סתיו אלימלך: "הצלחנו להכריע את המשחק לקראת סיום המשחק ובצדק, גאה בשחקנים שלי"

מכבי עירוני נתיבות רשומה על תוצאת המחזור שניצחה בתוספת הזמן את מכבי קריית מלאכי 1:0. אביאל אפנג'ר כבש את שער הניצחון והנחיל הפסד בכורה למכבי קריית מלאכי. אפנג'ר: "יש לנו שחקנים לוחמים אחד אחד, חזרתי מפציעה של חודש ושמח מאוד שעזרתי להבקיע ולנצח".

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 05-02-2023
  • 11:10

המחזור ה-21 בליגה ב' דרום ב' הפגיש באצטדיון בקריית מלאכי את מכבי המקומית ומכבי עירוני נתיבות למפגש צמרת מסקרן. הכתומים הגיעו למשחק לאחר ניצחון 2:0 על בית"ר קרית גת במחזור האחרון מנגד האורחים מנתיבות ניצחו במחזור האחרון 0:2 את מכבי רמלה.

 

המחצית הראשונה נפתחה בקצב טוב, בדקה ה-15 המארחת נותרה בעשרה שחקנים שירין מכלוף ראה את הכרטיס האדום. נתיבות לא ניצלה את היתרון המספרי עד לסיום המחצית הראשונה וסיימה בעשרה שחקנים את המחצית שעל סף המחצית אוהד לביא ראה את כרטיס האדום. מחצית נטולת אירועים מול השערים ושני מורחקים. המחצית השנייה לא התעלה לרמה גבוהה ששתי הקבוצות מיעטו להגיע למצבים מול השערים. שכבר היה נראה שתי הקבוצות בדרך לתיקו נטול שערים, בתוספת הזמן הישאם אזברגה בבישול גדול לאביאל אפנג'ר שעלה כמחליף במחצית השנייה כובש את שערו ה-11 העונה, 1:0 דרמטי וענק לנתיבות.

 

מאמן מכבי עירוני נתיבות, סתיו אלימלך: "משחק מאוד מורכב, מבחינת כדורגל היה מאוד פיזי עם הרבה מאבקים בין שתי קבוצות איכותיות וטובות. הצלחנו להגיע לכמה מצבים בחצי הראשון, בחצי השני הגענו לכמה מצבים מול שערה של מלאכי בו הצטיין בני פרץ שוער הקבוצה. שמח שהצלחנו להכריע את המשחק לקראת סיום המשחק ובצדק, גאה בשחקנים שלי".

 

סתיו אלימלך, מוביל את נתיבות לצמרת ליגה ב' דרום ב'. צילום: טל סיגרון, יסמין מדיה.

 

ניצחון שלישי ברציפות לקבוצה. נתיבות מסוגלת להיאבק על כרטיס העליה ?

 

"אנחנו קבוצה מאוד איכותית ומעניינת וטובה, יכולים בהחלט להיאבק על כרטיס העליה בלי קשר לנצחון על קרית מלאכי".

 

הצטרפת העונה למכבי עירוני נתיבות. שתף בהרגשה לאמן בקבוצה ?

 

"נתיבות זה מקום מאוד איכותי ובית חם ומקצועי להרבה שחקנים ומאמנים שבשילוב המנצח הזה ניתן לחבר דרך למועדון וביחוד בניהול הנוכחי של אנשים איכפתיים עם הבנה".

 

כובש שער הניצחון, אביאל אפנג'ר: "פתחנו את המשחק מצויין, מלאכי קיבלו אדום השתלטנו על המשחק קיבלנו אדום אחרי כמה דקות גם אבל זה לא כל כך הפריע לנו, הגענו להמון מצבים. יש לנו שחקנים לוחמים אחד אחד, חזרתי מפציעה של חודש ושמח מאוד שעזרתי להבקיע ולנצח שבוע הבא יש לנו עוד משחק עונה".

אביאל אפנג'ר, חוגג שער ניצחון. צילום: טל סיגרון, יסמין מדיה

הוסף תגובה
תגובות
  1. מלאכי נתיבות (הייתי במשחק 05-02-2023, 12:59)
    קודם כל מלאכי הגיעו אחרי ניצחון על קרית גת דבר שני נתיבות היו שתי רמות מעל מלאכי יכל להיגמר 3-0 גם
  2. יעקב (אוהד מלאכי 05-02-2023, 19:20)
    בושה יואל ניהול משחק כושל שחקנים חלשים במיוחד בהגנה
  3. עליית ליגה (אחד שמכיר 06-02-2023, 22:53)
    קרית מאלכי לא מרשימה בכלל קבוצה אפורה התחזקו בבלם זה לא יתן כלום לא יוסיף ברק לאפור כמו כל עונה לא יעלו לליגה א ככל הנראה זו נורדייה