ליגה ב' דרום ב': ניצחונות לירושלמיות ומ.כ שדרות, תיקו לקריית מלאכי

המחזור ה-17 בליגה ב' דרום ב', מכבי קריית מלאכי נעצרה אצל שיכון המזרח. נורדיה ירושלים חגגה על חשבונה של קרית גת. מ.כ ירושלים ניצחה את אשקלון. מ.כ שדרות חזרה מב"ש עם ניצחון על מכבי ב"ש.

  • על ידי: ניסים קמחי
  • 08-01-2023
  • 11:13

המחזור ה-17 החל כבר בחמישי במשחק בין הפועל אשקלון למ.כ ירושלים. עידן חג'ג' העלה  את ירושלים ליתררון 8 דקות לסיום המשחק. 2 דקות לסיום המשחק עדן עוזרי הכפיל את היתרון ובתוספת הזמן אמיר שואבכה צימק וקבע את תוצאת המשחק, 2:1 מ.כ ירושלים. היריבה העירונית בית"ר נורדיה ירושלים אירחה את בית"ר קרית גת למפגש קצוות. המארחת חגגה על כר הדשא בניצחון 1:8. כבשו לנורדיה: צמדים לירין הילל, עוזיאל פרדו ודוד אסנקה. ליאל סספורטס טאדי אדרי הוסיפו שער כ"א. תומר אוחנה צימק לקרית גת.

 

 

 

 

הפועל עירוני גדרה התארחה אצל בני לוד למפגש תחתית מסקרן בסיומו האורחת רושמת שלוש נקודות יקרות בניצחון 6:2.  צמד לדן אבוטבול ושערים של אמיר הראל, יוסי יעקובי, עיליי דסש ויהודה דקל כבשו לגדרה. אליאור חסיד ועומרי חוגי כבשו לבני לוד. מ.כ שדרות ממשיכה להרשים שחזרה עם ניצחון 4:0 על מכבי באר שבע. צמד לרותם מרום ושערים של רועי אללוף ועופר אברה קבעו ניצחון חוץ יקר לשדרות. היריבה העירונית, מכבי עירוני שדרות אריחה את הפועל שגב שלום למפגש תחתית בסיומו האורחת רושמת ניצחון 3:1. שי אימלק העלה את שדרות ליתרון מוקדם, 0:1. שגב שלום חזרה למשחק משער של אחמד אבו בלאל. במחצית השנייה שגב שלום השלימה מהף שעומר טראבין ומואמן רגילאת כבשו, 3:1 לשגב שלום שסיימה את המשחק בעשרה שחקהים לאחר הרחקתו של מועד טראבין.

 

 

 

מ.ס שיכון המזרח אירחה את מכבי קריית מלאכי וסיימה בתיקו 0:0. הפועל בני אשדוד חזרה מרמלה עם שלוש נקודות בניצחון 2:1 על מכבי רמלה. ליאור סויסה ומישל רוס כבשו לאשדוד מול שער מצמק של ארטיום משטניר. הפועל ירוחם ומכבי עירוני נתיבות סיימו בתיקו 1:1. ירין אבקסיס כבש לנתיבות, אליאור אפריאט כבש לירוחם.

שחקני מ.כ שדרות חוגגים. צילום: אורי גבאי

הוסף תגובה
תגובות
  1. גדרה סוף סוף מנצחת (ברק 08-01-2023, 14:51)
    אמנם קבוצה חלשה שמתדרדרת