סיכום מחזור 8: ליגה ב' צפון א'

ליגה ב' צפון א' ממשיכה להתקדם והנה המחזור השמיני גם מאחורינו. קריית ים בלתי ניתנת לעצירה ומנצחת את נהריה בחוץ, עכו לא מצליחה לנצח את שפרעם, אך אוספת נקודה ויפיע רושמים ניצחון חוץ סופר חשוב בכאבול. מה לגבי שאר המשחקים? הכל בסיכום המחזור שלפניכם..

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 23-10-2022
  • 06:01

בית"ר נהריה – מ.ס. קריית ים 3-1

שחקניו של אורן פלאש מקריית ים לא עוצרים באדום. השבוע, זה היה תורם של שחקני נהריה לספוג מהם הפסד. לאחר 2 דקות של כדורגל שחקני נהריה עלו ליתרון, אך מהר מאוד האורחים מקריית ים התעשטו וחזרו למשחק. בדקה העשירית נבו מזרחי הבקיע את השער הראשון, רבע שעה לאחר מכן מוטי קדוש את השני ובמחצית השנייה מוטי אוחיון הבקיע את השער השלישי שסגר את הבסטה.

 

שחקני קריית ים - חוגגים ניצחון חוץ בנהריה (צילום: עדי דטליס)

 

עירוני בני כאבול – מכבי עירוני יפיע 2-1

שחקניו של איימן חטיב רושמים ניצחון סופר חשוב מול כאבול בחוץ. לאחר משחק הפכפך שבו האורחים עלו ליתרון והמארחים השוו, ידעו שחקני יפיע להבקיע את השער השני ולנצח את המשחק. יפיע לא התחילו טוב את העונה והניצחון הזה נותן הרבה אוויר לנשימה בקבוצה.

 

אחי עכו – מ.כ. שפרעם 2-2

שחקני עכו רושמים עוד שבוע ללא ניצחון ומתחילים לאבד גובה בטבלה. עבור שחקני שפרעם, זאת הייתה תוצאה נהדרת נגד שחקני עכו החזקים. בשורות עכו המבקיעים הם אחמד כנעאן ורמזי מנאע. בשורות שפרעם אלה היו מוחמד זידאן ומוחמד כתאני.

שחקני עכו - היו להם ימים שמחים יותר (צילום: חגאג רחאל)

 

הפועל בני בענה – הפועל עירוני עראבה 1-3

שחקני בענה רושמים ניצחון חשוב כשהם מארחים את שחקני עראבה החזקים ומצליחים להוציא מהם ניצחון שמעניק להם שלוש נקודות חשובות. עבור האורחים מעראבה זה היה ההפסד הרביעי העונה מתוך שמונה מחזורים ובקבוצה מקווים לחזור למסלול הניצחונות במחזור הברא.

 

מכבי אחווה שעב – מ.ס. רובי שפירא 2-2

שחקני שעב יוצאים מהמשחק עם תחושת פספוס כשהם סופגים את שער השיוויון בדקה ה- 92 ולוקחים נקודה אחת בלבד. האורחים מרובי שפירא עלו ראשון ליתרון בדקה ה- 18, המארחים השוו בדקה ה- 75. לאחר 8 דקות הפכו את התוצאה ועלו ליתרון כשנותרו 7 דקות של כדורגל, אך בדקה ה- 92, שחף אלבז מרובי שפירא ידע לשים את הרגל במקום הנכון ולהציל את הכבוד של קבוצתו.

 

מכבי בני ג'דידה מכר – מ.ס. בני ממב"ע 0-1

שחקניו של האני ראשיד אירחו את שחקניו של ווג'די קיש מצפון רמת הגולן למשחק לא פשוט, אל ידעו לקחת את הנקודות גם ביום לא מדהים. לאחר 25 דקות של כדורגל, מוחמד אבוריא כובש את השער היחיד במשחק ומעניק לקבוצתו שלוש נקודות חשובות. אצל האורחים, המצב לא מדהים ושחקניו של קיש חייבים להשיג כמה ניצחונות כדי להיות עם הראש מעל המים.

שחקני בני ג'דידה - רושמים ניצחון נוסף לרזומה (צילום: דוברות מגבי בני ג'דידה)

 

מ.כ. צעירי טמרה – מ.כ. אחווה כפר מנדא 0-8

שחקני טמרה לא מרחמים על האורחים מכפר מנדא ושפילים אותם עם שמינייה (!) ושולחים אותם להמשיך להתאמן לקראת המחזור הבא. אחמד עמאר הבקיע שלושער, סעיד דיאב צמד ושלושת הכוכבים עיסא חלף, מוחמד סובח ואחמד כרים הוסיפו שער כל אחד. תוצאה כזו היא לא נעימה ובקבוצה האורחת מקווים להרים את השחקנים במהרה לקראת המשחק הבא.

 

הפועל עירוני צפת – הפועל עירוני כרמיאל

המשחק לא התקיים בעקבות סגירת המגרש בצפת ע"י המשטרה.

 

שחקני עכו - לא הצליחו לחגוג השבוע (צילום: חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות