"המטרה של בני ג'דידה השנה היא לעלות לליגה א' "

כך אמר האני ארשיד, מאמן מכבי בני ג'דידה מכר, הקבוצה הלוהטת מליגה ב' צפון א' שרשמה מתחילת העונה כבר כמה ניצחונות מאוד יפים ולא מתכוונת לוותר על אף נקודה.

  • על ידי: יונתן ורטיקובסקי
  • 19-10-2022
  • 06:59

מכבי בני ג'דידה מכר מגיעה מכפר שחי ונושם כדורגל. יצאו משם שחקנים לכל הליגות: בירם כיאל, מחמוד קנדיל, אשרף ראבח ועוד. השנה, רוצים בקבוצה המקומית לקפוץ מדרגה ולעלות לליגה א' ומשם השמיים הם הגבול.

 

את העונה, פתחו בקבוצה עם הישגים נהדרים. לאחר שבעה משחקים הקבוצה עם חמישה ניצחונות ושני הפסדים, כשהיא ממוקמת רביעית בטבלה, רק שלוש נקודות מתחת לכרמיאל שבפסגה. ניסינו להבין מהאני ארשיד, מאמן הקבוצה מה סוד הקסם..

 

האני, העונה התחילה מעולה. איזה קבוצה נבנתה השנה בג'דידה ?

 

"זו השנה הרביעית שקבוצת בני ג׳דיידה-מכר רצה. כמו בכל שנה, הכלל המנחה בבניית הסגל הוא להסתמך על שחקני הכפר בראש ובראשונה, כך שהושקעו כסף ומאמצים בלהחתים שחקני בית שהיו בליגות בכירות, לרבות ליגה לאומית וליגה א. אכן פתחנו את העונה ניצחונות, הכיוון הוא עליה לליגה א, הדרך עוד ארוכה, צפוי קרב צמוד ומתיש שיוכרע בישורת האחרונה של העונה".

 

האם יהיו עוד חיזוקים או שהסגל הזה ירוץ עד סוף העונה ?

 

כמו שאתה יודע אין מושלם בחיים, אך השאיפה היא תמיד לשלמות, אנו צופים בקבוצה מהצד הן באימונים והן במשחקים ונדאג לחזק נקודות תורפה בעמדה כזו או אחרת במגרש".

 

מה מטרות הקבוצה מבחינתך העונה ?​


"בראש ובראשונה עליה לליגה א'.  מטרה שניונית להגיע כמה שיותר גבוה בשלבי ההתמודדות על גביע המדינה".

שחקני בני ג'דידה מכר - מתכננים להיות בליגה א' בעונה הבאה (צילום: דוברות בני ג'דידה מכר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה במשחקי הפלייאוף (אלי 19-10-2022, 14:42)
    קרית ים כבר עלו מהמקום הראשון. קבוצה של ליגה לאומית