף הם צריכים להכניס לקופה של ההתאחדות באותו יום".

 

יש מחשבה להקים גוף שייצג את קבוצות ליגות ב' וג' מול בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל בגין עונשים אלה ?

 

"יש ועדה פרפריה ומיעוטים שאני חבר בה שננסה לשנות את הדברים אבל זה לא יהיה קל ! אני מקווה שהכח שיהיה לועדה תביא לשינוי בכל מה שקשור לבית הדין".

ישראל שריקי, צילום: יסמין מדיה

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא היה ולא נברא (הייתי במשחק 02-03-2023, 10:08)
    היו אנשי אבטחה וגם שוטרים מאחורי השוער של קרית גת ביציע היו שמ כמה ילדים שזרקו בקבוק או שתיים שפגעו בגדר בכלל לא נכנסו לתחומי המגרש הילדים שהיו ביציע אומנם יש להם פה מלוכלך אבל המאבטחים השגיחו עליהם
  2. מוגזם (נתיבות 02-03-2023, 10:13)
    קנס הזוי בליגה לאומית לא מקבלים קנסות כאלה שריקי יש לך צילום וידאו של הנערים תתבע את ההורים שלהם
  3. צודק התאחדות שוק אפור (אופיר רגב 02-03-2023, 11:33)
    שריקי אתה צודק 100 אחוז אבל כולם מבוהלים כי ההתאחדות זה קרטל שוק אפור
  4. מה עם הקבוצות של המגזר? זה אתה לא אומר כלום כל שבוע קנסות (אבןו יוסף 02-03-2023, 12:32)
  5. מה ציפית ? שיתנו לכם רדיוס? כמה קהל כבר מגיע לליגות ב' ? (לחניאני 02-03-2023, 15:00)
  6. אולי תתחיל לחנך את הילדים שמגיעים למשחקים של הקבוצה שלך? ואת המבוגרים דמגינים עליהם ואומרים "הם רק י (דל"פ 03-03-2023, 08:46)
    זו לא פעם ראשונה שהילדים האלה עושים שמות, מקללים, זורקים דברים נצמדים למבוגרים מהקבוצה היריבה ומקללים ויורקים בתקווה שמישהו יכנס לתגרה...אולי תטפלו בילדים האלה במקום להתלונן? סוף סוף מכשהו מעניש אותכם על השערוריה הזאת.