"המטרה החשובה ביותר היא לתת במה לשחקני הבית, שיצברו ביטחון"

כך אמר מוסא דיאב, מאמן צעירי טמרה הקבוצה המוכשרת מצמרת ליגה ב' צפון א' שרושמת פתיחת עונה נהדרת. בקבוצה, רוצים להתברג בחלק העליון של הטבלה, אך הכי חשוב להם זה לקדם את שחקני הבית. דיאב: "יש לנו סגל טוב ומקומי".

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 26-10-2022
  • 08:18

צעירי טמרה היא לא סתם עוד קבוצה. חבורתו של מוסא דיאב רושמת פתיחת עונה פנטסטית עם מאזן נהדר של שישה ניצחונות, תיקו אחד והפסד בודד לאחר שמונה מחזורים. הקבוצה ממוקמת במקום השני בטבלה, שש נקודות מתחת לקריית ים המושלמת. ניסינו להבין ממאמן הקבוצה מה סוד הקסם..

 

מוסא, פתיחה נהדרת של העונה, איך האווירה בקבוצה ?

 

"כן, פתיחה לא רעה בכלל. יכולנו להיות עם יותר נקודות, אבל מרוצים בסך הכל. האווירה טובה, יש כאן משפחה אחת גדולה שמתחילה מההנהלה ומסתיימת בקהל הנהדר".

 

האם לדעתך הסגל מספיק חזק כדי לרוץ עד הסוף ?

 

"יש לנו סגל טוב ומקומי בעיקר, שמבוסס על שחקני בית, הכי חשוב זה להנות מהדרך, ששחקני הבית ימשיכו לקבל דקות משחק וביטחון ושיתקדמו ממשחק למשחק".

 

מוסא דיאב - מאמין בסגל הקיים (צילום: מחסאן נסאר)

 

מה המטרות מבחינתך העונה ?

 

"המטרה היא להתברג בחלק העליון של הטבלה, אבל שוב, המטרה העיקרית והחשובה היא לתת במה לשחקני הבית, לתת להם ביטחון ולקדם אותם ושילמדו מהשחקנים הוותיקים שיש בקבוצה".

 

בטמרה יש תנאים כדי לייצב עוד קבוצה בליגה א' ?

 

"כולם יודעים איזה קהל יש להפועל צעירי טמרה, הרבה אנשים תומכים בקבוצה ברגעי ההצלחות בעיקר. לקבוצה הזאת יש בסיס טוב גם בקהל, גם באנשים שאוהבים את הקבוצה, וגם באנשים שמוכנים לעבוד הרבה בשביל הקבוצה הזאת. תחרות זה תמיד טוב, יש בטמרה הרבה אנשים שאוהבים כדורגל והרבה כישרונות. אני חושב שמגיע לעיר כמו טמרה קבוצה שתייצג אותה בליגות הגבוהות ביותר ומאחל בהצלחה למכבי טמרה העונה".

דיאב - רוצה לקדם שחקנים צעירים (צילום: פרטי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. במקום שתי קבוצות שיהיו מקסימום ליגה א, תדאגו שתהיה קבוצה בליגה לאומית (יוסף 26-10-2022, 09:41)
    וגם זה לא ייתן כלום... עוד מאה שנה לא יהיה מגרש נורמאלי בטמרה