ניצחונות לקריית מלאכי ונורדיה, הפסד לירוחם

הקבוצה של יואל סויסה ממשיכה לדהור לליגה א' בניצחון 2:0 על בית"ר קרית גת. נורדיה התאוששה מההפסד בדרבי על חשבונה של מ.כ שדרות 3:0. הפסד לירוחם 1:2 בגדרה.

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 28-01-2023
  • 08:48

המחזור ה-20 בליגה ב' דרום ב'. המוליכה מכבי קריית מלאכי יצאה לקריית גת למשחק מול בית"ר המקומית וחזרה עם שלוש הנקודות בניצחון 2:0. ירגה גטו ודיב פינטו כבשו למלאכי. בית"ר נורדיה ירושלים יצאה לשדרות למשחק חוץ מול מ.כ במטרה לחזור למסלול הניצחונות לאחר ההפסד בדרבי למ.כ ירושלים. שחקניו של אהוד כחילה הרשימו על כר הדשא בניצחון, 3:0. אדיר דרעי,ירין הלל ומאי מזל כבשו לקבוצה מהבירה שסיימה את המשחק בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של ירדן פינטו.

 

צילום: פייסבוק בית"ר נורדיה ירושלים.

 

הפועל אשדוד חזרה משגב שלום עם ניצחון יקר 3:2 על הפועל שגב שלום המקרב את הקבוצה לפלייאוף. מאיר אדרי צמד שערים ושהב פאשאי הוסיף שער לאשדוד מול צמד שערים של אחמד אבו בלאל.  מ.כ ירושלים ומכבי עירוני שדרות סיפקו משחק רב שערים 3:3.  דוד צור וסהר יחזקאלי צמד שערים כבשו למ.כ ירושלים.   זוהר קנאפו, בנימין קפאלה ואסף דרעי כבשו לשדרות.

 

צמד שערים של ירין אבקסיס העניק לנתיבות ניצחון 0:2 על מכבי רמלה. בגדרה, הפועל המקומית רשמה ניצחון ביתי מרשים על הפועל ירוחם 1:2. הפועל אשקלון רשמה ניצחון יקר במפגש התחתית מול בני לוד 0:3. גל ליבנה, נועם מזל ודולב אברג'יל כבשו לאשקלון. מכבי באר שבע חזרה עם נקודה יקרה ממשחק החוץ מול שיכון המזרח 2:2. בר יצחק ועומר יעקב כבשו לשיכון המזרח שסיימה את המשחק בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של יונתן קרה. אביתר ביטון צמד כבש לבאר שבע. 

שחקני מ.כ ירושלים ושדרות. צילום: אייל עמר

הוסף תגובה
תגובות
  1. קרית מלאכי (שרון 28-01-2023, 15:26)
    מלאכי בדרך הבטוחה לליגה א כאשר היא משאירה עשן לשאר הקבוצות