המוצר שמשגע את עולם הכדורגל

כמה פעמים הרגשתם רגישות בשריר אחרי אימון? או נלחצתם ממתיחה עקב מאמץ יתר? בדיוק בשביל מצבים כאלה חברת shop sport החליטה לשווק את מכשיר הEMS שעובד על זרם חשמלי, מטפל בהתכווצויות ומתיחות, מחזק את השרירים ומונע פציעות!

  • על ידי: מערכת אתר גולר
  • 20-12-2022
  • 16:20

שופ ספורט הוא מותג חדש המתמקד בעיקר בחדשנות, כשהמטרה המרכזית היא להנגיש לספורטאים, כדורגלנים ומאמנים מוצרים שישדרגו אותם משמעותית. 

 

כחלק מפיתוח המותג התעורר צורך בקרב מועדונים בליגות הנמוכות פתרון וזאת על מנת למנוע התכווצויות, פציעות קלות ומתיחות אחרי אימונים ומשחקים.

לשם כך פותח מכשיר הems וזאת על מנת לתת פתרון מהיר ונגיש לשחקני כדורגל ולספורטאים בכלל. מעכשיו,במקום להמתין לפיזיותרפיסט לפספס אימונים או משחקים השחקנים יוכלו לטפל בעצמם בחדר ההלבשה ומיד סמוך לזמן הרגישות ובכך למנוע פציעות עתידיות או פציעה גדולה יותר.

מעבר לטיפול בפציעות, ניתן לבצע באמצעות המכשיר אימוני ems שהפכו לטרנד בשנים האחרונות, והוכחו מחקרית כיעלים יותר לשיפור הכושר הגופני, חיטוב הגוף ושיפור הסיבולת הסטנדרטית יותר מכל סוגי אימוני כושר סטנדרטיים אחרים. כאשר פרק זמן של עשרים דקות של שימוש במכשיר, הוא שווה ערך לאימון של ארבע שעות בחדר כושר רגיל.

 

לא מעט קבוצות בליגות הנמוכות הבינו את הפוטנציאל ושדרגו את חדר ההלבשה שלהם בכמה מכשירים, קבוצות כמו: מ.ס דימונה, מכבי עירוני נתיבות, מ.כ שדרות ועוד! זהו מכשיר חובה לכל חדר הלבשה ולכל שחקן כדורגל.

 

בקרוב חברת שופ ספורט צפויה לשווק מוצרים נוספים שישדרגו כל חדר הלבשה וכל שחקן כדורגל, מוזמנים לעקוב אחרי עמוד הפייסבוק של החברה ובקרוב גם אתר האינטרנט יעלה לאוויר. 

 

ניתן לתאם הדגמה של שימוש במכשיר לתיאום הדגמה והזמנות: לירן ביטון 0528302419

הוסף תגובה
תגובות