נתיבות מנצחת במלאכי, ניצחונות למ.כ ירושלים ונורדיה

המחזור ה-21 בליגה ב' דרום ב', מכבי עירוני נתיבות חוזרת עם ניצחון דרמטי 1:0 על מכבי קריית מלאכי. מ.כ ירושלים חזרה עם ניצחון מול מכבי רמלה. נורדיה ניצחה את גדרה.

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 04-02-2023
  • 09:29

במשחק המרכזי של המחזור אירחה מכבי קריית מלאכי את מכבי עירוני נתיבות מפגש מסקרן בין שתי קבוצות וותיקות. על כר הדשא שתי הקבוצות סיימו את המחצית הראשונה בעשרה שחקנים. ירין מכלוף הורחק בשורות מלאכי ואוהד לביא בשורות נתיבות. על כר הדשא שתי הקבוצות חיפשו הכרעה. בתוספת הזמן אביאל אפנגר כבש שער ניצחון דרמטי לנתיבות, 1:0. מ.כ ירושלים יצאה למשחק חוץ מול מכבי רמלה. האורחת מקלעה לפיגור מוקדם משער של אורי כהן. הקבוצה מהבירה במחצית שנייה גדולה הפכה  את התוצאה אודות לשערים של דוד צור, עידן חגאג וסאן טוריאל, 3:1. היריבה העירונית, בית"ר נורדיה ירושלים התקשתה מול הפועל עירוני גדרה. 82 דקות האורחת החזיקה מעמד עד לשער ניצחון של מלך שערי הקבוצה ירין הילל, 0:1.

 

הפועל אשקלון ממשיכה במסע ההישארות עם ניצחון ביתי, 0:3 על מכבי באר שבע. מתן כהן צמד ומני הגאי כבשו לאשקלון.  בני לוד ממשיכה ברצף ההפסדים בהפסד 2:4 להפועל ירוחם. דוד טוליאבקו  צמד, אלירן אפריאט ודודו כהן כבשו לירוחם. קובי דומר ובר אוחיון כבשו ללוד. הדרבי של שדרות שייך למ.כ שדרות שהביסה את מכבי עירוני שדרות בתוצאה 6:0. רועי אללוף שלושער, עדן יונה,יבגני רפופורט ואלון עמר כבשו למ.כ שדרות. גבריאל יאנוב ויוגב הימן הורחקו בשורות מכבי עירוני שדרות. 

 

צילום: אורי גבאי, עמוד פייסבוק מ.כ שדרות

 

מ.ס שיכון המזרח חזרה עם ניצחון חוץ יקר 1:0 על שגב שלום, עומר יעקב כבש. הפועל בני אשדוד הביסה 0:6 את בית"ר קרית גת.

 

 

אביאל אפנגר חוגג ניצחון לנתיבות. צילום: יסמין מדיה, נתיבות

הוסף תגובה
תגובות
  1. ‏קרית מלאכי (‏ ‏עמוס ואזנה ‏אוהב נשואות 04-02-2023, 12:04)
    ‏האחים שלנו ניפגש שנה הבאה בליגה א
  2. עמוס וזאנה (זיקה 04-02-2023, 17:31)
    זה שרמותה של אדומים כולם זרקו אותו פיתאום חזר השרמותה תישב בשקט יקוקסינל אוהב ‏להרוס בתים
  3. עמוס ומוטי וזאנה (אדום אדום 05-02-2023, 19:11)
    2 זונות של מס אשדוד ואדומים אשדוד ‏טריפוליטאים מתים עניים של תנין מגעילים