יונתן ורטיקובסקי בתחזית מחזור 8 – ליגות ב' צפון

המחזור השמיני בליגות ב' צפון מגיע אלינו ואיתו משחקים סופר מרגשים. לדעתי, קריית ים הולכת לחגוג בנהריה, אחי עכו יחזור לנצח על חשבון שפרעם ובין בני מוסמוס לערערה יהיה משחק צמוד ומעניין. מה לגבי שאר המשחקים? הכל בתחזית שלפניכם...

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 20-10-2022
  • 07:24

ליגה ב' צפון א'

 

בית"ר נהריה – מ.ס. קריית ים (שישי, 12:00, נהריה)

שחקני נהריה הולכים לפגוש את הקבוצה החזקה בליגה שלא יודעת דבר אחר מלבד ניצחון. שחקניו של אורן פלאש מגיעים בכושר שיא וירצו לקחת שלוש נקודות בקלות. אני מהמר פה על ניצחון חוץ קליל.

 

עירוני בני כאבול – מכבי עירוני יפיע (שישי, 14:00, כאבול)

שחקני כאבול מגיעים לאחר הפסד חוץ בצפת ושחקני יפיע מגיעים רעננים לאחר ניצחון חוץ גדול ברובי שפירא. מצד אחד האורחים באנרגיה טובה יותר, אך כאבול בבית היא אחת הקבוצות הקשות בליגה. אני מהמר פה על ניצחון ביתי של כאבול.

 

שחקני יפיע - ירשמו שני ניצחונות רצופים? (צילום: דוברות מכבי עירוני יפיע)

 

אחי עכו – מ.כ. שפרעם (שישי, 15:15, עכו)

שחקניו של מהדי וואקד מעכו מגיעים לאחר הפסד גדול לקריית ים והאורחים משפרעם לאחר הפסד גדול לטמרה. שתי הקבוצות ספגו בשבוע שעבר חמישיות וירצו לשכוח את זה ומהר. המארחים מעכו הרבה יותר טובים ואני חושב שהם לא יתקשו לקחת פה את הנקודות.

שחקני עכו - יחגגו ניצחון? (צילום: חגאג רחאל)

 

הפועל בני בענה – הפועל עירוני עראבה (שבת, 13:45, נחף)

שחקני בענה מגיעים לאחר הפסד בכרמיאל והאורחים מעראבה לאחר ניצחון על נהריה. לדעתי, האורחים איכותיים יותר והם ייקחו פה את שלושת הנקודות.

 

מכבי אחווה שעב – מ.ס. רובי שפירא (שבת, 14:00, שעב)

שחקניו של אחמד חולאד משעב מגיעים לאחר הפסד לבני ממב"ע והאחרים מרובי שפירא לאחר הפסד גדול ליפיע. אין ספק שיש פה הבדל רמות והמארחים ייקחו פה את שלושת הנקודות בקלות.

 

מכבי בני ג'דידה מכר – מ.ס. בני ממב"ע (שבת, 14:00, ג'דידה)

שחקניו של האני ארשיד מג'דידה מגיעים לאחר ניצחון בכפר מנדא ושחקני בני ממב"ע לאחר ניצחון ביתי על שעב. מדובר במפגש בין קבוצת צמרת לקבוצת תחתית ולא צריך להיות גאון גדול בשביל להריח את הניצחון של שחקני ג'דידה.

 

מ.כ. צעירי טמרה – מ.כ. אחווה כפר מנדא (שבת, 19:00, קריית ים)

שחקני טמרה מגיעים לאחר ניצחון גדול על שפרעם והאורחים מכפר מנדא לאחר הפסד לג'דידה. טמרה קבוצה צעירה ונמרצת עם שחקנים מאוד מוכשרים והם לא אמורים להתקשות נגד שחקני כפר מנדא.

 

הפועל עירוני צפת – הפועל עירוני כרמיאל (שבת, 21:00, צפת)

שחקניו של משה ריי מצפת מגיעים לאחר ניצחון על כאבול בשבוע שעבר שעצר רצף של חמישה הפסדים והאורחים מכרמיאל מגיעים לאחר ניצחון על בני בענה. צפת במשבר לא קטן ואני חושב ששחקני כרמיאל יצליחו לנצל זאת ולנצח את המשחק.

שחף ספיר - ימשיך לכבוש? (צילום: דוברות הפועל עירוני כרמיאל)

 

ליגה ב' צפון ב'

 

בית"ר חיפה – מ.ס. טירת הכרמל (שישי, 12:00, אבי רן – חיפה)

שחקני חיפה מגיעים לאחר תיקו ללא שערים נגד אום אל פאחם החזקים, טירת הכרמל נחלו הפסד בשבוע שעבר ממכבי פרדיס. האורחים יגיעו במטרה אחת והיא לנצח את המשחק ולדעתי, הם לא יתקשו לעשות זאת.

 

עירוני סנדרלה גלבוע – איחוד בני כפר קרע (שישי, 12:00, אסי גלבוע)

שחקני גלבוע מגיעים לאחר הפסד לריינה והאורחים מכפר קרע שנמצאים בכושר שיא, מגיעים לאחר ניצחון על בית שאן. האורחים כמה רמות מעל הקבוצה הביתית ולדעתי שחקני כפר קרע ייקחו שלוש נקודות בקלות.

 

שחקני כפר קרע - ימשיכו בקו החיובי? (צילום: דוברות איחוד בני כפר קרע)

 

הפועל טירת הכרמל – איחוד בני באקה (שישי, 13:00, טירת הכרמל)

שחקני טירת הכרמל מגיעים לאחר ניצחון על שחקני נווה שאנן והאורחים מבאקה, לאחר תיקו נגד בני מוסמוס החזקים. זה יהיה משחק מותח וצמוד שלדעתי, יסתיים בתיקו.

 

הפועל בני פרדיס – מכבי נווה שאנן (שישי, 13:00, קריית ים)

שחקני פרדיס מגיעים לאחר תיקו נגד פרדס חנה כרכור, האורחים מנווה שאנן לאחר הפסד לטירת הכרמל בשבוע שעבר. לדעתי, המארחים ינצלו את המשבר של שחקניו של אייל הלטמן וייקחו פה שלוש נקודות.

 

נועם בראון, קפטן נווה שאנן - יצליח להוציא את העגלה מהבוץ? (צילום: דוברות מכבי נווה שאנן)

 

הפועל בית שאן – צעירי אום אל פאחם (שישי, 14:00, בית שאן)

שחקני בית שאן מגיעים לאחר הפסד לכפר קרע והאורחים מאום אל פאחם לאחר תיקו נגד בית"ר חיפה. זה הולך להיות משחק סופר מסקרן ומתוח שבסיומו, לדעתי, ידם של שחקני בית שאן תהיה על העליונה.

 

מ.ס. פרדס חנה כרכור – מכבי אחווה פרדיס (שישי, 14:30, פרדס חנה)

שחקני פרדס חנה כרכור מגיעים לאחר תיקו מול בני פרדיס. האורחים, אחווה פרדיס הצליחו לגנוב לשחקני טירת הכרמל שלוש נקודות יקרות בשבוע שעבר והאנרגיות שלהם בעננים. לדעתי, האורחים יגנבו פה את ההצגה וייקחו שלוש נקודות.

 

הפועל בני מוסמוס – הפועל בני ערערה (שישי, 15:00, אום אל פאחם)

שחקני בני מוסמוס סיימו בשבוע שעבר בתיקו נגד בני באקה. האורחים מערערה, מגיעים לאחר הפסד קשה לאחי איכסל. לדעתי, המארחים יתעשתו על עצמם ויצליחו לנצח את המשחק.

 

שחקני בני מוסמוס - ייקחו שלוש נקודות? (צילום: דובורת הפועל בני מוסמוס)

 

מכבי אחי איכסל – אחווה ריינה (שישי, 15:30, איכסל)

שחקני איכסל מגיעים לאחר ניצחון בערערה והאורחים מריינה, שלא מפסיקים לייצר כותרות לאחרונה, ניצחו את גלבוע בשבוע שעבר. לדעתי, איכסל ייקחו פה שלוש נקודות ויישמרו על הבית.

יונתן ורטיקובסקי בתחזית למחזור השמיני בליגה ב' צפון (צילום: עינה קפלן)

הוסף תגובה
תגובות
  1. תגיד לי לא נמאס לך ? אתה כתב או חובבן ? תן תחזית כמו שצריך ! (אלדד 20-10-2022, 08:04)
  2. אתר בדיחה, לא צריך להיות גאון בשביל שגדידה תנצח ? אתה מכיר תקבוצות בכלל לפני שאתה כותב ? (עבד 20-10-2022, 08:08)
  3. למגיב 2 (מחמוד 20-10-2022, 09:38)
    זה לא כתב בכלל זה ילד שהולך נגד בני ממב"ע תמיד נגדם אין לך מושג םח אשפה אתה